Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

social2sretina

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku

W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook - coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji...

29/07/2019
social4sretina

Jak edytować już opublikowane wpisy w mediach społecznościowych?

W social media liczy się szybkość reakcji - zarówno w przypadku odpowiedzi na zapytania lub komentarze fanów, jak i w przypadku publikacji treści, które w danym momencie są najbardziej popularne. Pośpiech jednak sprawia, że...

08/07/2019
social3sretina

Szybki podgląd postów i inne zmiany na fanpage’ach

Jedna funkcja z pewnością przypadnie do gustu administratorom stron na Facebooku, z kolei druga - niekoniecznie. Portal społecznościowy co chwilę wprowadza szereg zmian i poprawek lub nowych funkcji. Co tym razem przygotowali...

24/06/2019
content4sretina

Optymalizacja zdjęć i grafik na stronach – najważniejsze rady

Sieć jest przepełniona stronami, na których zwykle znajdują się setki stron tekstu. W dzisiejszych czasach coraz mniej osób ma czas lub ochotę na czytanie - o wiele lepiej sprawdzają się treści wizualne, takie jak wideo czy...

10/06/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
mobile3sretina

Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma

Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek - to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze...

27/05/2019
reklama2sretina

Narzędzie od YouTube, umożliwiające automatyczne tworzenie 6-sekundowych reklam

Serwis YouTube umożliwia reklamodawcom promowanie swoich usług lub produktów w formie krótkich filmów wyświetlanych na początku, w środku, lub na końcu klipu. Część z tych reklam widzowie mogą pominąć po upłynięciu kilku...

20/05/2019
narzedzia4sretina

Google udostępnia wsparcie dla nowych danych strukturalnych

Niedawna konferencja Google I/O 2019 przyniosła szereg nowości w kategorii usług czy sprzętu oferowanego przez giganta internetowego. Z punktu widzenia właścicieli stron internetowych, warto skupić się na nowych rodzajach danych...

13/05/2019
content4sretina

Czy twoja strona jest gotowa na wyszukiwanie głosowe?

Jak obecnie korzystamy z wyszukiwarki internetowej? Wpisujemy hasło i przeglądamy wyniki, szukając interesujących nas informacji. Google od lat usprawnia działanie swojego flagowego produktu, tak aby cały proces był jak...

18/01/2019
narzedzia1sretina

UTM, czyli sposób na mierzenie skuteczności kampanii

Znaczniki UTM (Urchin Tracking Module) pozwalają na łatwiejszą analizę źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Dzięki nim można szybko sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe – wysłane maile, banery...

15/01/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
content2sretina

Skuteczne pozycjonowanie – semantyczne słowa kluczowe

Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa bardzo wiele elementów - część z nich jest pod kontrolą właścicieli witryn, a część to algorytmy wyszukiwarki, której sposób działania jest znany tylko gigantowi internetowemu z...

21/12/2018
Filip Morkowski

WebDoctor