Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

narzedzia2sretina

Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma

Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy...

11/06/2018
ecommerce3sretina

Przeszukiwanie recenzji firm w Mapach Google

Wizytówka Google Moja Firma - wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google - to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest...

30/05/2018
social1sretina

Nowe funkcje dla administratorów Grup na Facebooku

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach - tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie...

29/05/2018
ecommerce2sretina

Jak dodać wtyczkę Messengera na stronę internetową?

Czat na stronie internetowej do doskonałe rozwiązanie, które pozwala utrzymać kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki rozmowie z konsultantem można rozwiać wszelkie wątpliwości klienta i przekazać mu znacznie więcej informacji,...

25/05/2018
ecommerce3sretina

Google Moja Firma – powiadomienia o odpowiedzi właściciela na recenzje

Użytkownicy wyszukiwarki Google mogą zostawić swoją opinie na temat lokalnego biznesu w wizytówce Google Moja Firma - niezależnie od tego, czy jest ona pozytywna, czy negatywna. Właściciele mogą na te recenzje odpowiadać, jednak...

18/05/2018
video1sretina

Wpisy Google – już niedługo także z filmami

Wpisy w wizytówkach Google Moja Firma zadebiutowały już jakiś czas temu - na początku udostępniono je w ramach testów wybranym użytkownikom, a następnie wszystkim zainteresowanym. Wpisy wciąż zyskują nowe opcje, które...

10/05/2018
mobile4sretina

Jak zoptymalizować landing page pod kątem telefonów komórkowych?

Dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych to w obecnych czasach nie "dodatkowa funkcjonalność", a niemal obowiązek. Świadczy o tym rosnący z roku na rok udział ruchu z telefonów komórkowych na witrynach - przewiduje...

30/04/2018
ecommerce4sretina

Google Moja Firma – wpisy z ofertami

Wpisy, wyświetlane przy wizytówce firmy w wyszukiwarce Google, zadebiutowały w ubiegłym roku. Pozwalają one właścicielom biznesów informować klientów o nowych produktach lub wydarzeniach odbywających się w lokalu już na...

29/03/2018
mobile3sretina

Mobile-First Index już działa

Zmiany w sposobie indeksowania stron internetowych przez wyszukiwarkę Google były zapowiadane już od dłuższego czasu, między innymi przez pracowników firmy. Kilkanaście miesięcy temu Mobile-First Index opisywaliśmy również na...

28/03/2018
video1sretina

Transmisje na żywo na YouTube znacznie ułatwione

Serwis YouTube właśnie ułatwił życie osobom, które korzystają - prywatnie bądź do celów zawodowych - ze strumieniowania na żywo. Od teraz przeprowadzenie takiej transmisji jest o wiele mniej skomplikowane i ogranicza się...

26/03/2018