Kategoria: Reklama internetowa

Reklama internetowa przybiera różne oblicza. Od pozycjonowania i linków sponsorowanych, po remarketing i reklamę wideo – w tej kategorii znajdziesz wszystkie artykuły, które dotyczą promowania firmy w internecie. Nie wiesz jak rozpocząć reklamowanie się w sieci, zastanawiasz się jakie są koszty reklamy internetowej oraz jaki sposób promocji jest najbardziej efektywny?

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami, inspirującymi artykułami oraz tekstami ekspertów, dzięki którym reklama internetowa nie będzie miała przed Tobą tajemnic!

raporty1sretina

200 czynników wpływających na pozycjonowanie strony

Co wpływa na pozycjonowanie strony? Na pozycjonowanie wpływa aż 200 czynników! Może już to wiesz, że Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników wpływających na pozycjonowanie Twojej strony w swoich wynikach...

14/11/2019
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl
social2sretina

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku

W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook - coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji...

29/07/2019
reklama2sretina

Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam

Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku...

20/05/2019
reklama3sretina

Słowa kluczowe w reklamach Google – dopasowania

Co wpływa na to, jakie reklamy wyświetlane są użytkownikom wyszukiwarki Google? Są to oczywiście odpowiednio dobrane przez twórców reklam frazy, zwane też słowami kluczowymi. Mechanizm ich działania przypomina nieco...

24/04/2019
ecommerce3sretina

Czym jest Google Merchant Center

Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

07/04/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
social3sretina

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?

Facebook - z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie - jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych...

21/03/2019
reklama4sretina

Reklamy w wyszukiwarce Google Grafika

Korzystając z wyszukiwarki Google - lub innych usług giganta internetowego - użytkownik spotyka się z różnymi rodzajami reklam. Od tekstowych po filmy wideo. Wciąż nie do końca zagospodarowanym w tej kwestii obszarem pozostaje...

15/03/2019
reklama3sretina

Rozszerzenia w reklamach Google – połączenia telefoniczne

Istnieje wiele sposobów, aby zachęcić użytkowników sieci do kliknięcia w daną reklamę. Dawniej próbowano przyciągnąć uwagę jaskrawymi kolorami lub animacjami, dziś liczy się stopień dopasowania do aktualnych potrzeb, tego...

07/03/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
reklama4sretina

Jakich produktów i usług nie wolno reklamować na Facebooku?

Działalność Facebooka opiera się - wbrew temu, co mówią jego właściciele - głównie na sprzedaży reklam. To dzięki nim serwis zarabia niebotyczne sumy i może bez przeszkód oferować swoje usługi ponad dwóm miliardom...

24/08/2018
reklama3sretina

Szybkie i łatwe tworzenie reklam na Facebooku w aplikacji Ads Manager

Proces zakładania i prowadzenia fanpage'a na Facebooku można obecnie ograniczyć do korzystania z telefonu komórkowego lub dedykowanych aplikacji. Nawet jeśli zależy nam na tworzeniu reklam - służy do tego oficjalne narzędzie Ads...

26/07/2018