Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...

Prawidłowo przygotowany i skonstruowany landing page to klucz do sukcesu dla wielu biznesów. Jeśli jesteś więc właścicielem lub reklamodawcą, ten artykuł będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Poznaj więc 4 cechy landing page’a, który sprzedaje.

Landing page, czym jest?

Landing page to strona skierowana do wszystkich osób, które prowadzą biznes i chcą w łatwy i szybki sposób pozyskać zapytania ofertowe, zyskać uczestników na szkolenia, sprzedać produkt, zachęcać do konsultacji.

Istnieje kilka rodzajów landing page’y, w zależności od branży i charakteru firmy. W WebDoctor, na przykład, specjaliści tworzą strony docelowe biznesowe, produktowe lub konsultacyjne. Przejdźmy jednak do konkretów!



Po pierwsze, współczynnik uwagi

Pamiętaj o złotej zasadzie: jedna strona = jeden cel. Landing page, aby być skutecznym, musi przedstawiać jeden, jasno określony cel, a każdy z odnośników i buttonów, który umieścisz na stronie, powinien zachęcać i prowadzić do realizacji tego celu. Jeśli nie będziesz wierny tej regule, możesz sprawić, że osoba znajdująca się na Twojej stronie wyjdzie z niej tak szybko, jak na nią weszła. Więcej niż jeden cel na stronie wprowadza chaos, dekoncentruje potencjalnego Klienta i zmniejsza prawdopodobieństwo dokonania konwersji, czyli na przykład, wypełnienia formularza.

Po drugie, kontrastuj!

Kontrastujące kolory to nie tylko element, który nadaje stronie atrakcyjny design i może podkreślić i wyeksponować Twoją identyfikację wizualną.

Kontrastujące elementy graficzne to przede wszystkim niezwykle istotne składowe z punktu widzenia funkcjonalności strony. Używaj kontrastu w barwach landing page’a po to, aby zwrócić uwagę użytkowników na najważniejsze sekcje i obszary w treści. Możesz wykorzystać na przykład, połączenie pomarańczowego z niebieskim czy czarnego z mocnym różem. Pamiętaj, że najważniejszy na stronie jest CTA, warto zadbać o to, aby to właśnie ten button był najbardziej widoczną częścią landing page’a.

Po czwarte, oświeć mnie – eksponuj zalety i korzyści

Treści na stronę powinny być napisane w sposób jasny, zwięzły i perswazyjny. Stosuj figury retoryczne, słowa i sformułowania obrazowe i hipnotyzujące, którym ciężko się będzie oprzeć potencjalnym Klientom i użytkownikom odwiedzającym Twoją stronę. Takie landing page znajdziesz między innymi na stronie WebDoctor.pl. Zostały w nich przedstaw najważniejsze korzyści i zalety współpracy lub cechy produktu lub usługi.

Po piąte, każdy lubi… Ludzi

Dasz wiarę? Strona z ‘ludzką’ twarzą ma ogromną moc sprawczą i jest o wiele bardziej przyjazna, korzystna i godna zaufania z persektywy Klienta. Nic w tym dziwnego, zdjęcia na stronach, zwłaszcza tych typu landing page, wywołują pozytywne reakcje emocjonalne. To z kolei sprawia, że treść strony staje się bardziej angażująca, a więc  perswazyjna. Co więcej, materiały graficzne na stronie, które przedstawiają, na przykład, zdjęcia zespołu czy też pracowników, to wizerunkowy akcent o niezwykłej sile!

Atrakcyjna wizualnie, spójna z firmą i dobrze wyeksponowanymi korzyściami strona typu landing page, to idealny materiał na pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedawanie produktów i usług online. Przekonaj się sam! Zbuduj landing paga’a implementując powyższe cechy i wskazówki, a możesz być pewien, że osiągniesz efekty!

Dowiedz się więcej o każdym z typów landing page’a ze strony strony internetowej WebDoctor.pl.

Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *