Kategoria: eCommerce

Handel internetowy – czyli eCommerce – zdecydowanie różni się od prowadzenia sklepu tradycyjnego. Obecnie coraz częściej kupujemy w sieci – doceniamy wygodę takiego rozwiązania i nie obawiamy się bezpieczeństwo swoich danych podawanych podczas dokonywania płatności. Założenie sklepu internetowego do pomysł na niezły biznes!

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z eCommerce – artykuły znajdujące się w tej kategorii z pewnością będą dla Ciebie źródłem inspiracji i pomogą rozpocząć działalność.

Przy okazji zachęcamy też do odwiedzenia Akademii eCommerce, gdzie znaleźć można wywiady oraz szkolenia z udziałem ekspertów, którzy chętnie podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą.

raporty1sretina

Jak RODO wpłynęło na branżę e-commerce w Europie?

Ponad rok temu - dokładnie 25 maja 2018 - w życie weszły unijne przepisy RODO, dotyczące ochrony danych osobowych. Ogrom zmian i widmo sporych kar czekających na przedsiębiorców, którzy nie zastosują się do europejskich...

06/09/2019
mobile3sretina

Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma

Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek - to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze...

27/05/2019
ecommerce3sretina

Czym jest Google Merchant Center

Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

07/04/2019
Rafał Szeles

WebDoctor
ecommerce1sretina

Zakupy bezpośrednio w aplikacji Instagram już możliwe, ale nie wszędzie…

Firmy chcą coraz bardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów. Już nie tylko coraz częściej oferowane są szybkie metody płatności, ale także zakupy bez konieczności przechodzenia na stronę sklepu internetowego. Na ten ostatni...

27/03/2019
ecommerce1sretina

Produkty w Google Moja Firma – testy nowej opcji

Część użytkowników wizytówek Google Moja Firma mogło zauważyć nową opcję widoczną w panelu - Produkty. Funkcja ta jest póki co dostępna jedynie dla wybranych firm i oznaczona dopiskiem (beta), co sugeruje, że nie wszystko...

26/02/2019
ecommerce2sretina

Platforma Magento – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w internecie

Polacy chętnie kupują w internecie co sprawia, że prowadzenie własnego sklepu online to wciąż dobry pomysł na biznes. Aby jednak nasz sklep miał szansę stawić czoła wszechobecnej konkurencji musi być miejscem sprawnie...

16/11/2018
social3sretina

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie

Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną "plakietę" - oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji...

31/08/2018
narzedzia1sretina

Informacje o produktach i usługach w wizytówce Google Moja Firma

Nowych funkcji w wizytówce Google Moja Firma ciąg dalszy. Po dobrze przyjętych nowościach, w postaci np. wpisów, teraz właściciel wyszukiwarki przygotował dla lokalnych (i nie tylko) przedsiębiorców opcję umożliwiającą...

10/08/2018
reklama1sretina

Facebook może ograniczyć widoczność reklam firm, jeśli wprowadzają one klientów w błąd

Facebook chcę sprawić, aby reklamom w serwisie społecznościowym towarzyszyły wyłącznie pozytywne wspomnienia. Często bowiem zdarza się, że przekazana w poście sponsorowanym treść nijak ma się do rzeczywistości - zamiast...

21/06/2018
narzedzia2sretina

Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma

Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy...

11/06/2018