Kategoria: Reklama internetowa

Reklama internetowa przybiera różne oblicza. Od pozycjonowania i linków sponsorowanych, po remarketing i reklamę wideo – w tej kategorii znajdziesz wszystkie artykuły, które dotyczą promowania firmy w internecie. Nie wiesz jak rozpocząć reklamowanie się w sieci, zastanawiasz się jakie są koszty reklamy internetowej oraz jaki sposób promocji jest najbardziej efektywny?

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami, inspirującymi artykułami oraz tekstami ekspertów, dzięki którym reklama internetowa nie będzie miała przed Tobą tajemnic!

reklama1sretina

Jak pozycjonować grafiki oraz zdjęcia?

Poza ogólnym pozycjonowaniem, mającym na celu między innymi odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi wartościowych treści na stronie, warto zwrócić także uwagę na inne działania, które mogą zwiększyć widoczność firmy w...

21/08/2017
reklama4sretina

Raport – blokowanie reklam i jego wpływ na ecommerce

Reklamy w internecie są doskonałym sposobem na promowanie biznesu, ale jednocześnie ich nadmiar jest uciążliwy dla użytkowników Sieci. Nic dziwnego zatem, że od dawna powstają programy, które blokują większość - jeśli nie...

18/08/2017
social3sretina

Nowy sposób na targetowanie reklam na Facebooku

Facebook stale udostępnia reklamodawcom nowe sposoby na adresowanie reklam do użytkowników swojego portalu. Jedną z metod jest tworzenie niestandardowych grup odbiorców, dzięki którym można zebrać listę osób, które np....

16/08/2017
social4sretina

Reklamy na Facebooku – brak płatności za przypadkowe kliknięcia

Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie wciąż stara się, aby doświadczenie z korzystania z jego usług było jak najlepsze dla użytkowników. Warto tu wspomnieć chociażby o cofnięciu możliwości edytowania postów...

10/08/2017
reklama3sretina

Retargeting, czyli jak nakłonić klienta do zakupu

Właściciel każdego sklepu internetowego chce, aby klient, który trafił do niego klikając w reklamę dokonał zakupu - czyli aby zaszła tak zwana konwersja. Niestety, okazuje się, że bardzo duża część użytkowników nie...

21/07/2017
reklama2sretina

Google AdWords pozwala skierować reklamy do użytkownik YouTube

Firma Google ogłosiła kilka dni temu, że udostępniła reklamodawcom nową opcję tworzenia grupy odbiorców reklam. Od teraz materiały promocyjne mogą być kierowane do osób, na podstawie tego czy weszły one w interakcje z kanałem...

14/07/2017
reklama1sretina

Facebook pozwoli umieszczać reklamy w Messengerze

Kilka dni temu portal społecznościowy Facebooku udostępnił reklamodawcom nową opcję, dzięki której jeszcze bardziej będą oni mogli promować swoje produkty lub marki. Reklamy w Messengerze to z pewnością skuteczny sposób na...

13/07/2017
reklama3sretina

Od blogera do… influencera, czyli złote zasady influencer marketingu

Rozważania na ten temat warto rozpocząć od wyjaśnienia kilku istotnych kwestii. Mylnie uważa się bowiem, iż pojęcie bloger w praktyce oznacza też influencera. Bloga w tej chwili może prowadzić każdy – wpływ na swoich...

11/07/2017
reklama2sretina

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Jednym z najważniejszych aspektów mających wpływ na pozycjonowanie strony internetowej jest wybranie właściwych słów kluczowych. To właśnie od tego wstępnego etapu w bardzo dużej mierze zależy osiągnięcie sukcesu prowadzonej...

07/07/2017
reklama2sretina

Raport Facebooka – jak planować kampanie związane z urodzinami?

Urodziny bliskich to okres, który w szczególności powinien interesować marketingowców. Jest to czas, kiedy bliscy kupują prezenty lub planują przyjęcia - jest to więc idealny okres, kiedy reklamować mogą się zarówno sklepy...

04/07/2017