Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

reklama2sretina

Reklama tradycyjna a content marketing

Wtyczki do przeglądarek blokujące reklamy są coraz popularniejsze - szczególnie w krajach europejskich, a w samej Polsce procent zablokowanych reklam wynosi niemal 48%. Jeśli reklama jest niewidoczna dla użytkownika, to jej...

16/10/2017
content3sretina

Jak tworzyć wysokiej jakości treści – wskazówki od Google

Google opublikowało niedawno zestaw wskazówek dla swoich pracowników, których zadaniem jest tworzenie dokumentacji programistycznych dla firmowych projektów. Informacje tam zawarte mogą być bardzo przydatne dla osób, które...

13/10/2017
content2sretina

Treści, które stale generują ruch na stronę – evergreen content

Jedną z głównych metod na zwiększenie pozycji strony w wyszukiwarce Google jest ciągłe tworzenie nowych treści, które są odpowiednio nasycone skutecznymi słowami kluczowymi. Samo napisanie tekstu pod słowa kluczowe to jednak za...

10/10/2017
content1sretina

Treści tworzone przez użytkowników – sposób na większą sprzedaż

Jedną z mniej znanych, jednak niezwykle skutecznych strategii, które mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym jest wykorzystanie tak zwanego user-generated content. Jak można dokładnie zdefiniować treści tworzone przez...

03/10/2017
video4sretina

Ograniczone dodawanie linków w filmach na YouTube

Jedną z możliwości zwiększenia efektywności filmów na YouTube jest opcja dodawania odnośników do stron zewnętrznych, które wyświetlane są w ostatnich 20 sekundach wideo, na tak zwanym ekranie końcowym. Opcja ta została kilka...

02/10/2017
reklama3sretina

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak wpływa ona na pozycjonowanie?

Decydując się na samodzielne pozycjonowanie strony internetowej, warto poznać działania, które tylko z pozoru mają zagwarantować wysokie wyniki w wyszukiwarce. Jednym z nich jest kanibalizacja słów kluczowych - błąd popełniany...

22/09/2017
reklama1sretina

Featured snippets – najwyższa pozycja w wynikach wyszukiwania Google

Jak osiągnąć najwyższą pozycje w wynikach wyszukiwania? Istnieje kilka możliwości - wśród nich linki sponsorowane lub pozycjonowanie. Jest jeszcze jeden sposób, który pozwala na osiągnięcie tak zwanej pozycji "0", najwyższej...

12/09/2017
content2sretina

Recykling treści, czyli drugie życie artykułów na blogu firmowym

W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy o tym, jakie są korzyści z prowadzenia bloga firmowego. Pomimo wielu zalet, zarządzenia blogiem to wyjątkowo czasochłonna praca, ponieważ wymaga ciągłego szukania tematów oraz pisania...

04/09/2017
social2sretina

Jak promować post na Facebooku dla zwiększenia zasięgu?

Prowadzenie fanpage'a sklepu internetowego bądź firmy, ma na celu między innymi pokazywanie fanom najbardziej przydatnych informacji (np. o nowych produktach czy promocjach), ale także innych wartościowych treści, które...

23/08/2017
reklama1sretina

Jak pozycjonować grafiki oraz zdjęcia?

Poza ogólnym pozycjonowaniem, mającym na celu między innymi odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi wartościowych treści na stronie, warto zwrócić także uwagę na inne działania, które mogą zwiększyć widoczność firmy w...

21/08/2017