Kategoria: eCommerce

Handel internetowy – czyli eCommerce – zdecydowanie różni się od prowadzenia sklepu tradycyjnego. Obecnie coraz częściej kupujemy w sieci – doceniamy wygodę takiego rozwiązania i nie obawiamy się bezpieczeństwo swoich danych podawanych podczas dokonywania płatności. Założenie sklepu internetowego do pomysł na niezły biznes!

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z eCommerce – artykuły znajdujące się w tej kategorii z pewnością będą dla Ciebie źródłem inspiracji i pomogą rozpocząć działalność.

Przy okazji zachęcamy też do odwiedzenia Akademii eCommerce, gdzie znaleźć można wywiady oraz szkolenia z udziałem ekspertów, którzy chętnie podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą.

reklama4sretina

Raport – blokowanie reklam i jego wpływ na ecommerce

Reklamy w internecie są doskonałym sposobem na promowanie biznesu, ale jednocześnie ich nadmiar jest uciążliwy dla użytkowników Sieci. Nic dziwnego zatem, że od dawna powstają programy, które blokują większość - jeśli nie...

18/08/2017
akademia_ecommerce2sretina-min

Jak wybrać platformę sklepu internetowego?

Planując założenie sklepu w internecie, należy zwrócić uwagę na szereg elementów. Jednym z nich - prawdopodobnie najważniejszym, zaraz po pomyśle na biznes - jest kwestia platformy, na której oparty będzie sklep. Platforma...

17/08/2017
social3sretina

Nowy sposób na targetowanie reklam na Facebooku

Facebook stale udostępnia reklamodawcom nowe sposoby na adresowanie reklam do użytkowników swojego portalu. Jedną z metod jest tworzenie niestandardowych grup odbiorców, dzięki którym można zebrać listę osób, które np....

16/08/2017
mobile2sretina

Raport – kiedy klienci najchętniej korzystają z urządzeń mobilnych?

Część kampanii marketingowych uruchamianych jest w określonych sezonach, co znacznie zwiększa ich skuteczność. Przykładem mogą być akcje promocyjne przed rozpoczęciem roku szkolnego bądź w okresie przedświątecznym. Okazuje...

11/08/2017
prawo2sretina

Wpływ RODO na branżę ecommerce – nowe przepisy unijne

Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych, w skrócie zwane RODO, to nowe unijne przepisy, które wejść mają w życie z dniem 25 maja 2018 roku. Spośród szeregu zmian, które wprowadzi nowe rozporządzenie, wiele z nich...

08/08/2017
ecommerce3sretinafb

Błędy na stronie, które wpływają na pozycjonowanie

Projekt strony powinien uwzględniać nie tylko aspekty wizualne i wygodę użytkownika, ale także powinien być dopasowany pod wyszukiwarki internetowe, aby pozycjonowanie witryny było o wiele łatwiejsze i bardziej efektywne. Poznajmy...

07/08/2017
ecommerce1sretinafb

Jak usprawnić proces zakupowy w sklepie internetowym?

To, co decyduje o pozytywnym odbiorze sklepu internetowego przez klienta to nie tylko dostępny w nim asortyment i atrakcyjne ceny. W głównej mierze liczy się to, jak łatwo i bezstresowo można w danym eSklepie dokonać zakupu. Aby...

01/08/2017
email3sretina

Jakie wiadomości e-mail powinien wysyłać sklep internetowy do klientów?

Czy e-mail marketing jest nadal najskuteczniejszą metodą komunikacji z potencjalnymi oraz aktualnymi klientami? Biorąc pod uwagę wyniki badania przeprowadzonego przez GetResponse - ponad połowa ankietowanych pozytywnie ocenia ten...

27/07/2017
raporty1sretina

Raport – internauci sporadycznie korzystają z płatności błyskawicznych

Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała ciekawy raport pod tytułem "Portfel Polaka", który dotyczy tego, jakie jest podejście Polaków do finansów. Poza informacjami o wydatkach i oszczędnościach, raport zawiera kilka ciekawych...

22/07/2017
reklama3sretina

Retargeting, czyli jak nakłonić klienta do zakupu

Właściciel każdego sklepu internetowego chce, aby klient, który trafił do niego klikając w reklamę dokonał zakupu - czyli aby zaszła tak zwana konwersja. Niestety, okazuje się, że bardzo duża część użytkowników nie...

21/07/2017