Share on Facebook30Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Firmy chcą coraz bardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów. Już nie tylko coraz częściej oferowane są szybkie metody płatności, ale także zakupy bez konieczności przechodzenia na stronę sklepu internetowego. Na ten ostatni krok zdecydował się właśnie Instagram, oferując możliwość zamawiania wybranych produktów ze zdjęć oraz dokonywania płatności bezpośrednio w swojej aplikacji mobilnej. Jak to działa?

 



Zakupy w aplikacji Instagram

Część sklepów i firm otrzymała możliwość oznaczania na publikowanych przez siebie zdjęciach produktów do kupienia – zupełnie jak w przypadku oznaczania na fotografiach innych osób.

vlcsnap-2019-03-20-12h08m55s381

 

Po potknięciu wybranego produktu ukazuje się ekran, który łudząco przypomina niemal każdy sklep internetowy – mamy możliwość wyboru dodatkowych wariantów, takich jak kolor czy rozmiar, o ile sprzedawca oferuje taką możliwość. Poniżej znajduje się przycisk, który przenosi klienta do kolejnego kroku.

vlcsnap-2019-03-20-12h09m20s495

 

W podsumowaniu wybieramy metodę płatności oraz – tylko za pierwszym razem – wpisujemy nasze dane do wysyłki.

vlcsnap-2019-03-20-12h10m01s851

 

Produkt zostaje zamówiony, a użytkownik nie musiał w ogóle opuszczać aplikacji Instagram. Co ciekawe, potwierdzenie zakupu czy informacje takie jak status wysyłki wysyłane są w formie powiadomień.

vlcsnap-2019-03-20-12h10m13s150

 

Niestety obecnie funkcja ta jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych oraz tylko dla wybranych marek, takich jak między innymi Adidas, H&M, Nike czy Zara. Instagram zapewnia, że w przyszłości zwiększy się zarówno zasięg usługi jak i liczba sprzedawców.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnym blogu Instagram.

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook30Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Julia Otręba

Julia Otręba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *