Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Prawidłowo przygotowany i skonstruowany landing page to klucz do sukcesu dla wielu biznesów. Jeśli jesteś więc właścicielem lub reklamodawcą, ten artykuł będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Poznaj więc 4 cechy landing page’a, który sprzedaje.

Landing page, czym jest?

Landing page to strona skierowana do wszystkich osób, które prowadzą biznes i chcą w łatwy i szybki sposób pozyskać zapytania ofertowe, zyskać uczestników na szkolenia, sprzedać produkt, zachęcać do konsultacji.

Istnieje kilka rodzajów landing page’y, w zależności od branży i charakteru firmy. W WebDoctor, na przykład, specjaliści tworzą strony docelowe biznesowe, produktowe lub konsultacyjne. Przejdźmy jednak do konkretów!



Po pierwsze, współczynnik uwagi

Pamiętaj o złotej zasadzie: jedna strona = jeden cel. Landing page, aby być skutecznym, musi przedstawiać jeden, jasno określony cel, a każdy z odnośników i buttonów, który umieścisz na stronie, powinien zachęcać i prowadzić do realizacji tego celu. Jeśli nie będziesz wierny tej regule, możesz sprawić, że osoba znajdująca się na Twojej stronie wyjdzie z niej tak szybko, jak na nią weszła. Więcej niż jeden cel na stronie wprowadza chaos, dekoncentruje potencjalnego Klienta i zmniejsza prawdopodobieństwo dokonania konwersji, czyli na przykład, wypełnienia formularza.

Po drugie, kontrastuj!

Kontrastujące kolory to nie tylko element, który nadaje stronie atrakcyjny design i może podkreślić i wyeksponować Twoją identyfikację wizualną.

Kontrastujące elementy graficzne to przede wszystkim niezwykle istotne składowe z punktu widzenia funkcjonalności strony. Używaj kontrastu w barwach landing page’a po to, aby zwrócić uwagę użytkowników na najważniejsze sekcje i obszary w treści. Możesz wykorzystać na przykład, połączenie pomarańczowego z niebieskim czy czarnego z mocnym różem. Pamiętaj, że najważniejszy na stronie jest CTA, warto zadbać o to, aby to właśnie ten button był najbardziej widoczną częścią landing page’a.

Po czwarte, oświeć mnie – eksponuj zalety i korzyści

Treści na stronę powinny być napisane w sposób jasny, zwięzły i perswazyjny. Stosuj figury retoryczne, słowa i sformułowania obrazowe i hipnotyzujące, którym ciężko się będzie oprzeć potencjalnym Klientom i użytkownikom odwiedzającym Twoją stronę. Takie landing page znajdziesz między innymi na stronie WebDoctor.pl. Zostały w nich przedstaw najważniejsze korzyści i zalety współpracy lub cechy produktu lub usługi.

Po piąte, każdy lubi… Ludzi

Dasz wiarę? Strona z ‘ludzką’ twarzą ma ogromną moc sprawczą i jest o wiele bardziej przyjazna, korzystna i godna zaufania z persektywy Klienta. Nic w tym dziwnego, zdjęcia na stronach, zwłaszcza tych typu landing page, wywołują pozytywne reakcje emocjonalne. To z kolei sprawia, że treść strony staje się bardziej angażująca, a więc  perswazyjna. Co więcej, materiały graficzne na stronie, które przedstawiają, na przykład, zdjęcia zespołu czy też pracowników, to wizerunkowy akcent o niezwykłej sile!

Atrakcyjna wizualnie, spójna z firmą i dobrze wyeksponowanymi korzyściami strona typu landing page, to idealny materiał na pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedawanie produktów i usług online. Przekonaj się sam! Zbuduj landing paga’a implementując powyższe cechy i wskazówki, a możesz być pewien, że osiągniesz efekty!

Dowiedz się więcej o każdym z typów landing page’a ze strony strony internetowej WebDoctor.pl.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *