Kategoria: Social Media

narzedzia4sretina

Grupy na Facebooku – nowe funkcje dla administratorów

Facebook od jakiegoś czasu coraz bardziej skupia się na Grupach, czyli funkcjonalności dostępnej na portalu od 2004 roku. Stale testowane oraz dodawane są nowe opcje, które pozwalają na lepsze zarządzanie Grupami oraz korzystanie z...

23/06/2017
social1sretina

Jak stworzyć konto firmowe na LinkedIn?

Oprócz tego, że LinkedIn - jako portal społecznościowy przeznaczony dla profesjonalistów - pozwala na budowanie relacji biznesowych, jest także dobrym miejscem na promowanie swojej firmy. W jaki sposób? Podobnie jak Facebook,...

23/06/2017
email1sretina

Jakie jest najlepsze źródło pozyskiwania adresów do listy mailingowej?

Poczta elektroniczna to wciąż bardzo skuteczne narzędzie, używane w komunikacji marketingowej. Nadal jednak padają pytania, jak pozyskiwać nowe adresy e-mail i która metoda powiększania listy mailingowej jest obecnie najbardziej...

22/06/2017
social3sretina

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Obecność firmy w mediach społecznościowych to obecnie niemal konieczność. Wiele portali oferuje przedsiębiorcom stworzenie osobnego profilu marki, który posiada dodatkowe - niedostępne dla użytkowników prywatnych - funkcje. Dla...

22/06/2017
social3sretina

Creative Hub na Facebooku – nowe opcje testowania reklam

Kilka miesięcy temu Facebook udostępnił użytkownikom platformę do tworzenia oraz testowania reklam - Creative Hub (Centrum Reklamy). Narzędzie to pozwala zapoznać się z różnymi formami promocji na Facebooku, przetestować ich...

20/06/2017
narzedzia4sretina

Darmowe programy graficzne przydatne dla marketingowców

Obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów - wiedzą o tym niemal wszyscy, a szczególnie marketingowcy. Dlatego istotne jest, by zarówno treści na stronach, blogach firmowych czy w mediach społecznościowych uatrakcyjnić...

14/06/2017
social1sretina

Jak używać emoji w komunikacji marketingowej i social media?

Użytkownicy Facebooka czy innych mediów społecznościowych niezwykle chętnie korzystają w postach lub w wiadomościach z emoji. Czy te kolorowe symbole mogą również wykorzystać marki, aby wzmocnić siłę swoich komunikatów...

10/06/2017
reklama4sretina

Kanwa na Facebooku – trzy nowe szablony reklamy

Kanwa to rodzaj reklamy na Facebooku, który przystosowany jest do urządzeń mobilnych. Dzięki niej można wyświetlić na telefonie reklamę, która łączy w sobie zarówno zdjęcia, jak i filmy oraz karuzele (czyli grupę obrazów)....

09/06/2017
social4sretina

Jak prowadzić fanpage na Facebooku – wskazówki i porady

Profile firmowe na Facebooku zostały zaprezentowane niemal 10 lat temu i od tego czasu cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Nic dziwnego - fanpage są doskonałym sposobem na promocję w sieci nie tylko artystów czy osób...

08/06/2017
social3sretina

Napisy w transmisji na żywo na Facebooku generowane automatycznie

Możliwość dodawania napisów do filmów publikowanych w mediach społecznościowych dostępna jest już od dłuższego czasu. Tekst można dodać np. do filmów na YouTube, czy właśnie na Facebooku. Dotyczy to zarówno wcześniej...

07/06/2017