Wyobraź sobie, że jesteś w ciemnej jaskini, nie widzisz nic, nie masz latarki ani telefonu, aby poświecić sobie drogę, czujesz tylko ‘ściany’, które otaczają Cię z dwóch stron i fundamenty pod sobą. Wiesz, że nie zgubisz drogi, idziesz przed siebie, ale błądzisz bez celu, nie widzisz alternatywnych wyjść ani skrótów. Tak samo jest z działaniami e-marketingowymi, które są realizowane bez odpowiedniej analityki internetowej. Wiesz, że masz fundamenty – Twoje reklamy wyświetlają się użytkownikom i docierają do odbiorców, ale… Tak właściwie błądzisz po omacku. Nie wiesz, jak je zoptymalizować i zwiększyć ich efektywność. Z Analityką Internetową I Wielką to się zmieni!
Bądź na bieżąco, optymalizuj i sprzedawaj więcej
Dzięki statystykom możesz obserwować zmiany, które zachodzą na Twojej stronie, w sklepie internetowym czy na fanpage’u. Co jeszcze zyskasz, dzięki Analityce Internetowej I Wielkiej? Między innymi:
- zwiększysz efektywność organizacji wewnątrz Twojej firmy
- zmierzysz dokładnie konwersje, przejścia i ruch na stronie
- zwiększysz liczbę zapytań ofertowych
- rozbudujesz procesy sprzedażowe
- wyeliminujesz ewentualne nieprawidłowości i błędy sprzedażowe/ofertowe
- poznasz zachowania konsumentów w Internecie.
Kompleksowa analityka internetowa prowadzona przez specjalistów Google Ads, Facebook Ads czy e-commerce, to recepta na Twój e-sukces. Dlaczego? Doświadczony zespół agencji e-marketingowej, jak np. WebDoctor, to gwarancja, że Twoja strategia promocji w sieci jest skuteczna i na bieżąco ulepszana. Warto zaufać specjalistom.
Poznaj narzędzia do analityki i pozwól Twojej firmie rosnąć
Tworzenie, a następnie optymalizowanie reklam na bazie analiz, statystyk i raportów, to sposób, aby osiągnąć jak najlepsze efekty dla Twojego biznesu. Na rynku jest dostępnych wiele narzędzi do prowadzenia rzetelnej i skutecznej analityki internetowej. Z łatwością znajdziesz intuicyjne narzędzia Google lub nieco bardziej skomplikowane i rozbudowane instrumenty do mierzenia i zbierania danych i informacji o działaniach użytkowników. Oto kilka przykładów najbardziej popularnych narzędzi:
- Google Analytics – z nim dowiesz się, które kampanie są skuteczne, zestawisz wydatki reklamowe z przychodami i skupisz się tylko na działaniach rentownych, a zapomnisz o tych, które generują koszty.
- Google Search Console – dzięki niemu będziesz dokładnie i systematycznie monitorować pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce; idealnie sprawdza się jako narzędzie analityczne w pozycjonowaniu, a więc działaniach SEO.
- Hotjar – to narzędzie pozwoli Ci na stworzenie heatmapy Twojej strony, czyli widoku z zaznaczonymi obszarami, które są najczęściej klikane przez odwiedzających stronę; możesz nagrać też sesję użytkowników, poznać ich zachowania na stronie, wprowadzić ewentualne udoskonalenia i elementy user-friendly.
Znanymi narzędziami są także Semstorm czy Google Data Studio, dzięki któremu z łatwością wygenerujesz raporty zawierające wszystkie niezbędne informacje i statystyki dotyczące Twojej strony. Jednym słowem – zapoznasz się z danymi, które pozwolą Ci na skuteczną optymalizację działań Twojej firmy w Internecie, dzięki czemu zyskasz więcej.
Nie błądź po omacku, postaw na wiedzę i doświadczenie specjalistów!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działają poszczególne narzędzia i jak z nich korzystać, aby zwiększać efektywność działań e-marketingowych, odwiedź fanpage’a agencji WebDoctor i zapoznaj się z cyklem #recepta_na_e_sukces – facebook.com/WebDoctorPL WebDoctor.pl lub skontkaktuj się poprzez formualrz kontaktowy na stronie WebDoctor.pl!