Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...

Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest to więc serwis o niekwestionowanym potencjale reklamowym. Zerknij na artykuł i dowiedz się, dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku!

Dotrzyj do grup, które nie zmarnują Twojego budżetu

Dzięki Facebook Ads otrzymasz możliwość szczegółowego określenia grupy docelowej i dotarcia do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz wybrać odbiorców Twojej reklamy po zainteresowaniach, danych demograficznych, grupach podobnych i niestandardowych odbiorców. To sprawia, że dzięki jednemu narzędziu reklamowy internetowej, możesz szybko i efektywnie dotrzeć nawet do kilku milionowej grupy odbiorczej. Co więcej, możesz także kierować reklamy z Facebook’a na Instagrama, dzięki czemu dotrzesz do jeszcze szerszego grona fanów oraz potencjalnych Klientów i stworzysz spójną strategię marketingową Twojej firmy. Wejdź na stronę Webdoctor.pl i przejrzyj przykładowe formaty reklamowe, które możesz stworzyć korzystając z Facebook Ads i Instagram Ads. Reklama na Facebooku to atrakcyjny przekaz reklamowy, który daje bowiem wiele możliwości wyboru formatu kreacji (m.in. baner, video, karuzela). Facebook to także skuteczny sposób na zbudowanie wizerunku marki. Pamiętaj, z platformy korzysta dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi!

Czy wiesz, że… 

Na Facebooku obowiązują stosunkowo niskie kwoty budżetu kampanii reklamowych, w porównaniu z innymi mediami i kanałami promocji? Facebook możliwie zapewni Ci więc wysoką efektywność przy niskim koszcie wydatków na kampanię. Co więcej, korzystając z Facebook Ads, możesz kierować reklamy na podstawie lokalizacji, masz też możliwość promowania i sprzedaży marek lokalnych. Płatne reklamy na Facebook’u są narzędziem promocji, które daje wiele możliwości i kierunków działania. Poznaj je, analizuj i wybierz idealny dla siebie i zacznij sprzedawać oraz zyskiwać więcej z marketingu online.



Analityka I Wielka – mierzysz, wiesz i działasz!

Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z promocji i sprzedaży przy pomocy funkcji marketingowych, które oferuje Facebook, możesz osiągnąć w pełni mierzalne efekty. Uzyskasz dokładną i rzetelną analitykę, która pomoże Ci w optymalizacji i systematycznym zwiększaniu efektów z promocji online. Możesz dokonać dokładnej analizy danych, statystyk fanpage’a i poszczególnych kampanii reklamowych.

To tylko kilka z możliwości marketingowych, które daje Facebook. Niemal nieograniczone działania reklamowe sprawiają, że dla niektórych firm promocja na Facebooku może być nie lada wyzwaniem. Możesz wtedy skorzystać z rady profesjonalistów i agencji e-marketingowych. Na indywidualne wsparcie możesz liczyć m.in. w agencji WebDoctor.pl.

Poznaj więcej szczegółów Facebook Ads i zwiększyć tym samym efektywność Twoich reklam online. Facebook może okazać się Twoim głównym kanałem sprzedaży!

Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *