Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

akademia_ecommerce2sretina-min

Jak wybrać platformę sklepu internetowego?

Planując założenie sklepu w internecie, należy zwrócić uwagę na szereg elementów. Jednym z nich - prawdopodobnie najważniejszym, zaraz po pomyśle na biznes - jest kwestia platformy, na której oparty będzie sklep. Platforma...

17/08/2017
email1sretina

Darmowe narzędzia do weryfikacji bazy mailingowej

Dbanie o poprawność adresów e-mail jest ważne z kilku istotnych powodów. Przede wszystkim błędne adresy znacznie zmniejszają skuteczność działań prowadzonych w ramach strategii e-mail marketingowej - część wiadomości...

31/07/2017
narzedzia2sretina

Strony responsywne czy adaptywne – podstawowe różnice

Oprócz witryn responsywnych, dynamicznie dopasowujących swoją zawartość do rozmiaru ekranu, istnieje jeszcze jedna metoda projektowania stron - adaptywna. Stworzone w ten sposób strony często błędnie nazywane są również...

28/07/2017
social1sretina

Grupy na Facebooku w biznesie – jak ich używać?

Facebook umożliwia nawiązywanie kontaktu z klientami oraz innymi użytkownikami na przykład za pomocą osobnego, firmowego fanpage'a. Od niedawna marki zyskały nowe miejsce, gdzie mogą angażować oraz kontaktować się ze swoimi...

25/07/2017
narzedzia2sretina

Zarządzanie relacjami z klientami – darmowe narzędzia CRM

System CRM, czyli customer relationship management, przydaje się w każdej firmie, bez względu na to, jak bardzo jest ona rozwinięta. Dlaczego? Ponieważ system ten pozwala na zarządzanie relacjami z klientami - innymi słowy pomaga...

24/07/2017
social4sretina

Fanpage mogą od teraz tworzyć oraz podpinać grupy na Facebooku

Kilka miesięcy temu informowaliśmy, że Facebook testował możliwość zakładania oraz powiązania grupy na fanpage'ach. Od niedawna natomiast funkcja ta została udostępniona dla wszystkich. Jak nowość na Facebooku wygląda w...

21/07/2017
social1sretina

Facebook rezygnuje z możliwości edycji wpisów z linkiem

Ogłoszona kilka dni temu decyzja Facebooka, odnośnie uniemożliwienia edycji linków udostępnianych przez fanpage, odbiła się szerokim echem wśród osób, które zarządzają stronami firmowymi na tym portalu. Właściciel serwisu...

20/07/2017
video4sretina

Jak dodać napisy do filmów w mediach społecznościowych?

Obecnie większość użytkowników portali społecznościowych ogląda filmy w nich zamieszczone z wyłączonym dźwiękiem. Nie tylko dlatego, aby nie przeszkadzał on w miejscach publicznych, ale także dlatego, że jego nagłe...

20/07/2017
narzedzia2sretina

Wpisy w Google Moja Firma – co warto o nich wiedzieć?

Niedawno usługa Google Moja Firma została rozszerzona o funkcję wpisów - krótkich wiadomości, które widoczne są pod wizytówką miejsca w wynikach wyszukiwania. Jak firmy mogą najbardziej optymalnie wykorzystać wpisy do...

18/07/2017
social1sretina

LinkedIn umożliwi dodawanie wideo z poziomu aplikacji mobilnej

Spośród wszystkich mediów społecznościowych, jedynie na LinkedIn nie ma obecnie możliwości bezpośredniego dodawania filmów - możliwe jest jedynie udostępnianie ich z innych źródeł, np. YouTube. Kilka dni temu LinkedIn...

17/07/2017