Czym jest marketing 360?
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2021/10/ecommerce-g65c6032c3_1920.jpg)
Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie jego wzrost miał zwolnić. Jednak duże możliwości sprzedaży idą w parze z ogromną konkurencją. Nic dziwnego, że firmom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w sieci, trudno się wyróżnić i zdobyć zainteresowanie konsumentów. W takiej sytuacji należy sięgać po specjalne […]
Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2020/10/idealny-smartfon-1024x682.jpg)
Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest to więc serwis o niekwestionowanym potencjale reklamowym. Zerknij na artykuł i dowiedz się, dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku! Dotrzyj do grup, które nie […]
200 czynników wpływających na pozycjonowanie strony
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2017/01/raporty1sretina.png)
Co wpływa na pozycjonowanie strony? Na pozycjonowanie wpływa aż 200 czynników! Może już to wiesz, że Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników wpływających na pozycjonowanie Twojej strony w swoich wynikach wyszukiwania? Niektóre z nich są pewne. Inne są kontrowersyjne. Jeszcze inne są wynikiem spekulacji codziennych praktyków pozycjonowania. Czynniki na poziomie Domeny Wiek domeny Wiek […]
Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2017/01/social2sretina.png)
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook – coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji Facebooka – zarówno w wersji desktopowej (oglądanej na komputerach osobistych) jak i w aplikacji mobilnej. Choć odświeżone wersje Facebooka jeszcze nie są widoczne dla każdego, to […]
Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2017/01/reklama2sretina.png)
Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku sekund, jednak wyjątkiem są tak zwane reklamy w przerywniku (“bumper ads”) – trwające 6 sekund filmy, które oglądający musi zobaczyć w całości. Pozornie […]
Słowa kluczowe w reklamach Google – dopasowania
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2018/11/reklama3sretina.jpg)
Co wpływa na to, jakie reklamy wyświetlane są użytkownikom wyszukiwarki Google? Są to oczywiście odpowiednio dobrane przez twórców reklam frazy, zwane też słowami kluczowymi. Mechanizm ich działania przypomina nieco pozycjonowanie stron w oparciu o określone słowa czy wyrażenia, jednak w przypadku reklam w wyszukiwarce mamy do czynienia z tak zwanym dopasowaniem fraz. Wybór odpowiedniego dopasowania […]
Czym jest Google Merchant Center
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2017/01/ecommerce3sretina.png)
Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości – takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest skorzystanie z systemu Google Merchant Center. Centrum Sprzedawcy Większość użytkowników internetu doskonale wie, jak wyglądają reklamy w wyszukiwarce Google. Czasem są to linki sponsorowane, a czasem […]
Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2017/01/social3sretina.png)
Facebook – z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie – jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych przypadkach przerazić, a w niektórych – narazić na niepotrzebne koszty, związane z niewłaściwą konfigurację reklam. Na początku, warto skupić się na celu, który ma pomóc […]
Reklamy w wyszukiwarce Google Grafika
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2018/11/reklama4sretina.jpg)
Korzystając z wyszukiwarki Google – lub innych usług giganta internetowego – użytkownik spotyka się z różnymi rodzajami reklam. Od tekstowych po filmy wideo. Wciąż nie do końca zagospodarowanym w tej kwestii obszarem pozostaje wyszukiwarka obrazów, która została uruchomiona przez Google w 2001 roku. Reklamy na zdjęciach Już od pewnego czasu w Google Grafika dostępne […]
Rozszerzenia w reklamach Google – połączenia telefoniczne
![](https://www.emarketing.pl/wp-content/uploads/2018/11/reklama3sretina.jpg)
Istnieje wiele sposobów, aby zachęcić użytkowników sieci do kliknięcia w daną reklamę. Dawniej próbowano przyciągnąć uwagę jaskrawymi kolorami lub animacjami, dziś liczy się stopień dopasowania do aktualnych potrzeb, tego co aktualnie szuka internauta. Osiągnąć to można dzięki rozszerzeniom w reklamach Google. Tylko połączenie Obecnie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach przenośnych – […]