Kategoria: Analityka internetowa

Bez wiedzy na temat tego, jak analizować dane na temat działań marketingowych, które podejmujesz w internecie, nie będziesz wiedział, które z nich są najbardziej efektywne. Dlatego analityka internetowa jest dziedziną, którą w pierwszej kolejności należy poznać od podszewki!

Analityka internetowa z pozoru wydaje się trudna i skomplikowana – nic bardziej mylnego! Dzięki artykułom, znajdującym się na naszej stronie, dowiesz się nie tylko jak korzystać z narzędzi, które wspomagają analizę danych, ale także poznasz porady i wskazówki, dzięki którym praca z liczbami oraz wyciąganie z nich wniosków będzie o wiele bardziej efektywne.

 

zrzut-ekranu-2022-10-26-145242

6 sposobów na skuteczny marketing w sklepie internetowym

Dziś sklep, żeby odnosił zyski, potrzebuje dobrej kampanii reklamowej. Bez tego może być trudno dotrzeć do nowych klientów. Czy wartościowy marketing butiku internetowego można poprowadzić samemu, jeśli tak, to, jak to zrobić?...

26/10/2022
analiza1sretina

Narzędzie, które usprawni Twoje życie i zwiększy skuteczność Twoich reklam

Prowadzisz lub chcesz prowadzić kampanię w Google Ads i zastanawiasz się, jak planer słów kluczowych może zmienić Twoje życie? Bo zmieni na pewno! Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli poszukujesz więc wiedzy w pigułce, która...

24/05/2021
narzedzia1sretina

UTM, czyli sposób na mierzenie skuteczności kampanii

Znaczniki UTM (Urchin Tracking Module) pozwalają na łatwiejszą analizę źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Dzięki nim można szybko sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe – wysłane maile, banery...

15/01/2019
analiza1sretina

Nowy wygląd Google Search Console dostępny dla wszystkich

Od pewnego czasu właściciel wyszukiwarki udostępniał niektórym użytkownikom odmieniony wygląd narzędzia dla administratorów stron internetowych - Google Search Console. Jak się okazuje, teraz widoczny jest on dla każdego, nawet...

24/01/2018
social2sretina

Spada zasięg postów organicznych na Facebooku

Na łamach portalu pisaliśmy już o testowanym przez Facebooka rozwiązaniu, polegającym na przeniesieniu wszystkich postów publikowanych przez fanpage w osobne miejsce, oddzielając je tym samym od wszystkich wpisów dodawanych przez...

23/11/2017
analiza1retinas

Czym jest Pixel Facebooka, czyli sposób na mierzenie efektywności reklam

W jednym z materiałów z serii eMarketing TV, mieliśmy okazję przekonać się, dlaczego warto i w jaki sposób należy monitorować efektywność reklam w Internecie. Artykuł ten dotyczył w głównej mierze narzędzia Google...

25/09/2017
analiza1sretina

Jak stworzyć niestandardowe raporty w Google Analytics?

Narzędzie Google Analytics - mimo iż jest dostępne całkowicie za darmo - zawiera bardzo wiele przydatnych funkcji. Jednocześnie też narzędzie to może przytłaczać mnogością opcji i nie zawsze jego obsługa jest intuicyjna....

05/07/2017
narzedzia1sretina

Darmowe programy do monitorowania internetu

Prowadząc działalność w internecie, bardzo ważne jest, aby na bieżąco monitorować wszelkie wzmianki na temat marki, które pojawiają się w sieci. Można to robić ręcznie (wyszukując dane frazy w wyszukiwarce), jednak z czasem...

19/06/2017
narzedzia3sretina

Darmowe narzędzia SEO

Pozycjonowanie, inaczej nazywane SEO (z angielskiego search engine optimization) to optymalizacja treści znajdujących się na stronie internetowej w taki sposób, aby witryna taka znalazła się na jak najwyższej pozycji w rezultatach...

05/06/2017
analiza1retinas

Bounce rate i exit rate – podstawowe różnice

Dzięki narzędziom takim jak np. Google Analytics możliwe jest nie tylko sprawdzenie, ile osób odwiedza daną witrynę - wraz ze szczegółowymi informacjami takimi jak źródło wizyty czy czas jej trwania. Oprócz tych danych...

09/05/2017