Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

ecommerce1sretina

Produkty w Google Moja Firma – testy nowej opcji

Część użytkowników wizytówek Google Moja Firma mogło zauważyć nową opcję widoczną w panelu - Produkty. Funkcja ta jest póki co dostępna jedynie dla wybranych firm i oznaczona dopiskiem (beta), co sugeruje, że nie wszystko...

26/02/2019
narzedzia4sretina

Błędy w obsłudze czata i sposoby ich unikania

Coraz większa konkurencja na rynku sprawia, że Klienta zdobędzie ten, kto szybciej się z nim skontaktuje. Dlatego firmy prześcigają się w tworzeniu kanałów komunikacji z Klientami: infolinie telefoniczne, dedykowane skrzynki...

07/02/2019
video3sretina

YouTube i zwiększanie zasięgu poza granice Polski

Zdecydowana większość widzów konkretnych kanałów na YouTube to osoby pochodzące z tego samego kraju co twórca. Nie ma w tym nic dziwnego - wszak treści produkowane są zwykle w jego ojczystym języku. Co jednak w sytuacji, kiedy...

22/01/2019
narzedzia1sretina

UTM, czyli sposób na mierzenie skuteczności kampanii

Znaczniki UTM (Urchin Tracking Module) pozwalają na łatwiejszą analizę źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Dzięki nim można szybko sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe – wysłane maile, banery...

15/01/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
content2sretina

Skuteczne pozycjonowanie – semantyczne słowa kluczowe

Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa bardzo wiele elementów - część z nich jest pod kontrolą właścicieli witryn, a część to algorytmy wyszukiwarki, której sposób działania jest znany tylko gigantowi internetowemu z...

21/12/2018
Filip Morkowski

WebDoctor
video1sretina

Przypomnienie – adnotacje na YouTube wkrótce znikną całkowicie

O planie Google'a odnośnie usunięcia adnotacji na platformie YouTube pisaliśmy jeszcze w 2017 roku. Na początku została wyłączona opcja w edytorze filmów, która pozwalała dodawać adnotacje, jednak te, które już były...

19/12/2018
content3sretina

WordPress 5 z nowym edytorem treści

Obecnie założenie i prowadzenie strony internetowej jest na wyciągnięcie ręki dla niemal każdego. Technologia pozwala na tworzenie atrakcyjnych wizualnie witryn bez znajomości kodu - wszystko to z pomocą narzędzi takich jak np....

09/12/2018
narzedzia4sretina

Sposób na zwiększenie ruchu organicznego – dodawanie strony do Google News

Dla niemal każdego właściciela strony internetowej wyznacznikiem sukcesu jest dobra - najlepiej jak najwyższa - pozycja w wynikach wyszukiwania Google. Wiemy już, że możliwe jest osiągnięcie tak zwanej “pozycji zerowej”, czyli...

08/12/2018
ecommerce2sretina

Platforma Magento – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w internecie

Polacy chętnie kupują w internecie co sprawia, że prowadzenie własnego sklepu online to wciąż dobry pomysł na biznes. Aby jednak nasz sklep miał szansę stawić czoła wszechobecnej konkurencji musi być miejscem sprawnie...

16/11/2018
social3sretina

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie

Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną "plakietę" - oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji...

31/08/2018