Kategoria: Content Marketing

Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie treści, które są w stanie zwiększyć ruch na stronę. Czytając artykuły zamieszczone w tej kategorii nie tylko poznasz zasady, jakimi należy kierować się wdrażając strategię content marketingu, ale także dowiesz się, jak mierzyć jej efektywność i jak optymalizować treści, aby przyciągały jeszcze więcej odbiorców.

Zastanawiasz się, czy content marketing to właściwa strategia dla Twojej firmy? Nie wiesz jak zacząć i chcesz wiedzieć ile pracy oraz nakładów finansowych kosztuje jej wdrożenie? Nasze artykuły oraz teksty naszych ekspertów z pewnością rozwieją Twoje wątpliwości!

raporty3sretina

Coraz mniej młodych ludzi korzysta z Facebooka

Z pozoru może wydawać się, że na Facebooku przesiadują w przeważającej większości osoby młode. Jak jednak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę eMarketer.com - w Stanach Zjednoczonych do końca bieżącego roku portal...

13/02/2018
social3sretina

Planowanie postów na Instagramie będzie wreszcie możliwe

Należący do serwisu Facebook Instagram właśnie zapowiedział, że udostępnia możliwość planowana publikacji postów na kontach firmowych. Niestety - funkcja ta nie jest dostępna bezpośrednio w aplikacji. Zatem jak z niej...

01/02/2018
social3sretina

Publikowanie Facebook Stories przez przeglądarkę w fazie testów

Facebook nie ustaje w wysiłkach, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do korzystania z Relacji (Stories). Od niedawna z Facebook Stories mogą korzystać fanpage, jednak wciąż należy użyć w tym celu telefonu komórkowego....

25/01/2018
mobile1sretina

Szybkość wczytywania strony mobilnej a pozycjonowanie – oficjalne stanowisko Google

Od dłuższego czasu znany był fakt, że prędkość wczytywania strony ma duży wpływ na to, jak wysoko dana witryna znajdzie się w rankingu wyszukiwarki Google. Informacja ta jednak dotyczyła wyłącznie stron desktopowych, a Google...

19/01/2018
video3sretina

Chcesz zacząć zarabiać na filmach w YouTube? Niedługo będzie to trudniejsze

Z początku serwis YouTube był jedynie miejscem, gdzie użytkownicy mogli umieszczać swoje amatorskie nagrania, dzieląc się nimi przy okazji ze znajomymi czy bliskimi. Obecnie - po niemal 13 latach istnienia - portal ten jest dla...

18/01/2018
ecommerce1sretina

Nowość – wideo w Google Moja Firma

Google Moja Firma to narzędzie, które jest prawdopodobnie najczęściej opisywanym produktem giganta internetowego na naszym portalu. Dzieje się to z prostego powodu - bardzo często jest ono rozbudowywane o nowe, ciekawe funkcje. Nie...

17/01/2018
social4sretina

Spore zmiany na Facebooku – spadki zasięgów organicznych na fanpage’ach oficjalnie potwierdzone

Zapowiedź zmian na Facebooku mogła być w ostatnim czasie łatwa do przewidzenia. Poczynając od testów polegających na przeniesieniu postów z fanpage'y w osobne miejsce, oddzielając je od wpisów osób prywatnych, po pojawiające...

15/01/2018
video3sretina

Sponsorowanie kanałów na YouTube

Wielu twórców w Internecie jest wspieranych przez swoich fanów - działania te przyjmują formę darmowej "promocji" (udostępnieniem ich pracy w mediach społecznościowych) czy formę finansową, co umożliwia rozwój, zakup nowego...

12/01/2018
social1sretina

Posty na Facebooku wymuszające reakcje stracą zasięg organiczny

Pod koniec zeszłego roku Internet obiegła informacja o spadających zasięgach organicznych postów publikowanych przez fanpage na Facebooku. Wiadomość ta mogła być szokiem dla właścicieli stron na portalu społecznościowym,...

10/01/2018
narzedzia1sretina

Jak używać narzędzia Google Trends pod kątem SEO?

Czy narzędzie Google Trends oferuje coś więcej, niż tylko możliwość przeglądania trendów w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie? Okazuje się, że strona ta może być ciekawym uzupełnieniem profesjonalnych narzędzi, z...

03/01/2018