Czym jest marketing 360?

Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie jego wzrost miał zwolnić. Jednak duże możliwości sprzedaży idą w parze z ogromną konkurencją. Nic dziwnego, że firmom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w sieci, trudno się wyróżnić i zdobyć zainteresowanie konsumentów. W takiej sytuacji należy sięgać po specjalne […]

Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?

Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest to więc serwis o niekwestionowanym potencjale reklamowym. Zerknij na artykuł i dowiedz się, dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku! Dotrzyj do grup, które nie […]

200 czynników wpływających na pozycjonowanie strony

Co wpływa na pozycjonowanie strony? Na pozycjonowanie wpływa aż 200 czynników! Może już to wiesz, że Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników wpływających na pozycjonowanie Twojej strony w swoich wynikach wyszukiwania? Niektóre z nich są pewne. Inne są kontrowersyjne. Jeszcze inne są wynikiem spekulacji codziennych praktyków pozycjonowania. Czynniki na poziomie Domeny Wiek domeny Wiek […]

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku

W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook – coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji Facebooka – zarówno w wersji desktopowej (oglądanej na komputerach osobistych) jak i w aplikacji mobilnej. Choć odświeżone wersje Facebooka jeszcze nie są widoczne dla każdego, to […]

Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam

Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku sekund, jednak wyjątkiem są tak zwane reklamy w przerywniku (“bumper ads”) – trwające 6 sekund filmy, które oglądający musi zobaczyć w całości. Pozornie […]

Słowa kluczowe w reklamach Google – dopasowania

Co wpływa na to, jakie reklamy wyświetlane są użytkownikom wyszukiwarki Google? Są to oczywiście odpowiednio dobrane przez twórców reklam frazy, zwane też słowami kluczowymi. Mechanizm ich działania przypomina nieco pozycjonowanie stron w oparciu o określone słowa czy wyrażenia, jednak w przypadku reklam w wyszukiwarce mamy do czynienia z tak zwanym dopasowaniem fraz. Wybór odpowiedniego dopasowania […]

Czym jest Google Merchant Center

Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości – takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest skorzystanie z systemu Google Merchant Center.   Centrum Sprzedawcy Większość użytkowników internetu doskonale wie, jak wyglądają reklamy w wyszukiwarce Google. Czasem są to linki sponsorowane, a czasem […]

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?

Facebook – z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie – jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych przypadkach przerazić, a w niektórych – narazić na niepotrzebne koszty, związane z niewłaściwą konfigurację reklam. Na początku, warto skupić się na celu, który ma pomóc […]

Reklamy w wyszukiwarce Google Grafika

Korzystając z wyszukiwarki Google – lub innych usług giganta internetowego – użytkownik spotyka się z różnymi rodzajami reklam. Od tekstowych po filmy wideo. Wciąż nie do końca zagospodarowanym w tej kwestii obszarem pozostaje wyszukiwarka obrazów, która została uruchomiona przez Google w 2001 roku.   Reklamy na zdjęciach Już od pewnego czasu w Google Grafika dostępne […]

Rozszerzenia w reklamach Google – połączenia telefoniczne

Istnieje wiele sposobów, aby zachęcić użytkowników sieci do kliknięcia w daną reklamę. Dawniej próbowano przyciągnąć uwagę jaskrawymi kolorami lub animacjami, dziś liczy się stopień dopasowania do aktualnych potrzeb, tego co aktualnie szuka internauta. Osiągnąć to można dzięki rozszerzeniom w reklamach Google.   Tylko połączenie Obecnie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach przenośnych – […]