Kategoria: żBannery

social1sretina

Jak stworzyć konto firmowe na LinkedIn?

Oprócz tego, że LinkedIn - jako portal społecznościowy przeznaczony dla profesjonalistów - pozwala na budowanie relacji biznesowych, jest także dobrym miejscem na promowanie swojej firmy. W jaki sposób? Podobnie jak Facebook,...

23/06/2017
social3sretina

Jak założyć fanpage na Facebooku?

Obecność firmy w mediach społecznościowych to obecnie niemal konieczność. Wiele portali oferuje przedsiębiorcom stworzenie osobnego profilu marki, który posiada dodatkowe - niedostępne dla użytkowników prywatnych - funkcje. Dla...

22/06/2017
ecommerce4sretina

Jak wybrać nazwę domeny?

Strona internetowa, to element, bez którego nie może obejść się żaden biznes w internecie. Dlatego niezwykle istotne jest, aby wybrać odpowiednią nazwę witryny. Choć pozornie łatwe, zadanie to okazuje się niezwykle trudne,...

21/06/2017
Filip Morkowski

WebDoctor
ecommerce2sretina

Jak wykonać dobre zdjęcie tylko przy użyciu smartfona?

Osoby, które dopiero rozpoczynają prowadzenie sklepu internetowego i nie planują na samym początku inwestować w profesjonalny sprzęt fotograficzny, również mogą wykonywać dobrze wyglądające zdjęcia produktowe. Jak tego...

20/06/2017
narzedzia1sretina

Darmowe programy do monitorowania internetu

Prowadząc działalność w internecie, bardzo ważne jest, aby na bieżąco monitorować wszelkie wzmianki na temat marki, które pojawiają się w sieci. Można to robić ręcznie (wyszukując dane frazy w wyszukiwarce), jednak z czasem...

19/06/2017
video3sretina

Co to jest video marketing?

Video marketing, będący jednym z elementów strategii marketingowej, staje się coraz bardziej popularny. Na czym polega promocja przy pomocy treści wideo, jak przygotować się do wdrożenia tej strategii oraz jakie niesie ze sobą ona...

16/06/2017
narzedzia4sretina

Darmowe programy graficzne przydatne dla marketingowców

Obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów - wiedzą o tym niemal wszyscy, a szczególnie marketingowcy. Dlatego istotne jest, by zarówno treści na stronach, blogach firmowych czy w mediach społecznościowych uatrakcyjnić...

14/06/2017
ecommerce2sretina

Zdjęcia produktowe – jak wygląda przygotowanie do sesji?

Wykonanie fotografii produktów dostępnych w sklepie internetowym można zlecić zewnętrznej firmie, jednak szczególnie w przypadku zaczynania swojej przygody ze sprzedażą w internecie bądź niewielką liczba oferowanych produktów,...

13/06/2017
social1sretina

Jak używać emoji w komunikacji marketingowej i social media?

Użytkownicy Facebooka czy innych mediów społecznościowych niezwykle chętnie korzystają w postach lub w wiadomościach z emoji. Czy te kolorowe symbole mogą również wykorzystać marki, aby wzmocnić siłę swoich komunikatów...

10/06/2017
ecommerce3sretina

Jakie rodzaje zdjęć produktowych są wykonywane dla eCommerce?

Zdjęcia produktowe są bardzo istotnym elementem każdego sklepu internetowego. Pozwalają one nie tylko zapoznać się klientom z ofertą sklepu, ale także odpowiednio wykonane fotografie produktowe przyciągają wzrok i efektywnie...

09/06/2017