Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

reklama4sretina

Reklamy w Facebook Stories już wkrótce

Znikające po 24 godzinach relacje publikowane na żywo przez użytkowników można znaleźć na przykład w aplikacji Snapchat (gdzie funkcja taka pojawiła się po raz pierwszy), ale również na Instagramie czy Facebooku. W przypadku...

06/06/2018
social1sretina

Nowe funkcje dla administratorów Grup na Facebooku

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach - tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie...

29/05/2018
video1sretina

Wpisy Google – już niedługo także z filmami

Wpisy w wizytówkach Google Moja Firma zadebiutowały już jakiś czas temu - na początku udostępniono je w ramach testów wybranym użytkownikom, a następnie wszystkim zainteresowanym. Wpisy wciąż zyskują nowe opcje, które...

10/05/2018
mobile4sretina

Jak zoptymalizować landing page pod kątem telefonów komórkowych?

Dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych to w obecnych czasach nie "dodatkowa funkcjonalność", a niemal obowiązek. Świadczy o tym rosnący z roku na rok udział ruchu z telefonów komórkowych na witrynach - przewiduje...

30/04/2018
video1sretina

Transmisje na żywo na YouTube znacznie ułatwione

Serwis YouTube właśnie ułatwił życie osobom, które korzystają - prywatnie bądź do celów zawodowych - ze strumieniowania na żywo. Od teraz przeprowadzenie takiej transmisji jest o wiele mniej skomplikowane i ogranicza się...

26/03/2018
video2sretina

YouTube Studio wkrótce dostępne dla wszystkich. Co nowego?

Przebudowane niemal od zera Studio Twórców YouTube zapowiedział już w czerwcu 2017 roku. Oprócz zmiany nazwy (na YouTube Studio) oraz wyglądu (nawiązującego do Material Design), Studio zyskało kilka nowych funkcji, z których...

12/03/2018
social4sretina

Posty 3D na Facebooku – jak je tworzyć i publikować?

Facebook wprowadził niedawno zapowiadaną już w zeszłym roku funkcję - możliwość publikowania wpisów zawierających trójwymiarowe elementy. Samo dodawanie postów 3D nie różni się właściwe w żadnym aspekcie od publikowania...

09/03/2018
video3sretina

Sposoby na optymalizacje kanału YouTube

Czy wiesz, że kanał na YouTube można skonfigurować w wielu różnych aspektach, tak aby był on jak najbardziej dopasowany do wizerunku marki? Oto kilka opcji które sprawią, że kanał stanie się nie tylko bardziej atrakcyjny...

08/03/2018
social2sretina

Facebook rezygnuje z pomysłu podziału postów z fanpage’y i profili prywatnych

Kilka miesięcy temu gigant społecznościowy rozpoczął w kilku krajach testowanie nowego sposobu wyświetlania aktualności dla użytkowników. Oznaczało to tak naprawdę oddzielenie postów publikowanych przez fanpage od tych...

05/03/2018
social4sretina

Funkcja masowego wysyłania wiadomości na Messengerze w fazie testów

Rozwój Messengera trwa w najlepsze. Obecnie Facebook planuje rozwinąć możliwości swojego komunikatora o przydatną dla firm funkcję - masową wysyłkę wiadomości do odbiorców. Choć opcja ta jest dostępna jedynie w ramach testu,...

01/03/2018