Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

social2sretina

Facebook testuje przycisk „Nie lubię tego”? Nie do końca…

W momencie zapowiedzi pojawienia się na Facebooku reakcji, które mogą być przyznane postom lub komentarzom, wielu użytkowników oczekiwało również przycisku "Nie lubię tego" - całkowitego przeciwieństwa znaku rozpoznawczego...

09/02/2018
reklama4sretina

Dłuższe reklamy w Instagram Stories

Należący do Facebooka serwis Instagram poszerza swoje możliwości dla reklamodawców. Już niedługo użytkownicy będą mogli zobaczyć podczas przeglądania Instagram Stories reklamy w formie karuzeli, a dokładnie - kilka zdjęć lub...

06/02/2018
social3sretina

Planowanie postów na Instagramie będzie wreszcie możliwe

Należący do serwisu Facebook Instagram właśnie zapowiedział, że udostępnia możliwość planowana publikacji postów na kontach firmowych. Niestety - funkcja ta nie jest dostępna bezpośrednio w aplikacji. Zatem jak z niej...

01/02/2018
reklama1sretina

Google pozwoli na blokowanie reklam przypominających na 90 dni

Ułatwianiu życia internautom przez Google - przy jednoczesnym jego utrudnianiu firmom i reklamodawcom - ciąg dalszy. Po zapowiedzianej funkcji blokowania uciążliwych reklam w przeglądarce Chrome właściciel wyszukiwarki pozwoli...

30/01/2018
social3sretina

Publikowanie Facebook Stories przez przeglądarkę w fazie testów

Facebook nie ustaje w wysiłkach, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do korzystania z Relacji (Stories). Od niedawna z Facebook Stories mogą korzystać fanpage, jednak wciąż należy użyć w tym celu telefonu komórkowego....

25/01/2018
analiza1sretina

Nowy wygląd Google Search Console dostępny dla wszystkich

Od pewnego czasu właściciel wyszukiwarki udostępniał niektórym użytkownikom odmieniony wygląd narzędzia dla administratorów stron internetowych - Google Search Console. Jak się okazuje, teraz widoczny jest on dla każdego, nawet...

24/01/2018
mobile1sretina

Szybkość wczytywania strony mobilnej a pozycjonowanie – oficjalne stanowisko Google

Od dłuższego czasu znany był fakt, że prędkość wczytywania strony ma duży wpływ na to, jak wysoko dana witryna znajdzie się w rankingu wyszukiwarki Google. Informacja ta jednak dotyczyła wyłącznie stron desktopowych, a Google...

19/01/2018
ecommerce1sretina

Nowość – wideo w Google Moja Firma

Google Moja Firma to narzędzie, które jest prawdopodobnie najczęściej opisywanym produktem giganta internetowego na naszym portalu. Dzieje się to z prostego powodu - bardzo często jest ono rozbudowywane o nowe, ciekawe funkcje. Nie...

17/01/2018
video3sretina

Sponsorowanie kanałów na YouTube

Wielu twórców w Internecie jest wspieranych przez swoich fanów - działania te przyjmują formę darmowej "promocji" (udostępnieniem ich pracy w mediach społecznościowych) czy formę finansową, co umożliwia rozwój, zakup nowego...

12/01/2018
narzedzia1sretina

PageSpeed Insights pokazuje teraz dokładniejsze dane o szybkości wczytywania strony

Opisywane na łamach naszego portalu narzędzie do mierzenia szybkości wczytywania stron mobilnych oraz desktopowych - PageSpeed Insights - udostępniane bezpłatnie przez Google, właśnie zyskało nową, ciekawą funkcję. Od teraz...

11/01/2018