Kategoria: Raporty

raporty4sretina

Zachowania zakupowe w sklepach internetowych

Jakie są zachowania zakupowe polskich konsumentów w sklepach internetowych? Jakich urządzeń najchętniej używają oni do zakupów i jakie towary najczęściej są kupowane w sieci przez kobiety oraz przez mężczyzn? Między innymi...

09/10/2017
narzedzia2sretina

Raport – problemy techniczne sklepów internetowych w Polsce

Sprawnie działająca strona sklepu internetowego to podstawa, dzięki czemu klienci chętniej i częściej dokonują w nim zakupów. Ważne jest zatem, aby na bieżąco wychwytywać wszelkie błędy oraz jak najszybciej je eliminować....

27/09/2017
ecommerce1sretinafb

Czym jest efekt ROPO? Raport „E-commerce w Polsce 2017”

Kilka dni temu opublikowany został obszerny raport autorstwa firmy Gemius na temat e-commerce w Polsce. Pośród wielu ciekawych informacji, szczególnie interesujący wydaje się być rozdział poświęcony temu, jakie jest...

26/09/2017
raporty2sretina

Raport – rabaty i zniżki podczas zakupów w Internecie

Często stosowaną przez sklepy internetowe strategią, która ma na celu zwiększenie sprzedaży, jest oferowanie użytkownikom atrakcyjnych zniżek lub rabatów. Informacje o nich są wysyłane potencjalnym klientom w formie wiadomości...

14/09/2017
raporty4sretina

Raport – zakupy w zagranicznych sklepach internetowych

Czy Polacy dokonują zakupów jedynie w rodzimych sklepach internetowych? Dane z badania przeprowadzonego przez firmę PAYBACK wskazują, że duży odsetek konsumentów chętnie sięga też po ofertę eSklepów poza granicami naszego...

05/09/2017
raporty1sretina

Raport – wydatki na reklamę online w 2017 roku

Niemal każde przedsiębiorstwo, które prowadzi swoją działalność w internecie, promuje się za pomocą reklam online. Nie jest to dużym zaskoczeniem, szczególnie, że działania takie niosą ze sobą szereg korzyści - większą...

24/08/2017
reklama4sretina

Raport – blokowanie reklam i jego wpływ na ecommerce

Reklamy w internecie są doskonałym sposobem na promowanie biznesu, ale jednocześnie ich nadmiar jest uciążliwy dla użytkowników Sieci. Nic dziwnego zatem, że od dawna powstają programy, które blokują większość - jeśli nie...

18/08/2017
mobile2sretina

Raport – kiedy klienci najchętniej korzystają z urządzeń mobilnych?

Część kampanii marketingowych uruchamianych jest w określonych sezonach, co znacznie zwiększa ich skuteczność. Przykładem mogą być akcje promocyjne przed rozpoczęciem roku szkolnego bądź w okresie przedświątecznym. Okazuje...

11/08/2017
video1sretina

Która branża najchętniej wykorzystuje video marekting?

Reklamy w formie wideo stają się bardzo popularne i w ten rodzaj promocji inwestuje coraz więcej firm z różnych branż. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius, szczególnie jedna z nich najbardziej upodobała sobie video...

04/08/2017
raporty1sretina

Raport – internauci sporadycznie korzystają z płatności błyskawicznych

Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała ciekawy raport pod tytułem "Portfel Polaka", który dotyczy tego, jakie jest podejście Polaków do finansów. Poza informacjami o wydatkach i oszczędnościach, raport zawiera kilka ciekawych...

22/07/2017