Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Korzystasz z narzędzi do promocji reklamy online? Na pewno wiesz zatem, że Google Ads, podobnie jak inne platformy służące do promocji w sieci, oferują użytkownikom i reklamodawcom szereg funkcji służących do automatyzacji treści. Takim przykładem są elastyczne reklamy w Google Ads. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jakie są zalety Google Ads i kiedy warto je stosować.  

Elastycznie, czyli zgodnie z Twoimi potrzebami 

Elastyczne reklamy w Google Ads to format, dzięki temu stworzysz materiał promocyjny, automatycznie dostosowany, między innymi, do szerokości ekranu urządzeń. Dzięki temu masz pewność, że Twój komunikat będzie atrakcyjny wizualnie niezależnie od urządzenia, z którego korzysta użytkownik. Co więcej, korzystając z elastycznych reklam w Google Ads możesz zaoszczędzić czas. Dlaczego? Ograniczysz bowiem ilość wykonywanych czynności, w tym układania treści i tworzenia grafik.

Przykład? Dzięki elastycznym reklamom możesz dodać wiele nagłówki tekstów reklamy, a następnie Google będzie tworzyć odpowiednie kombinacje, które po pierwsze, będą najbardziej atrakcyjne, a po drugie, będą najbardziej popularne. Algorytm zna i doskonale wie, jakie kombinacje treści i grafik utworzyć, aby wyświetlały się one użytkownikom najczęściej. Nie musisz więc błądzić po omacku i tworzyć własnych kombinacji, ale zaufać systemowi. Jeśli jednak nie chcesz powierzać całej opieki nad kampaniami platformie, możesz skorzystać z wiedzy i doświadczenia specjalistów, na przykład z agencji reklamowej WebDoctor 

Elastyczne reklamy dostosują także odpowiednio nagłówki i teksty reklam do fizycznej lokalizacji klientów.



Większa skuteczność? 

Odpowiedź jak to bywa w marketingu brzmi: to zależy! Jednak korzystając z elastycznej reklamy z pewnością zwiększysz skuteczność grupy docelowej, chociażby dzięki wspomnianym dopasowaniu fizycznej lokalizacji klientów. Co więcej, Google bierze na siebie także odpowiedzialność za to, aby taką reklamę wyświetlić najbardziej zainteresowanym użytkownikom. Zyskujesz więc większą pewność, że dotrzesz  a więc w sposób bardziej efektywny dotrzesz do potencjalnych Klientów, najbardziej skłonnych do podjęcia decyzji zakupowej.

Kiedy warto stosować elastyczne reklamy Google Ads? 

Dzięki dostosowywaniu treści reklamy do słów wyszukiwanych przez Twoich potencjalnych Klientów, elastyczne reklamy w wyszukiwarce mogą zwiększać skuteczność kampanii. Jednak specjaliści z odpowiednim doświadczeniem oraz wiedzą, jak  na przykład PPC specialists z WebDoctor podkreślają jednak, że elastyczne reklamy nie są złotym środkiem i cudownego sposobu na skuteczność wszystkich kampanii.  

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *