Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

narzedzia4sretina

Google udostępnia wsparcie dla nowych danych strukturalnych

Niedawna konferencja Google I/O 2019 przyniosła szereg nowości w kategorii usług czy sprzętu oferowanego przez giganta internetowego. Z punktu widzenia właścicieli stron internetowych, warto skupić się na nowych rodzajach danych...

13/05/2019
narzedzia1sretina

Czym jest Google Search Console?

Istnieje szereg narzędzi, służących do optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Część z nich jest darmowa, część płatna. Google Search Console należy do tej pierwszej grupy i o jego wyjątkowości stanowi nie...

24/04/2019
Filip Morkowski

WebDoctor
ecommerce3sretina

Czym jest Google Merchant Center

Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

07/04/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
social3sretina

Jak wybrać właściwy cel reklamy na Facebooku?

Facebook - z ponad 2 miliardami użytkowników na całym świecie - jest łakomym kąskiem dla wszystkich reklamodawców. Jednak ogrom możliwości, jakie dają opcję promowanie na portalu społecznościowym mogą w niektórych...

21/03/2019
ecommerce1sretina

Produkty w Google Moja Firma – testy nowej opcji

Część użytkowników wizytówek Google Moja Firma mogło zauważyć nową opcję widoczną w panelu - Produkty. Funkcja ta jest póki co dostępna jedynie dla wybranych firm i oznaczona dopiskiem (beta), co sugeruje, że nie wszystko...

26/02/2019
narzedzia4sretina

Błędy w obsłudze czata i sposoby ich unikania

Coraz większa konkurencja na rynku sprawia, że Klienta zdobędzie ten, kto szybciej się z nim skontaktuje. Dlatego firmy prześcigają się w tworzeniu kanałów komunikacji z Klientami: infolinie telefoniczne, dedykowane skrzynki...

07/02/2019
video3sretina

YouTube i zwiększanie zasięgu poza granice Polski

Zdecydowana większość widzów konkretnych kanałów na YouTube to osoby pochodzące z tego samego kraju co twórca. Nie ma w tym nic dziwnego - wszak treści produkowane są zwykle w jego ojczystym języku. Co jednak w sytuacji, kiedy...

22/01/2019
narzedzia1sretina

UTM, czyli sposób na mierzenie skuteczności kampanii

Znaczniki UTM (Urchin Tracking Module) pozwalają na łatwiejszą analizę źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Dzięki nim można szybko sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe – wysłane maile, banery...

15/01/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
content2sretina

Skuteczne pozycjonowanie – semantyczne słowa kluczowe

Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa bardzo wiele elementów - część z nich jest pod kontrolą właścicieli witryn, a część to algorytmy wyszukiwarki, której sposób działania jest znany tylko gigantowi internetowemu z...

21/12/2018
Filip Morkowski

WebDoctor
video1sretina

Przypomnienie – adnotacje na YouTube wkrótce znikną całkowicie

O planie Google'a odnośnie usunięcia adnotacji na platformie YouTube pisaliśmy jeszcze w 2017 roku. Na początku została wyłączona opcja w edytorze filmów, która pozwalała dodawać adnotacje, jednak te, które już były...

19/12/2018