Kategoria: Narzędzia

Z jakich narzędzi powinna korzystać osoba, która działa w branży ecommerce? Z pewnością nie starczyłoby miejsca, by wymienić je wszystkie! Poczynając od najprostszych programów biurowych, po zaawansowane narzędzia graficzne, platformy sklepów internetowych czy systemy zarządzające wysyłką mailingów bądź automatyzujące działania w mediach społecznościowych – wszystkie z nich są niezwykle przydatne.

W tej kategorii znajdziesz opisy oraz porównania najlepszych programów, które ułatwią codzienną pracę. Narzędzia, o których mówimy są godne polecenia i najczęściej zupełnie darmowe!

Happy business people brainstorming in office

Najważniejsze narzędzia public relations

Budowanie właściwych relacji między firmą a jej otoczeniem to niełatwe zadanie, wymagające przemyślanej strategii oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi. Jakie są najważniejsze i najskuteczniejsze instrumenty PR? Wyjaśniamy w...

02/04/2021
usability1sretina

Jak porady e-marketingowe pomogą Ci wygrać Grę o Tron?

Wygrana Gra o Tron to oczywiście nic innego jak Twój e-sukces, czyli efektywne reklamy online, które napędzają Twój biznes! Dlaczego warto podjąć współpracę z agencją e-marketingową? Podsyłamy kilka ‘reasons why’: ...

26/02/2021
ecommerce1sretina

Wskazówki dotyczące pozycjonowania sklepu internetowego

Prowadząc sklep internetowy zależy nam oczywiście na jak największej sprzedaży. Oprócz płatnego "wsparcia" w postaci reklam, warto skupić się na aspektach darmowych, takich jak odpowiednia optymalizacja całej strony e-sklepu oraz...

18/10/2019
content3sretina

Jak znajdować darmowe zdjęcia i grafiki do wykorzystania na stronie?

Posiadając swoją stronę internetową lub blog, staramy się zapełnić te miejsca jak najlepszymi treściami. Często same teksty to zdecydowanie za mało, gdyż ściana literek niekoniecznie przykuwa uwagę odwiedzającego. Należy...

29/08/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
narzedzia1sretina

Sporo nowości w Google Moja Firma

Każdego dnia do Map Google dodawane są kolejne lokalizacje firm oraz innych obiektów usługowych. Co prawda jak się okazuje, wiele z nich jest fałszywych, jednak i tak pomagają one w odnajdywaniu ciekawych miejsc w swojej okolicy....

01/07/2019
narzedzia2sretina

Limit dwóch stron z jednej domeny – większa różnorodność w wynikach wyszukiwania Google

Korzystając z wyszukiwarki Google, część użytkowników mogła zauważyć, że wyniki wyszukiwania - czyli tak zwany SERP (Search Engine Results Page) - mogły dotychczas zawierać szereg linków, prowadzących do tej samej witryny....

17/06/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
content4sretina

Optymalizacja zdjęć i grafik na stronach – najważniejsze rady

Sieć jest przepełniona stronami, na których zwykle znajdują się setki stron tekstu. W dzisiejszych czasach coraz mniej osób ma czas lub ochotę na czytanie - o wiele lepiej sprawdzają się treści wizualne, takie jak wideo czy...

10/06/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
social1sretina

Jak prowadzić fanpage na Facebooku w kilku językach?

Decydując się na rozszerzenie działalności swojej firmy na zagraniczne rynki, należy dostosować do nich nie tylko swoje usługi czy produkty, ale również komunikację marketingową. Reklamy, treści na stronie, wpisy w mediach...

31/05/2019
narzedzia4sretina

Google udostępnia wsparcie dla nowych danych strukturalnych

Niedawna konferencja Google I/O 2019 przyniosła szereg nowości w kategorii usług czy sprzętu oferowanego przez giganta internetowego. Z punktu widzenia właścicieli stron internetowych, warto skupić się na nowych rodzajach danych...

13/05/2019
narzedzia1sretina

Czym jest Google Search Console?

Istnieje szereg narzędzi, służących do optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Część z nich jest darmowa, część płatna. Google Search Console należy do tej pierwszej grupy i o jego wyjątkowości stanowi nie...

24/04/2019
Filip Morkowski

WebDoctor