Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Wyobraź sobie, że jesteś w ciemnej jaskini, nie widzisz nic, nie masz latarki ani telefonu, aby poświecić sobie drogę, czujesz tylko ‘ściany’, które otaczają Cię z dwóch stron i fundamenty pod sobą. Wiesz, że nie zgubisz drogi, idziesz przed siebie, ale błądzisz bez celu, nie widzisz alternatywnych wyjść ani skrótów. Tak samo jest z działaniami e-marketingowymi, które są realizowane bez odpowiedniej analityki internetowej. Wiesz, że masz fundamenty – Twoje reklamy wyświetlają się użytkownikom i docierają do odbiorców, ale… Tak właściwie błądzisz po omacku. Nie wiesz, jak je zoptymalizować i zwiększyć ich efektywność. Z Analityką Internetową I Wielką to się zmieni!

Bądź na bieżąco, optymalizuj i sprzedawaj więcej

Dzięki statystykom możesz obserwować zmiany, które zachodzą na Twojej stronie, w sklepie internetowym czy na fanpage’u. Co jeszcze zyskasz, dzięki Analityce Internetowej I Wielkiej? Między innymi:

  1. zwiększysz efektywność organizacji wewnątrz Twojej firmy
  2. zmierzysz dokładnie konwersje, przejścia i ruch na stronie
  3. zwiększysz liczbę zapytań ofertowych

 

  1. rozbudujesz procesy sprzedażowe
  2. wyeliminujesz ewentualne nieprawidłowości i błędy sprzedażowe/ofertowe
  3. poznasz zachowania konsumentów w Internecie.

Kompleksowa analityka internetowa prowadzona przez specjalistów Google Ads, Facebook Ads czy e-commerce, to recepta na Twój e-sukces. Dlaczego? Doświadczony zespół agencji e-marketingowej, jak np. WebDoctor, to gwarancja, że Twoja strategia promocji w sieci jest skuteczna i na bieżąco ulepszana. Warto zaufać specjalistom.

Poznaj narzędzia do analityki i pozwól Twojej firmie rosnąć

Tworzenie, a następnie optymalizowanie reklam na bazie analiz, statystyk i raportów, to sposób, aby osiągnąć jak najlepsze efekty dla Twojego biznesu. Na rynku jest dostępnych  wiele narzędzi do prowadzenia rzetelnej i skutecznej analityki internetowej. Z łatwością znajdziesz intuicyjne narzędzia Google lub nieco bardziej skomplikowane i rozbudowane instrumenty do mierzenia i zbierania danych i informacji o działaniach użytkowników. Oto kilka przykładów najbardziej popularnych narzędzi:

 

  • Google Analytics – z nim dowiesz się, które kampanie są skuteczne, zestawisz wydatki reklamowe z przychodami i skupisz się tylko na działaniach rentownych, a zapomnisz o tych, które generują koszty.

 

  • Google Search Console – dzięki niemu będziesz dokładnie i systematycznie monitorować pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce; idealnie sprawdza się jako narzędzie analityczne w pozycjonowaniu, a więc działaniach SEO.

 

  • Hotjar – to narzędzie pozwoli Ci na stworzenie heatmapy Twojej strony, czyli widoku z zaznaczonymi obszarami, które są najczęściej klikane przez odwiedzających stronę; możesz nagrać też sesję użytkowników, poznać ich zachowania na stronie, wprowadzić ewentualne udoskonalenia i elementy user-friendly.

Znanymi narzędziami są także Semstorm czy Google Data Studio, dzięki któremu z łatwością wygenerujesz raporty zawierające wszystkie niezbędne informacje i statystyki dotyczące Twojej strony. Jednym słowem – zapoznasz się z danymi, które pozwolą Ci na skuteczną optymalizację działań Twojej firmy w Internecie, dzięki czemu zyskasz więcej.

Nie błądź po omacku, postaw na wiedzę i doświadczenie specjalistów!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działają poszczególne narzędzia i jak z nich korzystać, aby zwiększać efektywność działań e-marketingowych, odwiedź fanpage’a agencji WebDoctor i zapoznaj się z cyklem #recepta_na_e_sukces – facebook.com/WebDoctorPL  WebDoctor.pl lub skontkaktuj się poprzez formualrz kontaktowy na stronie WebDoctor.pl!

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *