Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

reklama1sretina

Jak pozycjonować grafiki oraz zdjęcia?

Poza ogólnym pozycjonowaniem, mającym na celu między innymi odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi wartościowych treści na stronie, warto zwrócić także uwagę na inne działania, które mogą zwiększyć widoczność firmy w...

21/08/2017
ecommerce3sretinafb

Błędy na stronie, które wpływają na pozycjonowanie

Projekt strony powinien uwzględniać nie tylko aspekty wizualne i wygodę użytkownika, ale także powinien być dopasowany pod wyszukiwarki internetowe, aby pozycjonowanie witryny było o wiele łatwiejsze i bardziej efektywne. Poznajmy...

07/08/2017
video1sretina

Która branża najchętniej wykorzystuje video marekting?

Reklamy w formie wideo stają się bardzo popularne i w ten rodzaj promocji inwestuje coraz więcej firm z różnych branż. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius, szczególnie jedna z nich najbardziej upodobała sobie video...

04/08/2017
social4sretina

Jak dodać wideo w tle na Facebooku?

Opisywana niedawno przez nas w tym miejscu nowość na Facebooku - wideo w tle - dostępne jest dla coraz szerszego grona fanpage'y. Funkcja ta stanowi rozszerzenie dotychczas obecnych na portalu społecznościowym zdjęć w tle i można...

26/07/2017
akademia_ecommerce1sretina-min

Elementy strony, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym

Podobnie jak tradycyjne sklepy, również te działające w internecie powinny być stworzone w taki sposób, aby przyciągały one klientów i - co najważniejsze - zwiększały sprzedaż. Skupić należy się nie tylko na samym...

19/07/2017
social1sretina

LinkedIn umożliwi dodawanie wideo z poziomu aplikacji mobilnej

Spośród wszystkich mediów społecznościowych, jedynie na LinkedIn nie ma obecnie możliwości bezpośredniego dodawania filmów - możliwe jest jedynie udostępnianie ich z innych źródeł, np. YouTube. Kilka dni temu LinkedIn...

17/07/2017
video2sretina

Jak zwiększyć liczbę wyświetleń filmów?

Decydując się na wdrożenie strategii video marketingu (o której więcej pisaliśmy tutaj) wiąże się nie tylko z wyprodukowaniem treści filmowych. Pozostaje jeszcze ich opublikowanie i... to wszystko? Niestety często okazuje się,...

13/07/2017
content1sretina

Jak wybrać odpowiednie zdjęcie do wpisu na blogu lub artykułu?

W jednym z poprzednich artykułów opisaliśmy kilka miejsc, z których można pobrać darmowe zdjęcia na stronę, do artykułu, wpisu na blogu lub profilu społecznościowym. W sieci dostępnych jest też wiele innych źródeł...

12/07/2017
social2sretina

Jakie frazy w nagłówkach najchętniej przyciągają odbiorców?

Tworząc treści w ramach strategii content marketingowej ważne jest nie tylko napisanie interesujących tekstów, ale także sprawienie, by odbiorcy chętnie je czytali. Najlepszym sposobem na zachęcenie czytelników do kliknięcia w...

10/07/2017
content3sretina

10 głównych błędów w content marketingu

Bardzo popularnym ostatnio kanałem promocji jest content marketing. Nic w tym dziwnego, gdyż dobrze zaplanowane i przeprowadzone działania contentowe przynoszą wartość zarówno ich twórcom, jak i odbiorcom. Ci pierwsi w kreatywny i...

04/07/2017