Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

narzedzia1sretina

Informacje o produktach i usługach w wizytówce Google Moja Firma

Nowych funkcji w wizytówce Google Moja Firma ciąg dalszy. Po dobrze przyjętych nowościach, w postaci np. wpisów, teraz właściciel wyszukiwarki przygotował dla lokalnych (i nie tylko) przedsiębiorców opcję umożliwiającą...

10/08/2018
content2sretina

Darmowa biblioteka zdjęć na WordPress.com

Znalezienie odpowiedniego zdjęcia lub grafiki, która uzupełni wpis na stronie może być sporym wyzwaniem - szczególnie, że nie każda fotografia może być wykorzystana do takich celów, chociażby z uwagi na prawa autorskie....

09/08/2018
social3sretina

Wiadomości głosowe w aplikacji mobilnej LinkedIn

Osób, które prowadzą własny biznes nie trzeba specjalnie namawiać do tego, by założyły one profil na portalu LinkedIn. Serwis - będący od roku 2016 w posiadaniu firmy Microsoft - skupiający wokół siebie profesjonalistów,...

02/08/2018
reklama3sretina

Szybkie i łatwe tworzenie reklam na Facebooku w aplikacji Ads Manager

Proces zakładania i prowadzenia fanpage'a na Facebooku można obecnie ograniczyć do korzystania z telefonu komórkowego lub dedykowanych aplikacji. Nawet jeśli zależy nam na tworzeniu reklam - służy do tego oficjalne narzędzie Ads...

26/07/2018
narzedzia3sretina

Google AdWords to teraz Google Ads – połączenie narzędzi reklamowych

W ciągu najbliższego miesiąca użytkownicy Google AdWords zaczną korzystać z narzędzia o nowej nazwie. Google Ads - bo tak nazywać się będzie platforma, łącząca usługi dotychczas dostępne osobno. Oprócz samego połączenia...

29/06/2018
Rafał Szeles

WebDoctor
narzedzia2sretina

Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma

Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy...

11/06/2018
ecommerce3sretina

Przeszukiwanie recenzji firm w Mapach Google

Wizytówka Google Moja Firma - wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google - to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest...

30/05/2018
social1sretina

Nowe funkcje dla administratorów Grup na Facebooku

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach - tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie...

29/05/2018
ecommerce2sretina

Jak dodać wtyczkę Messengera na stronę internetową?

Czat na stronie internetowej do doskonałe rozwiązanie, które pozwala utrzymać kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki rozmowie z konsultantem można rozwiać wszelkie wątpliwości klienta i przekazać mu znacznie więcej informacji,...

25/05/2018
ecommerce3sretina

Google Moja Firma – powiadomienia o odpowiedzi właściciela na recenzje

Użytkownicy wyszukiwarki Google mogą zostawić swoją opinie na temat lokalnego biznesu w wizytówce Google Moja Firma - niezależnie od tego, czy jest ona pozytywna, czy negatywna. Właściciele mogą na te recenzje odpowiadać, jednak...

18/05/2018