Kategoria: Social Media

Media społecznościowe zmieniły nie tylko to, jak komunikujemy się między sobą, ale także to, w jaki sposób marki promują swoje produkty czy usługi. Posiadanie konta firmowego w social media to niemal obowiązek dla każdej firmy, która chce osiągnąć sukces i być w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Niezależnie od tego, czy w social mediach stawiasz pierwsze kroki, czy już posiadasz fanpage swojego biznesu, treści tutaj zawarte z pewnością będą dla Ciebie przydatne. Poznasz nie tylko porady na temat tego, jak efektywnie działać w social media, ale także pierwszy dowiesz się o nowościach, jakie oferują portale społecznościowe!

social3sretina

Wiadomości głosowe w aplikacji mobilnej LinkedIn

Osób, które prowadzą własny biznes nie trzeba specjalnie namawiać do tego, by założyły one profil na portalu LinkedIn. Serwis - będący od roku 2016 w posiadaniu firmy Microsoft - skupiający wokół siebie profesjonalistów,...

02/08/2018
reklama3sretina

Szybkie i łatwe tworzenie reklam na Facebooku w aplikacji Ads Manager

Proces zakładania i prowadzenia fanpage'a na Facebooku można obecnie ograniczyć do korzystania z telefonu komórkowego lub dedykowanych aplikacji. Nawet jeśli zależy nam na tworzeniu reklam - służy do tego oficjalne narzędzie Ads...

26/07/2018
social1sretina

Płatne subskrypcje w grupach na Facebooku? Nowa funkcja w fazie testów

Facebook od zawsze był darmowy dla każdego użytkownika - zakładanie konta czy korzystanie z pozostałych funkcji serwisu nie wymagało ponoszenia opłat. Oczywiście mowa tutaj o tradycyjnych użytkownikach, bowiem firmy muszą liczyć...

18/07/2018
video2sretina

YouTube prezentuje twórcom nowe sposoby na zarabianie na treściach

YouTube to dla wielu osób nie tylko strona o charakterze rozrywkowym - z filmami na niemal każdy temat - ale również miejsce, które pozwala im zarabiać pieniądze na tworzonych i publikowanych na kanale treściach. Dotychczas...

11/07/2018
reklama4sretina

Facebook umożliwia podejrzenie reklam dowolnego fanpage’a

Nie tak dawno, bo w listopadzie ubiegłego roku, informowaliśmy na łamach naszego portalu o postach niepublikowanych na fanpage'ach oraz o tym, że wkrótce stracą one rację bytu. Zgodnie ze wspomnianym artykułem, Facebook...

05/07/2018
reklama1sretina

Facebook może ograniczyć widoczność reklam firm, jeśli wprowadzają one klientów w błąd

Facebook chcę sprawić, aby reklamom w serwisie społecznościowym towarzyszyły wyłącznie pozytywne wspomnienia. Często bowiem zdarza się, że przekazana w poście sponsorowanym treść nijak ma się do rzeczywistości - zamiast...

21/06/2018
social1sretina

Nowe funkcje dla administratorów Grup na Facebooku

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach - tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie...

29/05/2018
ecommerce2sretina

Jak dodać wtyczkę Messengera na stronę internetową?

Czat na stronie internetowej do doskonałe rozwiązanie, które pozwala utrzymać kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki rozmowie z konsultantem można rozwiać wszelkie wątpliwości klienta i przekazać mu znacznie więcej informacji,...

25/05/2018
reklama1sretina

Jakie są rodzaje reklam na Facebooku?

Przed rozpoczęciem swojej pierwszej kampanii reklamowej na Facebooku, warto dokładnie poznać różne rodzaje postów sponsorowanych, które wykorzystać można do promowania swojej firmy na portalu społecznościowym....

13/03/2018
social4sretina

Posty 3D na Facebooku – jak je tworzyć i publikować?

Facebook wprowadził niedawno zapowiadaną już w zeszłym roku funkcję - możliwość publikowania wpisów zawierających trójwymiarowe elementy. Samo dodawanie postów 3D nie różni się właściwe w żadnym aspekcie od publikowania...

09/03/2018