Kategoria: Marketing Automation

narzedzia2sretina

Wyskakujące okienka na stronie – 6 najczęstszych błędów

Wyskakujące okienka na różnych witrynach w internecie zazwyczaj kojarzą się z irytującą reklamą, która wyświetlana jest w najmniej oczekiwanym momencie. Jednakże pojawiające się na stronie okienka (zwane też pop-upami) można...

07/06/2017
email2sretina

Jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail?

Jak sprawić, by klienci czytali przesyłane przez firmy wiadomości? Przy wysokiej obecnie konkurencji ważne jest, by wiedzieć jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości e-mail, ponieważ nie wszystkie komunikaty wysłane do...

19/04/2017
email4sretina

Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym za pomocą e-maila?

Bardzo wielu przedsiębiorców spotyka się z problemem, jakim są porzucone koszyki w sklepie internetowym. Na czym polega to zjawisko? Mówi się tak o sytuacji, kiedy klient przegląda naszą stronę, wybiera produkt, który planuje...

05/04/2017
automation4sretina

Ile kosztuje marketing automation dla eSklepu?

Automatyzacja marketingu znacznie wpływa na działalność naszego internetowego biznesu. Możemy nie tylko wprowadzić automatyzacje działań, dzięki czemu znacznie usprawnimy swoją pracę, ale także zyskujemy możliwość...

21/03/2017
automation3sretina

Jak budować listę mailingową z marketing automation?

Dzięki marketing automation możliwe jest cykliczne wysyłanie wiadomości mailowych do nowych klientów, a tym samym zachęcanie ich do dokonywania zakupów. Jednak technologia ta ma również zastosowanie w przypadku tak zwanych...

21/03/2017
automation2sretina

Co to jest marketing automation?

Prowadzenie sklepu internetowego to złożony proces. Istnieją jednak sposoby, aby niektóre działania zautomatyzować, na przykład poprzez wdrożenie marketing automation. Co to za technologia oraz jakie może być jej zastosowanie w...

21/03/2017
automation1sretina

Scenariusze marketing automation

Marketing automation umożliwia tworzenie scenariuszy, dzięki którym dotrzemy z informacjami do naszych potencjalnych oraz stałych klientów. Czym są takie scenariusze i jak je stworzyć, by były jak najbardziej...

21/03/2017
video4sretina

LinkedIn, buduj sieć sprzedaży – narzędzia eMarketingu

Budowanie sieci kontaktów na LinkedIn to czasochłonne zadanie, zwłaszcza jeśli chcemy dotrzeć do większej liczby osób. W dzisiejszym odcinku eMarketing TV z serii Narzędzia eMarketingu przedstawiamy niezwykle funkcjonalną stronę,...

15/03/2017
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl