Kategoria: eCommerce
Handel internetowy – czyli eCommerce – zdecydowanie różni się od prowadzenia sklepu tradycyjnego. Obecnie coraz częściej kupujemy w sieci – doceniamy wygodę takiego rozwiązania i nie obawiamy się bezpieczeństwo swoich danych podawanych podczas dokonywania płatności. Założenie sklepu internetowego do pomysł na niezły biznes!
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z eCommerce – artykuły znajdujące się w tej kategorii z pewnością będą dla Ciebie źródłem inspiracji i pomogą rozpocząć działalność.
Przy okazji zachęcamy też do odwiedzenia Akademii eCommerce, gdzie znaleźć można wywiady oraz szkolenia z udziałem ekspertów, którzy chętnie podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą.

Idealny smartfon to…? 4 cechy dobrego smartfona
Miejsce spotkań, komunikacji, rozrywki, a nawet pracy - taki właśnie jest dobry smartfon. Czy wiesz, na co zwrócić uwagę kupując smartfona? Przeczytaj i sprawdź! Android czy iOS? Wielkość ekranu Smartfony i ilość...

Gdzie kupić używany sprzęt komputerowy?
Zamiast wydawać kilka (lub nawet kilkadziesiąt) tysięcy złotych na nowy sprzęt komputerowy prosto z salonu, można postawić na elektronikę używaną. Taki sposób doceniają nie tylko ci, którzy lubią oszczędzać, ale także...

Wskazówki dotyczące pozycjonowania sklepu internetowego
Prowadząc sklep internetowy zależy nam oczywiście na jak największej sprzedaży. Oprócz płatnego "wsparcia" w postaci reklam, warto skupić się na aspektach darmowych, takich jak odpowiednia optymalizacja całej strony e-sklepu oraz...

Jak RODO wpłynęło na branżę e-commerce w Europie?
Ponad rok temu - dokładnie 25 maja 2018 - w życie weszły unijne przepisy RODO, dotyczące ochrony danych osobowych. Ogrom zmian i widmo sporych kar czekających na przedsiębiorców, którzy nie zastosują się do europejskich...

Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma
Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek - to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze...

Czym jest Google Merchant Center
Prowadząc sklep internetowy warto zastanowić się nad reklamowaniem swojego biznesu. Spośród wielu możliwości - takich jak promocja w mediach społecznościowych czy w wyszukiwarce, istnieje jeszcze jeden sposób, jakim jest...

Zakupy bezpośrednio w aplikacji Instagram już możliwe, ale nie wszędzie…
Firmy chcą coraz bardziej ułatwić klientom dokonywanie zakupów. Już nie tylko coraz częściej oferowane są szybkie metody płatności, ale także zakupy bez konieczności przechodzenia na stronę sklepu internetowego. Na ten ostatni...

Produkty w Google Moja Firma – testy nowej opcji
Część użytkowników wizytówek Google Moja Firma mogło zauważyć nową opcję widoczną w panelu - Produkty. Funkcja ta jest póki co dostępna jedynie dla wybranych firm i oznaczona dopiskiem (beta), co sugeruje, że nie wszystko...

Platforma Magento – jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w internecie
Polacy chętnie kupują w internecie co sprawia, że prowadzenie własnego sklepu online to wciąż dobry pomysł na biznes. Aby jednak nasz sklep miał szansę stawić czoła wszechobecnej konkurencji musi być miejscem sprawnie...

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie
Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną "plakietę" - oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji...