Kategoria: Reklama internetowa
Reklama internetowa przybiera różne oblicza. Od pozycjonowania i linków sponsorowanych, po remarketing i reklamę wideo – w tej kategorii znajdziesz wszystkie artykuły, które dotyczą promowania firmy w internecie. Nie wiesz jak rozpocząć reklamowanie się w sieci, zastanawiasz się jakie są koszty reklamy internetowej oraz jaki sposób promocji jest najbardziej efektywny?
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami, inspirującymi artykułami oraz tekstami ekspertów, dzięki którym reklama internetowa nie będzie miała przed Tobą tajemnic!

Czym jest marketing 360?
Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie jego wzrost miał zwolnić. Jednak duże możliwości sprzedaży idą w parze z ogromną konkurencją. Nic dziwnego, że firmom, które...

Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?
Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest...

200 czynników wpływających na pozycjonowanie strony
Co wpływa na pozycjonowanie strony? Na pozycjonowanie wpływa aż 200 czynników! Może już to wiesz, że Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników wpływających na pozycjonowanie Twojej strony w swoich wynikach...

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook - coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji...

Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam
Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku...

Słowa kluczowe w reklamach Google – dopasowania
Co wpływa na to, jakie reklamy wyświetlane są użytkownikom wyszukiwarki Google? Są to oczywiście odpowiednio dobrane przez twórców reklam frazy, zwane też słowami kluczowymi. Mechanizm ich działania przypomina nieco...

Czym jest Google Merchant Center
Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?
Facebook - z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie - jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych...

Reklamy w wyszukiwarce Google Grafika
Korzystając z wyszukiwarki Google - lub innych usług giganta internetowego - użytkownik spotyka się z różnymi rodzajami reklam. Od tekstowych po filmy wideo. Wciąż nie do końca zagospodarowanym w tej kwestii obszarem pozostaje...

Rozszerzenia w reklamach Google – połączenia telefoniczne
Istnieje wiele sposobów, aby zachęcić użytkowników sieci do kliknięcia w daną reklamę. Dawniej próbowano przyciągnąć uwagę jaskrawymi kolorami lub animacjami, dziś liczy się stopień dopasowania do aktualnych potrzeb, tego...