Kategoria: eCommerce

ecommerce3sretina

Wpisy w Google Moja Firma dostępne dla wszystkich

Narzędzie Google Moja Firma zyskało właśnie kolejną, niezwykle ciekawą funkcję. Dzięki niej możliwe jest dodawanie wpisów - widocznych zarówno dla użytkowników wyszukiwarki jaki i osób korzystających z Map Google. Jak wpisy...

24/06/2017
social3sretina

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Obecność firmy w mediach społecznościowych to obecnie niemal konieczność. Wiele portali oferuje przedsiębiorcom stworzenie osobnego profilu marki, który posiada dodatkowe - niedostępne dla użytkowników prywatnych - funkcje. Dla...

22/06/2017
raporty1sretina

Raport – co powstrzymuje klientów przed zakupami mobilnymi?

Wyniki badania "Total Retail 2017. Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu?" przeprowadzonego przez firmę doradczą PWC pokazują, że zakupy w sklepach tradycyjnych są nadal popularne - codziennie miejsca te odwiedza 26%...

21/06/2017
ecommerce4sretina

Jak wybrać nazwę domeny?

Strona internetowa, to element, bez którego nie może obejść się żaden biznes w internecie. Dlatego niezwykle istotne jest, aby wybrać odpowiednią nazwę witryny. Choć pozornie łatwe, zadanie to okazuje się niezwykle trudne,...

21/06/2017
Filip Morkowski

WebDoctor
ecommerce2sretina

Jak wykonać dobre zdjęcie tylko przy użyciu smartfona?

Osoby, które dopiero rozpoczynają prowadzenie sklepu internetowego i nie planują na samym początku inwestować w profesjonalny sprzęt fotograficzny, również mogą wykonywać dobrze wyglądające zdjęcia produktowe. Jak tego...

20/06/2017
narzedzia4sretina

Darmowe programy graficzne przydatne dla marketingowców

Obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów - wiedzą o tym niemal wszyscy, a szczególnie marketingowcy. Dlatego istotne jest, by zarówno treści na stronach, blogach firmowych czy w mediach społecznościowych uatrakcyjnić...

14/06/2017
ecommerce1sretina

Narzędzie do tworzenia stron internetowych od Google

Google pozwala małym firmom w bardzo prosty sposób zaistnieć w sieci. Udostępnia on nie tylko możliwość reklamowania się w wyszukiwarce za pomocą linków sponsorowanych (AdWords), ale także pozwala na stworzenie bezpłatnej...

14/06/2017
raporty3sretina

Raport – strategia omnichannel w polskiej branży e-commerce

Jak wygląda w Polsce strategia omnichannel? Czy krajowa branża e-commerce wykorzystuje jej pełen potencjał, tak aby ułatwić zakupy klientom? Oto wyniki badania "Omnichannel po Polsku" przygotowanego przez firmę Knight...

13/06/2017
ecommerce2sretina

Zdjęcia produktowe – jak wygląda przygotowanie do sesji?

Wykonanie fotografii produktów dostępnych w sklepie internetowym można zlecić zewnętrznej firmie, jednak szczególnie w przypadku zaczynania swojej przygody ze sprzedażą w internecie bądź niewielką liczba oferowanych produktów,...

13/06/2017
ecommerce3sretina

Jakie rodzaje zdjęć produktowych są wykonywane dla eCommerce?

Zdjęcia produktowe są bardzo istotnym elementem każdego sklepu internetowego. Pozwalają one nie tylko zapoznać się klientom z ofertą sklepu, ale także odpowiednio wykonane fotografie produktowe przyciągają wzrok i efektywnie...

09/06/2017