Kategoria: Email marketing

Jeśli Twój sklep internetowy ma osiągnąć sukces, musisz wiedzieć, w jaki sposób być w stałym kontakcie ze swoimi klientami. Jednym ze sposobów na informowanie użytkowników o nowościach w sklepie jest e-mail marketing. Strategia ta nie tylko zakłada wysyłkę wiadomości, ale również ich pisanie czy planowanie i tworzenie zaawansowanych scenariuszy komunikacji. E-mail marketing to także budowanie, zarządzanie bazą kontaktów i stałe jej powiększanie.

Artykuły znajdujące się w tej kategorii nie tylko przedstawiają najpopularniejsze narzędzia, które pozwalają na automatyzację działań w ramach strategii e-mail marketingowej, ale również pomogą Ci w optymalizacji wiadomości przesyłanych do klientów – tak aby były one jak najefektywniejsze.

email3sretina

Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt?

Niemal połowa polskich konsumentów przegląda i kupuje świąteczne prezenty online - takie dane wynikają z badania przeprowadzonego przez firmę Darkony. Sytuację tę powinny wykorzystać sklepy internetowe, które w tym czasie...

21/11/2017
email1sretina

Darmowe narzędzia do weryfikacji bazy mailingowej

Dbanie o poprawność adresów e-mail jest ważne z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim błędne adresy znacznie zmniejszają skuteczność działań prowadzonych w ramach strategii e-mail marketingowej - część wiadomości...

31/07/2017
email3sretina

Jakie wiadomości e-mail powinien wysyłać sklep internetowy do klientów?

Czy e-mail marketing jest nadal najskuteczniejszą metodą komunikacji z potencjalnymi oraz aktualnymi klientami? Biorąc pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego przez GetResponse - ponad połowa ankietowanych pozytywnie ocenia ten...

27/07/2017
automation4sretina

Skuteczność email marketingu i marketing automation 2017 – raport GetResponse

Czy email marketing to wciąż skuteczne narzędzie dla marketerów i w jaki sposób wykorzystywana jest przez nich automatyzacja mailingu? GetResponse - firma, która dostarcza zaawansowane rozwiązania marketingu internetowego -...

11/07/2017
email3sretina

Komunikacja e-mail marketingowa zgodna z cyklem życia klienta

Jednym z kluczowych elementów skutecznego e-mail marketingu jest trafianie do odpowiedniego odbiorcy, z odpowiednim komunikatem, w odpowiednim dla niego czasie. Opierając swą komunikację na segmentacji bazy, właściwej selekcji...

28/06/2017
email1sretina

Jakie jest najlepsze źródło pozyskiwania adresów do listy mailingowej?

Poczta elektroniczna to wciąż bardzo skuteczne narzędzie, używane w komunikacji marketingowej. Nadal jednak padają pytania, jak pozyskiwać nowe adresy e-mail i która metoda powiększania listy mailingowej jest obecnie najbardziej...

22/06/2017
social3sretina

Jak powiększyć listę mailingową za pomocą Facebooka?

Portal Facebook, wraz ze swoją bazą niemal dwóch miliardów użytkowników, to dla wielu marek kluczowe narzędzie do osiągania założonych celów marketingowych. Ta platforma społecznościowa daje firmom nie tylko możliwość...

30/05/2017
email1sretina

Jakich błędów nie popełniać w mailingu?

Mimo, iż przygotowanie kampanii email marketingowej to z zasady prosta sprawa, to źle przygotowany mailing może popsuć całość wysyłki. Wiadomości zawierające błędy zarówno techniczne, jak i merytoryczne, mogą nie przynieść...

22/05/2017
email2sretina

Obrazki w wiadomościach e-mail – o czym warto pamiętać?

Czy obrazki w wiadomościach e-mail są dobrym pomysłem? Odpowiedź jest tylko jedna - zdecydowanie tak! Szablony newsletterów uzupełnione o zdjęcia i grafiki przyciągają uwagę i sprawiają, że odbiorcy chętniej czytają...

19/05/2017
email2sretina

Jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail?

Jak sprawić, by klienci czytali przesyłane przez firmy wiadomości? Przy wysokiej obecnie konkurencji ważne jest, by wiedzieć jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail, ponieważ nie wszystkie komunikaty wysłane do...

19/04/2017