Kategoria: Social Media

Media społecznościowe zmieniły nie tylko to, jak komunikujemy się między sobą, ale także to, w jaki sposób marki promują swoje produkty czy usługi. Posiadanie konta firmowego w social media to niemal obowiązek dla każdej firmy, która chce osiągnąć sukces i być w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Niezależnie od tego, czy w social mediach stawiasz pierwsze kroki, czy już posiadasz fanpage swojego biznesu, treści tutaj zawarte z pewnością będą dla Ciebie przydatne. Poznasz nie tylko porady na temat tego, jak efektywnie działać w social media, ale także pierwszy dowiesz się o nowościach, jakie oferują portale społecznościowe!

social4sretina

Facebook Stories niedługo dostępne również dla fanpage’y

Funkcja udostępniania relacji na dobre zadomowiła się w najpopularniejszych kanałach społecznościowych, takich jak Snapchat czy Instagram. Podobna usługa - Facebook Stories - jest dostępna dla użytkowników tego portalu...

18/10/2017
content1sretina

Treści tworzone przez użytkowników – sposób na większą sprzedaż

Jedną z mniej znanych, jednak niezwykle skutecznych strategii, które mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym jest wykorzystanie tak zwanego user-generated content. Jak można dokładnie zdefiniować treści tworzone przez...

03/10/2017
analiza1retinas

Czym jest Pixel Facebooka, czyli sposób na mierzenie efektywności reklam

W jednym z materiałów z serii eMarketing TV, mieliśmy okazję przekonać się, dlaczego warto i w jaki sposób należy monitorować efektywność reklam w Internecie. Artykuł ten dotyczył w głównej mierze narzędzia Google...

25/09/2017
social1sretina

Niepublikowane posty – forma reklamy na Facebooku

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, czy możliwe jest stworzenie na Facebooku reklamy, która będzie widoczna w aktualnościach dla wybranej grupy odbiorczej, jednak jednocześnie nie będzie ona publikowana na samym fanpage'u firmy?...

21/09/2017
social3sretina

Czym są hashtagi i jak ich używać?

Z hasłami poprzedzonymi znakiem # spotkał się niemal każdy internauta, który korzystał z serwisów społecznościowych. Czym są hashtagi i czy mogą z nich skorzystać także firmy, które chcą zwiększyć zasięg swoich treści w...

13/09/2017
video4sretina

Transmisja na żywo na YouTube – poradnik

Pisaliśmy już o tym, jak przeprowadzić transmisję na żywo na Facebooku. Oczywiście nie jest to jedyny serwis, którzy umożliwia nadawanie treści na żywo, zatem pora na kolejny poradnik - tym razem dotyczący transmisji na żywo...

11/09/2017
social2sretina

Nowy sposób wyświetlania zdjęcia profilowego na fanpage’u

Od niedawna użytkownicy Facebooka mogli zauważyć zmiany wizualne, które serwis stopniowo wdraża. Jedną z nich jest nowy sposób wyświetlania zdjęcia profilowego w miejscach takich jak komentarze lub oś czasu. Podobna zmiana ma...

08/09/2017
video1sretina

YouTube Live – nowe funkcje w transmisjach na żywo

Serwis YouTube przeszedł kilka dni temu metamorfozę, polegającą między innymi na zmianie logo oraz dodaniu kilku pomniejszych usprawnień - w szczególności w aplikacji mobilnej. Podobnie jak Facebook, również YouTube oferuje swoim...

06/09/2017
content2sretina

Recykling treści, czyli drugie życie artykułów na blogu firmowym

W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy o tym, jakie są korzyści z prowadzenia bloga firmowego. Pomimo wielu zalet, zarządzenia blogiem to wyjątkowo czasochłonna praca, ponieważ wymaga ciągłego szukania tematów oraz pisania...

04/09/2017
social3sretina

Jakich postów nie można promować na Facebooku?

Niedawno na naszej stronie ukazał się artykuł na temat tego, jak promować wpisy na Facebooku, aby jeszcze bardziej zwiększyć ich zasięg. Dzięki temu o wiele łatwiej zwiększyć też rozpoznawalność marki, ale także zachęcić...

28/08/2017