Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

social3sretina

25 milionów firm ma swoje konto na Instagramie

Niektóre z portali społecznościowych pozwalają na założenie specjalnego konta, przeznaczonego dla firm i oferującego w związku z tym dodatkowe funkcje. Sztandarowym przykładem jest fanpage na Facebooku, który względem profili...

04/12/2017
narzedzia2sretina

Google Trends pokazuje teraz więcej danych w czasie rzeczywistym

Tworząc strategię content lub video marketingu warto wiedzieć, jakie treści chcą konsumować nasi odbiorcy i kiedy. W tym celu można skorzystać na przykład z wyszukiwarki - sprawdzając, jakie tematy w pojawiają się w...

29/11/2017
reklama1sretina

Łatwiejsze tworzenie reklam na Facebooku w wielu językach

Jeśli planujemy udostępnić ofertę firmy lub sklepu internetowego także w innych krajach, ważne jest dostosowanie komunikatów reklamowych do konkretnego języka odbiorców. Konieczne jest nie tylko przetłumaczenie stron...

17/11/2017
video4sretina

Filmów z YouTube nie można już oglądać bezpośrednio na Facebooku

Ta informacja będzie szczególnie przydatna dla osób, które zajmują się tworzeniem oraz promowaniem filmów na Facebooku. Od niedawna serwis społecznościowy wprowadził zmiany, które uniemożliwiają oglądanie udostępnionych na...

16/11/2017
content4sretina

Czy content marketing jest darmowy?

Dla większości osób niezwiązanych z tematyką content marketingu wydawać się może, że strategia ta wymaga jedynie poniesienia kosztów pracownika oraz promocji w różnych kanałach, takich jak np. media społecznościowe lub linki...

08/11/2017
content3sretina

Darmowe wtyczki do WordPressa dla blogerów

Istnieje wiele platform, na których można założyć blog za darmo. Jedną z nich jest Wordpress, który zdobywa ogromną popularność nie tylko dlatego, że udostępniony jest całkowicie za darmo, ale głównie dlatego, że istnieje...

26/10/2017
content2sretina

Czym jest duplikacja treści i jak z nią walczyć?

Pomijając świadomie kopiowanie całych tekstów z innych źródeł i umieszczanie ich na swojej stronie, duplikacja treści może być również działaniem nieświadomym lub koniecznym - np. posiadanie dwóch wersji strony...

23/10/2017
reklama2sretina

Reklama tradycyjna a content marketing

Wtyczki do przeglądarek blokujące reklamy są coraz popularniejsze - szczególnie w krajach europejskich, a w samej Polsce procent zablokowanych reklam wynosi niemal 48%. Jeśli reklama jest niewidoczna dla użytkownika, to jej...

16/10/2017
content3sretina

Jak tworzyć wysokiej jakości treści – wskazówki od Google

Google opublikowało niedawno zestaw wskazówek dla swoich pracowników, których zadaniem jest tworzenie dokumentacji programistycznych dla firmowych projektów. Informacje tam zawarte mogą być bardzo przydatne dla osób, które...

13/10/2017
content2sretina

Treści, które stale generują ruch na stronę – evergreen content

Jedną z głównych metod na zwiększenie pozycji strony w wyszukiwarce Google jest ciągłe tworzenie nowych treści, które są odpowiednio nasycone skutecznymi słowami kluczowymi. Samo napisanie tekstu pod słowa kluczowe to jednak za...

10/10/2017