Kategoria: Raporty

raporty4sretina

Black Friday – wcale nie tak atrakcyjny w Polsce…

O Black Friday pisaliśmy już wiele. Zawsze jednak pojawiały się podobne wnioski - Czarny Piątek jest obcym pojęciem dla większości konsumentów, a dla pozostałych jest to dzień jak każdy inny i nazywanie go "świętem...

06/12/2017
raporty4sretina

Jaka jest widoczność reklam w Internecie?

O tym jak efektywna jest reklama w sieci świadczy to, jak bardzo jest ona widoczna dla internautów. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Gemius, we wrześniu 2017 roku wyemitowano polskim użytkownikom sieci więcej niż 30...

28/11/2017
raporty1sretina

Raport – ile Polacy wydadzą podczas Black Friday?

Czarny Piątek - lub Black Friday - przypada zawsze w ostatni piątek listopada. Z tej okazji wiele sklepów (działających stacjonarnie jak i w sieci) organizuje dla swoich klientów liczne promocje. Wspominaliśmy niedawno, że pojęcie...

24/11/2017
social2sretina

Spada zasięg postów organicznych na Facebooku

Na łamach portalu pisaliśmy już o testowanym przez Facebooka rozwiązaniu, polegającym na przeniesieniu wszystkich postów publikowanych przez fanpage w osobne miejsce, oddzielając je tym samym od wszystkich wpisów dodawanych przez...

23/11/2017
ecommerce4sretina

Wpływ Black Friday na polską branżę ecommerce

Obchodzony w Stanach Zjednoczonych niedługo po Święcie Dziękczynienia "Czarny Piątek" (Black Friday) to dzień, w którym wiele sklepów - zarówno stacjonarnych jak i internetowych - uruchamia dla swoich klientów wyjątkowe...

22/11/2017
email3sretina

Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt?

Niemal połowa polskich konsumentów przegląda i kupuje świąteczne prezenty online - takie dane wynikają z badania przeprowadzonego przez firmę Darkony. Sytuację tę powinny wykorzystać sklepy internetowe, które w tym czasie...

21/11/2017
raporty4sretina

Zachowania zakupowe w sklepach internetowych

Jakie są zachowania zakupowe polskich konsumentów w sklepach internetowych? Jakich urządzeń najchętniej używają oni do zakupów i jakie towary najczęściej są kupowane w sieci przez kobiety oraz przez mężczyzn? Między innymi...

09/10/2017
narzedzia2sretina

Raport – problemy techniczne sklepów internetowych w Polsce

Sprawnie działająca strona sklepu internetowego to podstawa, dzięki czemu klienci chętniej i częściej dokonują w nim zakupów. Ważne jest zatem, aby na bieżąco wychwytywać wszelkie błędy oraz jak najszybciej je eliminować....

27/09/2017
ecommerce1sretinafb

Czym jest efekt ROPO? Raport „E-commerce w Polsce 2017”

Kilka dni temu opublikowany został obszerny raport autorstwa firmy Gemius na temat e-commerce w Polsce. Pośród wielu ciekawych informacji, szczególnie interesujący wydaje się być rozdział poświęcony temu, jakie jest...

26/09/2017
raporty2sretina

Raport – rabaty i zniżki podczas zakupów w Internecie

Często stosowaną przez sklepy internetowe strategią, która ma na celu zwiększenie sprzedaży, jest oferowanie użytkownikom atrakcyjnych zniżek lub rabatów. Informacje o nich są wysyłane potencjalnym klientom w formie wiadomości...

14/09/2017