Kategoria: Reklama internetowa

Reklama internetowa przybiera różne oblicza. Od pozycjonowania i linków sponsorowanych, po remarketing i reklamę wideo – w tej kategorii znajdziesz wszystkie artykuły, które dotyczą promowania firmy w internecie. Nie wiesz jak rozpocząć reklamowanie się w sieci, zastanawiasz się jakie są koszty reklamy internetowej oraz jaki sposób promocji jest najbardziej efektywny?

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami, inspirującymi artykułami oraz tekstami ekspertów, dzięki którym reklama internetowa nie będzie miała przed Tobą tajemnic!

reklama4sretina

Jakich produktów i usług nie wolno reklamować na Facebooku?

Działalność Facebooka opiera się - wbrew temu, co mówią jego właściciele - głównie na sprzedaży reklam. To dzięki nim serwis zarabia niebotyczne sumy i może bez przeszkód oferować swoje usługi ponad dwóm miliardom...

24/08/2018
reklama3sretina

Szybkie i łatwe tworzenie reklam na Facebooku w aplikacji Ads Manager

Proces zakładania i prowadzenia fanpage'a na Facebooku można obecnie ograniczyć do korzystania z telefonu komórkowego lub dedykowanych aplikacji. Nawet jeśli zależy nam na tworzeniu reklam - służy do tego oficjalne narzędzie Ads...

26/07/2018
reklama4sretina

Facebook umożliwia podejrzenie reklam dowolnego fanpage’a

Nie tak dawno, bo w listopadzie ubiegłego roku, informowaliśmy na łamach naszego portalu o postach niepublikowanych na fanpage'ach oraz o tym, że wkrótce stracą one rację bytu. Zgodnie ze wspomnianym artykułem, Facebook...

05/07/2018
narzedzia3sretina

Google AdWords to teraz Google Ads – połączenie narzędzi reklamowych

W ciągu najbliższego miesiąca użytkownicy Google AdWords zaczną korzystać z narzędzia o nowej nazwie. Google Ads - bo tak nazywać się będzie platforma, łącząca usługi dotychczas dostępne osobno. Oprócz samego połączenia...

29/06/2018
Rafał Szeles

WebDoctor
reklama1sretina

Facebook może ograniczyć widoczność reklam firm, jeśli wprowadzają one klientów w błąd

Facebook chcę sprawić, aby reklamom w serwisie społecznościowym towarzyszyły wyłącznie pozytywne wspomnienia. Często bowiem zdarza się, że przekazana w poście sponsorowanym treść nijak ma się do rzeczywistości - zamiast...

21/06/2018
reklama4sretina

Reklamy w Facebook Stories już wkrótce

Znikające po 24 godzinach relacje publikowane na żywo przez użytkowników można znaleźć na przykład w aplikacji Snapchat (gdzie funkcja taka pojawiła się po raz pierwszy), ale również na Instagramie czy Facebooku. W przypadku...

06/06/2018
ecommerce4sretina

Google Moja Firma – wpisy z ofertami

Wpisy, wyświetlane przy wizytówce firmy w wyszukiwarce Google, zadebiutowały w ubiegłym roku. Pozwalają one właścicielom biznesów informować klientów o nowych produktach lub wydarzeniach odbywających się w lokalu już na...

29/03/2018
ecommerce4sretina

Google przywraca opis firmy w wizytówce Google Moja Firma

Choć funkcja dodawania opisu firmy nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich, to część użytkowników zauważyła ją już w swoich wizytówkach. Dodatkowo - Google uzupełniło dokument pomocy o informację na temat możliwości...

16/03/2018
reklama1sretina

Jakie są rodzaje reklam na Facebooku?

Przed rozpoczęciem swojej pierwszej kampanii reklamowej na Facebooku, warto dokładnie poznać różne rodzaje postów sponsorowanych, które wykorzystać można do promowania swojej firmy na portalu społecznościowym....

13/03/2018
social4sretina

Funkcja masowego wysyłania wiadomości na Messengerze w fazie testów

Rozwój Messengera trwa w najlepsze. Obecnie Facebook planuje rozwinąć możliwości swojego komunikatora o przydatną dla firm funkcję - masową wysyłkę wiadomości do odbiorców. Choć opcja ta jest dostępna jedynie w ramach testu,...

01/03/2018