Kategoria: Social Media
Media społecznościowe zmieniły nie tylko to, jak komunikujemy się między sobą, ale także to, w jaki sposób marki promują swoje produkty czy usługi. Posiadanie konta firmowego w social media to niemal obowiązek dla każdej firmy, która chce osiągnąć sukces i być w stałym kontakcie ze swoimi klientami.
Niezależnie od tego, czy w social mediach stawiasz pierwsze kroki, czy już posiadasz fanpage swojego biznesu, treści tutaj zawarte z pewnością będą dla Ciebie przydatne. Poznasz nie tylko porady na temat tego, jak efektywnie działać w social media, ale także pierwszy dowiesz się o nowościach, jakie oferują portale społecznościowe!

Dlaczego warto promować i sprzedawać na Facebooku?
Facebook to obecnie jedna z najbardziej popularnych platform social media na świecie. Globalnie korzysta z niego dziennie ponad 1,59 miliarda ludzi! Użytkownicy tworzą sieci społeczności, wymieniają się opiniami, historiami… Jest...

3 wskazówki, jak zacząć budować angażujący content na Facebooku
Stajesz na głowie w wirtualnej przestrzeni, aby przestawić produkt lub usługę możliwie jak najlepiej? Tworzysz posty, udostępniasz zdjęcia, ale… Nie otrzymujesz reakcji ze strony użytkowników? Zmień to! Dowiedz się, jak...

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook - coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji...

Jak edytować już opublikowane wpisy w mediach społecznościowych?
W social media liczy się szybkość reakcji - zarówno w przypadku odpowiedzi na zapytania lub komentarze fanów, jak i w przypadku publikacji treści, które w danym momencie są najbardziej popularne. Pośpiech jednak sprawia, że...

Szybki podgląd postów i inne zmiany na fanpage’ach
Jedna funkcja z pewnością przypadnie do gustu administratorom stron na Facebooku, z kolei druga - niekoniecznie. Portal społecznościowy co chwilę wprowadza szereg zmian i poprawek lub nowych funkcji. Co tym razem przygotowali...

Jak prowadzić fanpage na Facebooku w kilku językach?
Decydując się na rozszerzenie działalności swojej firmy na zagraniczne rynki, należy dostosować do nich nie tylko swoje usługi czy produkty, ale również komunikację marketingową. Reklamy, treści na stronie, wpisy w mediach...

Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam
Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku...

Jak zmienić nazwę swojego fanpage’a?
Istnieje kilka powodów, dla których konieczna może być zmiana nazwy fanpage'a (lub strony firmowej) na Facebooku. Pierwszy - i być może najważniejszy - to zmiana nazwy firmy. Być może na początku działalności nie było do...

Zakupy bezpośrednio w aplikacji Instagram już możliwe, ale nie wszędzie…
Firmy chcą coraz bardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów. Już nie tylko coraz częściej oferowane są szybkie metody płatności, ale także zakupy bez konieczności przechodzenia na stronę sklepu internetowego. Na ten ostatni...

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?
Facebook - z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie - jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych...