Kategoria: eCommerce

Handel internetowy – czyli eCommerce – zdecydowanie różni się od prowadzenia sklepu tradycyjnego. Obecnie coraz częściej kupujemy w sieci – doceniamy wygodę takiego rozwiązania i nie obawiamy się bezpieczeństwo swoich danych podawanych podczas dokonywania płatności. Założenie sklepu internetowego do pomysł na niezły biznes!

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z eCommerce – artykuły znajdujące się w tej kategorii z pewnością będą dla Ciebie źródłem inspiracji i pomogą rozpocząć działalność.

Przy okazji zachęcamy też do odwiedzenia Akademii eCommerce, gdzie znaleźć można wywiady oraz szkolenia z udziałem ekspertów, którzy chętnie podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą.

ecommerce2sretina

Platforma Magento – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w internecie

Polacy chętnie kupują w internecie co sprawia, że prowadzenie własnego sklepu online to wciąż dobry pomysł na biznes. Aby jednak nasz sklep miał szansę stawić czoła wszechobecnej konkurencji musi być miejscem sprawnie...

16/11/2018
social3sretina

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie

Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną "plakietę" - oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji...

31/08/2018
narzedzia1sretina

Informacje o produktach i usługach w wizytówce Google Moja Firma

Nowych funkcji w wizytówce Google Moja Firma ciąg dalszy. Po dobrze przyjętych nowościach, w postaci np. wpisów, teraz właściciel wyszukiwarki przygotował dla lokalnych (i nie tylko) przedsiębiorców opcję umożliwiającą...

10/08/2018
reklama1sretina

Facebook może ograniczyć widoczność reklam firm, jeśli wprowadzają one klientów w błąd

Facebook chcę sprawić, aby reklamom w serwisie społecznościowym towarzyszyły wyłącznie pozytywne wspomnienia. Często bowiem zdarza się, że przekazana w poście sponsorowanym treść nijak ma się do rzeczywistości - zamiast...

21/06/2018
narzedzia2sretina

Dwa nowe rodzaje wpisów w Google Moja Firma

Google ponownie dodaje nowe funkcje do swojej wizytówki Moja Firma, tym razem skupiając się na wpisach, umożliwiających poinformowanie potencjalnych klientów oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki o nowościach w ofercie czy...

11/06/2018
ecommerce3sretina

Przeszukiwanie recenzji firm w Mapach Google

Wizytówka Google Moja Firma - wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google - to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest...

30/05/2018
ecommerce2sretina

Jak dodać wtyczkę Messengera na stronę internetową?

Czat na stronie internetowej do doskonałe rozwiązanie, które pozwala utrzymać kontakt z potencjalnym klientem. Dzięki rozmowie z konsultantem można rozwiać wszelkie wątpliwości klienta i przekazać mu znacznie więcej informacji,...

25/05/2018
ecommerce3sretina

Google Moja Firma – powiadomienia o odpowiedzi właściciela na recenzje

Użytkownicy wyszukiwarki Google mogą zostawić swoją opinie na temat lokalnego biznesu w wizytówce Google Moja Firma - niezależnie od tego, czy jest ona pozytywna, czy negatywna. Właściciele mogą na te recenzje odpowiadać, jednak...

18/05/2018
mobile4sretina

Jak zoptymalizować landing page pod kątem telefonów komórkowych?

Dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych to w obecnych czasach nie "dodatkowa funkcjonalność", a niemal obowiązek. Świadczy o tym rosnący z roku na rok udział ruchu z telefonów komórkowych na witrynach - przewiduje...

30/04/2018
ecommerce4sretina

Google Moja Firma – wpisy z ofertami

Wpisy, wyświetlane przy wizytówce firmy w wyszukiwarce Google, zadebiutowały w ubiegłym roku. Pozwalają one właścicielom biznesów informować klientów o nowych produktach lub wydarzeniach odbywających się w lokalu już na...

29/03/2018