Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

narzedzia1sretina

Sporo nowości w Google Moja Firma

Każdego dnia do Map Google dodawane są kolejne lokalizacje firm oraz innych obiektów usługowych. Co prawda jak się okazuje, wiele z nich jest fałszywych, jednak i tak pomagają one w odnajdywaniu ciekawych miejsc w swojej okolicy....

01/07/2019
narzedzia2sretina

Limit dwóch stron z jednej domeny – większa różnorodność w wynikach wyszukiwania Google

Korzystając z wyszukiwarki Google, część użytkowników mogła zauważyć, że wyniki wyszukiwania - czyli tak zwany SERP (Search Engine Results Page) - mogły dotychczas zawierać szereg linków, prowadzących do tej samej witryny....

17/06/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
content4sretina

Optymalizacja zdjęć i grafik na stronach – najważniejsze rady

Sieć jest przepełniona stronami, na których zwykle znajdują się setki stron tekstu. W dzisiejszych czasach coraz mniej osób ma czas lub ochotę na czytanie - o wiele lepiej sprawdzają się treści wizualne, takie jak wideo czy...

10/06/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
social1sretina

Jak prowadzić fanpage na Facebooku w kilku językach?

Decydując się na rozszerzenie działalności swojej firmy na zagraniczne rynki, należy dostosować do nich nie tylko swoje usługi czy produkty, ale również komunikację marketingową. Reklamy, treści na stronie, wpisy w mediach...

31/05/2019
narzedzia4sretina

Google udostępnia wsparcie dla nowych danych strukturalnych

Niedawna konferencja Google I/O 2019 przyniosła szereg nowości w kategorii usług czy sprzętu oferowanego przez giganta internetowego. Z punktu widzenia właścicieli stron internetowych, warto skupić się na nowych rodzajach danych...

13/05/2019
narzedzia1sretina

Czym jest Google Search Console?

Istnieje szereg narzędzi, służących do optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Część z nich jest darmowa, część płatna. Google Search Console należy do tej pierwszej grupy i o jego wyjątkowości stanowi nie...

24/04/2019
Filip Morkowski

WebDoctor
ecommerce3sretina

Czym jest Google Merchant Center

Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

07/04/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
social3sretina

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?

Facebook - z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie - jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych...

21/03/2019
ecommerce1sretina

Produkty w Google Moja Firma – testy nowej opcji

Część użytkowników wizytówek Google Moja Firma mogło zauważyć nową opcję widoczną w panelu - Produkty. Funkcja ta jest póki co dostępna jedynie dla wybranych firm i oznaczona dopiskiem (beta), co sugeruje, że nie wszystko...

26/02/2019
narzedzia4sretina

Błędy w obsłudze czata i sposoby ich unikania

Coraz większa konkurencja na rynku sprawia, że Klienta zdobędzie ten, kto szybciej się z nim skontaktuje. Dlatego firmy prześcigają się w tworzeniu kanałów komunikacji z Klientami: infolinie telefoniczne, dedykowane skrzynki...

07/02/2019