Kategoria: Reklama internetowa

Reklama internetowa przybiera różne oblicza. Od pozycjonowania i linków sponsorowanych, po remarketing i reklamę wideo – w tej kategorii znajdziesz wszystkie artykuły, które dotyczą promowania firmy w internecie. Nie wiesz jak rozpocząć reklamowanie się w sieci, zastanawiasz się jakie są koszty reklamy internetowej oraz jaki sposób promocji jest najbardziej efektywny?

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami, inspirującymi artykułami oraz tekstami ekspertów, dzięki którym reklama internetowa nie będzie miała przed Tobą tajemnic!

reklama1sretina

Ślepota banerowa – dlaczego internauci ignorują reklamy?

Użytkownicy Internetu wraz z biegiem czasu wyrobili w sobie nawyk ignorowania wszystkich treści na stronie, które przypominają im komunikaty reklamowe. Jak doszło do tego zjawiska - określanego terminem "ślepota banerowa" (banner...

17/10/2017
reklama2sretina

Reklama tradycyjna a content marketing

Wtyczki do przeglądarek blokujące reklamy są coraz popularniejsze - szczególnie w krajach europejskich, a w samej Polsce procent zablokowanych reklam wynosi niemal 48%. Jeśli reklama jest niewidoczna dla użytkownika, to jej...

16/10/2017
reklama4sretina

Nowy wygląd Google AdWords dostępny dla wszystkich

Narzędzie do tworzenia oraz zarządzania reklamami w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce - Google AdWords - zostało niecały rok temu udostępnione wybranym użytkownikom w zupełnie odmienionej formie. Oprócz szaty graficznej...

12/10/2017
video1sretina

6 najpopularniejszych mitów na temat video marketingu

Video marketing ma niewątpliwie wiele zalet - pozwala łatwo trafić z przekazem do konkretnej grupy odbiorczej, buduje silną świadomość o marce wśród konsumentów i jest skutecznym oraz efektywnym sposobem na promowanie swoich...

11/10/2017
analiza1retinas

Czym jest Pixel Facebooka, czyli sposób na mierzenie efektywności reklam

W jednym z materiałów z serii eMarketing TV, mieliśmy okazję przekonać się, dlaczego warto i w jaki sposób należy monitorować efektywność reklam w Internecie. Artykuł ten dotyczył w głównej mierze narzędzia Google...

25/09/2017
reklama3sretina

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak wpływa ona na pozycjonowanie?

Decydując się na samodzielne pozycjonowanie strony internetowej, warto poznać działania, które tylko z pozoru mają zagwarantować wysokie wyniki w wyszukiwarce. Jednym z nich jest kanibalizacja słów kluczowych - błąd popełniany...

22/09/2017
social1sretina

Niepublikowane posty – forma reklamy na Facebooku

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, czy możliwe jest stworzenie na Facebooku reklamy, która będzie widoczna w aktualnościach dla wybranej grupy odbiorczej, jednak jednocześnie nie będzie ona publikowana na samym fanpage'u firmy?...

21/09/2017
reklama2sretina

Ograniczony remarketing w przeglądarce Safari

Remarketing to technologia, która - za pomocą plików cookies - pozwala na "śledzenie" użytkowników przeglądarek i wyświetlanie im reklam z odwiedzonych wcześniej stron internetowych w innych miejscach. Z możliwości tej korzysta...

19/09/2017
reklama3sretina

Popularne mity na temat pozycjonowania

Pozycjonowanie, którego zasady (za sprawą aktualizacji algorytmów Google) zmieniają się niemal cały czas, to trudna praca. Nie tylko dlatego, że odwieczną tajemnicą pozostaje to, co tak naprawdę wpływa na pozycję danej witryny...

18/09/2017
raporty2sretina

Raport – rabaty i zniżki podczas zakupów w Internecie

Często stosowaną przez sklepy internetowe strategią, która ma na celu zwiększenie sprzedaży, jest oferowanie użytkownikom atrakcyjnych zniżek lub rabatów. Informacje o nich są wysyłane potencjalnym klientom w formie wiadomości...

14/09/2017