Kategoria: Social Media

Media społecznościowe zmieniły nie tylko to, jak komunikujemy się między sobą, ale także to, w jaki sposób marki promują swoje produkty czy usługi. Posiadanie konta firmowego w social media to niemal obowiązek dla każdej firmy, która chce osiągnąć sukces i być w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Niezależnie od tego, czy w social mediach stawiasz pierwsze kroki, czy już posiadasz fanpage swojego biznesu, treści tutaj zawarte z pewnością będą dla Ciebie przydatne. Poznasz nie tylko porady na temat tego, jak efektywnie działać w social media, ale także pierwszy dowiesz się o nowościach, jakie oferują portale społecznościowe!

social3sretina

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie

Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną "plakietę" - oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji...

31/08/2018
reklama4sretina

Jakich produktów i usług nie wolno reklamować na Facebooku?

Działalność Facebooka opiera się - wbrew temu, co mówią jego właściciele - głównie na sprzedaży reklam. To dzięki nim serwis zarabia niebotyczne sumy i może bez przeszkód oferować swoje usługi ponad dwóm miliardom...

24/08/2018
social3sretina

Wiadomości głosowe w aplikacji mobilnej LinkedIn

Osób, które prowadzą własny biznes nie trzeba specjalnie namawiać do tego, by założyły one profil na portalu LinkedIn. Serwis - będący od roku 2016 w posiadaniu firmy Microsoft - skupiający wokół siebie profesjonalistów,...

02/08/2018
reklama3sretina

Szybkie i łatwe tworzenie reklam na Facebooku w aplikacji Ads Manager

Proces zakładania i prowadzenia fanpage'a na Facebooku można obecnie ograniczyć do korzystania z telefonu komórkowego lub dedykowanych aplikacji. Nawet jeśli zależy nam na tworzeniu reklam - służy do tego oficjalne narzędzie Ads...

26/07/2018
social1sretina

Płatne subskrypcje w grupach na Facebooku? Nowa funkcja w fazie testów

Facebook od zawsze był darmowy dla każdego użytkownika - zakładanie konta czy korzystanie z pozostałych funkcji serwisu nie wymagało ponoszenia opłat. Oczywiście mowa tutaj o tradycyjnych użytkownikach, bowiem firmy muszą liczyć...

18/07/2018
video2sretina

YouTube prezentuje twórcom nowe sposoby na zarabianie na treściach

YouTube to dla wielu osób nie tylko strona o charakterze rozrywkowym - z filmami na niemal każdy temat - ale również miejsce, które pozwala im zarabiać pieniądze na tworzonych i publikowanych na kanale treściach. Dotychczas...

11/07/2018
reklama4sretina

Facebook umożliwia podejrzenie reklam dowolnego fanpage’a

Nie tak dawno, bo w listopadzie ubiegłego roku, informowaliśmy na łamach naszego portalu o postach niepublikowanych na fanpage'ach oraz o tym, że wkrótce stracą one rację bytu. Zgodnie ze wspomnianym artykułem, Facebook...

05/07/2018
reklama1sretina

Facebook może ograniczyć widoczność reklam firm, jeśli wprowadzają one klientów w błąd

Facebook chcę sprawić, aby reklamom w serwisie społecznościowym towarzyszyły wyłącznie pozytywne wspomnienia. Często bowiem zdarza się, że przekazana w poście sponsorowanym treść nijak ma się do rzeczywistości - zamiast...

21/06/2018
social1sretina

Nowe funkcje dla administratorów Grup na Facebooku

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach - tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie...

29/05/2018
ecommerce2sretina

Jak dodać wtyczkę Messengera na stronę internetową?

Czat na stronie internetowej do doskonałe rozwiązanie, które pozwala utrzymać kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki rozmowie z konsultantem można rozwiać wszelkie wątpliwości klienta i przekazać mu znacznie więcej informacji,...

25/05/2018