Marketing internetowy — sposób na pracę w domu, na pracę zdalną?

Praca zdalna jest coraz popularniejszą formą wykonywania swoich obowiązków. Możliwości, żeby z niej skorzystać jest wiele i warto poszukać właściwej dla siebie drogi. Jedną z propozycji pracy online, jest marketing internetowy. Na czym polega i czy jest to sposób na pracę w domu? Co to jest marketing internetowy? Marketing internetowy jest prężnie rozwijającą się dziedziną […]

Jak reklamować księgową? Marketing biura rachunkowego

Podejmowanie działań marketingowych jest bardzo ważne, niezależnie od branży, w której się pracuje. Jak zatem reklamować księgową, żeby przynosiło to jak najlepsze rezultaty? Czytaj dalej, a dowiesz się, jakie działania warto podejmować, w celu promowania biura rachunkowego. Dlaczego marketing biura rachunkowego jest tak istotny? Jak reklamować księgową? O czym pamiętać reklamując księgową? Dlaczego marketing biura […]

Jakie są rodzaje reklam internetowych?

Internet jest obecnie największym obszarem, który może służyć do promowania usług, produktów i treści. Dostęp do niego ma niemal każdy, a więc potencjalne grono odbiorców reklamy jest ogromne. Reklamy internetowe są więc niezwykle skuteczne, co efektywnie wykorzystują praktycznie wszyscy nowocześni przedsiębiorcy. Jakie są typy reklam internetowych? Jak reklamować się w internecie? Na czym polega reklama […]

SEO360® – branżowy game changer

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron , a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® – najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, […]

Jaki hosting reseller dla agencji marketingowej? TOP 3

Pojęcia związane z zakładaniem i prowadzeniem strony internetowej dla wielu osób mogą być niejasne, działają one w tym temacie nieco po omacku. Problemy dotyczyć mogą np. wyboru hostingu, czyli doboru usługodawcy oferującego przestrzeń oraz zasoby serwera, których zadaniem jest utrzymanie witryn oraz poczty e-mail. Jednym z jego rodzajów jest reseller, który doskonale sprawdza się dla […]

Sposoby na poprawienie płynności finansowej firmy

Celem każdego przedsiębiorstwa jest osiąganie zysków. Nie zawsze jednak jest to możliwe. Chwilowy brak zleceń, związany np. z sezonowością branży czy też wydłużone terminy płatności mogą skutecznie namieszać w firmowym budżecie. Jak poradzić sobie z utrzymaniem płynności finansowej?   Na szczęście chwilowa utrata kontroli nad finansami przedsiębiorstwa wcale nie musi oznaczać bankructwa. Jeśli jednak przez […]

Poznaj 4 cechy landing page’a, który sprzedaje!

Prawidłowo przygotowany i skonstruowany landing page to klucz do sukcesu dla wielu biznesów. Jeśli jesteś więc właścicielem lub reklamodawcą, ten artykuł będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Poznaj więc 4 cechy landing page’a, który sprzedaje. Landing page, czym jest? Landing page to strona skierowana do wszystkich osób, które prowadzą biznes i chcą w łatwy i […]

Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?

Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest to więc serwis o niekwestionowanym potencjale reklamowym. Zerknij na artykuł i dowiedz się, dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku! Dotrzyj do grup, które nie […]

Analityka Internetowa I Wielka, czyli kilka słów o znaczeniu cyber statystyk

Wyobraź sobie, że jesteś w ciemnej jaskini, nie widzisz nic, nie masz latarki ani telefonu, aby poświecić sobie drogę, czujesz tylko ‘ściany’, które otaczają Cię z dwóch stron i fundamenty pod sobą. Wiesz, że nie zgubisz drogi, idziesz przed siebie, ale błądzisz bez celu, nie widzisz alternatywnych wyjść ani skrótów. Tak samo jest z działaniami […]

Jak udostępnić konto reklamowe Facebook Ads agencji reklamowej? Wyjaśniamy krok po kroku

Rozpoczynając współpracę z agencją e-marketingową, najważniejsza jest diagnoza –  a więc konsultacje, które przeprowadzi z Tobą agencja. Na etapie wstępnym istotna jest także dokładna analiza kont reklamowych, w tym Facebook Ads. Wstępny audyt konta Facebook Ads umożliwia specjalistom zapoznanie się z dotychczasowymi działaniami w zakresie kampanii na Facebooku. Przeprowadzenie audytu wymaga udostępnienia konta reklamowego, w […]