Kategoria: Analityka internetowa

narzedzia1sretina

Darmowe programy do monitorowania internetu

Prowadząc działalność w internecie, bardzo ważne jest, aby na bieżąco monitorować wszelkie wzmianki na temat marki, które pojawiają się w sieci. Można to robić ręcznie (wyszukując dane frazy w wyszukiwarce), jednak z czasem...

19/06/2017
narzedzia3sretina

Darmowe narzędzia SEO

Pozycjonowanie, inaczej nazywane SEO (z angielskiego search engine optimization) to optymalizacja treści znajdujących się na stronie internetowej w taki sposób, aby witryna taka znalazła się na jak najwyższej pozycji w rezultatach...

05/06/2017
analiza1retinas

Bounce rate i exit rate – podstawowe różnice

Dzięki narzędziom takim jak np. Google Analytics możliwe jest nie tylko sprawdzenie, ile osób odwiedza daną witrynę - wraz ze szczegółowymi informacjami takimi jak źródło wizyty czy czas jej trwania. Oprócz tych danych...

09/05/2017
analiza2sretina

Nowa strona docelowa w Google Analytics

Google Analytics to niezwykle potężne narzędzie, które służy do analizy statystyk stron internetowych. Właściciel programu cały czas rozwija go oraz dodaje nowe funkcje, dzięki czemu zbieranie oraz analizowanie danych...

20/04/2017
video4sretina

Jak mierzyć efektywność reklamy – strategie eMarketingu

Każde działania promocyjne wymagają, by w pewnym momencie zmierzyć ich efektywność. Jest to zagadnienie ważne w przypadku każdej firmy - zarówno tej działającej w internecie, jak i przedsiębiorstw działających stacjonarnie. W...

24/03/2017
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl
reklama4sretina

Google zmienia oznaczenie reklam w wynikach wyszukiwania

Amerykański gigant kolejny raz wprowadził zmiany w swojej wyszukiwarce. Wraz z początkiem roku nowe oznaczenie reklam AdWords było testowane w Wielkiej Brytanii, a dziś mogą je zobaczyć również internauci w innych krajach - także...

13/03/2017
usability2sretina

Karuzela Google z dodatkowymi wynikami wyszukiwania

Jak być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? To które strony pojawiają się jako pierwsze w wyszukiwarkach internetowych nie jest dziełem przypadku. Kolejność uwarunkowana jest wieloma czynnikami, a wśród nich istotna jest...

09/03/2017
analiza3sretina

Jak zainstalować Google Analytics w sklepie internetowym?

Jak zainstalować Google Analytics w sklepie internetowym? (00:06) Grzegorz: Rafał, mówiłeś że to jest proste. Nie ukrywam, że raz miałem z tym do czynienia i rzeczywiście udało mi się, ale jest to pytanie, na które na pewno...

14/11/2016
Rafał Szeles

WebDoctor
analiza1sretina

Czym jest konwersja w Google Analytics?

Czym jest konwersja w Google Analytics? (00:06) Grzegorz: Rafał, mówi się o tym, że najważniejszym celem w sklepie internetowym jest dokonanie konwersji. Czym jest tak naprawdę konwersja w sklepie internetowym? (00:16) Rafał:...

27/10/2016
Rafał Szeles

WebDoctor
analiza2sretina

Czym jest współczynnik odrzuceń w Google Analytics?

Współczynnik odrzuceń w Google Analytics – co to jest? (00:06) Grzegorz: Rafał, często kiedy rozmawiam z kimś na temat Google Analytics, to te osoby pytają "widziałeś mój współczynnik odrzuceń?" Co to jest w ogóle...

20/10/2016
Rafał Szeles

WebDoctor