Kategoria: Analityka internetowa

Bez wiedzy na temat tego, jak analizować dane na temat działań marketingowych, które podejmujesz w internecie, nie będziesz wiedział, które z nich są najbardziej efektywne. Dlatego analityka internetowa jest dziedziną, którą w pierwszej kolejności należy poznać od podszewki!

Analityka internetowa z pozoru wydaje się trudna i skomplikowana – nic bardziej mylnego! Dzięki artykułom, znajdującym się na naszej stronie, dowiesz się nie tylko jak korzystać z narzędzi, które wspomagają analizę danych, ale także poznasz porady i wskazówki, dzięki którym praca z liczbami oraz wyciąganie z nich wniosków będzie o wiele bardziej efektywne.

 

social2sretina

Spada zasięg postów organicznych na Facebooku

Na łamach portalu pisaliśmy już o testowanym przez Facebooka rozwiązaniu, polegającym na przeniesieniu wszystkich postów publikowanych przez fanpage w osobne miejsce, oddzielając je tym samym od wszystkich wpisów dodawanych przez...

23/11/2017
analiza1retinas

Czym jest Pixel Facebooka, czyli sposób na mierzenie efektywności reklam

W jednym z materiałów z serii eMarketing TV, mieliśmy okazję przekonać się, dlaczego warto i w jaki sposób należy monitorować efektywność reklam w Internecie. Artykuł ten dotyczył w głównej mierze narzędzia Google...

25/09/2017
analiza1sretina

Jak stworzyć niestandardowe raporty w Google Analytics?

Narzędzie Google Analytics - mimo iż jest dostępne całkowicie za darmo - zawiera bardzo wiele przydatnych funkcji. Jednocześnie też narzędzie to może przytłaczać mnogością opcji i nie zawsze jego obsługa jest intuicyjna....

05/07/2017
narzedzia1sretina

Darmowe programy do monitorowania internetu

Prowadząc działalność w internecie, bardzo ważne jest, aby na bieżąco monitorować wszelkie wzmianki na temat marki, które pojawiają się w sieci. Można to robić ręcznie (wyszukując dane frazy w wyszukiwarce), jednak z czasem...

19/06/2017
narzedzia3sretina

Darmowe narzędzia SEO

Pozycjonowanie, inaczej nazywane SEO (z angielskiego search engine optimization) to optymalizacja treści znajdujących się na stronie internetowej w taki sposób, aby witryna taka znalazła się na jak najwyższej pozycji w rezultatach...

05/06/2017
analiza1retinas

Bounce rate i exit rate – podstawowe różnice

Dzięki narzędziom takim jak np. Google Analytics możliwe jest nie tylko sprawdzenie, ile osób odwiedza daną witrynę - wraz ze szczegółowymi informacjami takimi jak źródło wizyty czy czas jej trwania. Oprócz tych danych...

09/05/2017
analiza2sretina

Nowa strona docelowa w Google Analytics

Google Analytics to niezwykle potężne narzędzie, które służy do analizy statystyk stron internetowych. Właściciel programu cały czas rozwija go oraz dodaje nowe funkcje, dzięki czemu zbieranie oraz analizowanie danych...

20/04/2017
video4sretina

Jak mierzyć efektywność reklamy – strategie eMarketingu

Każde działania promocyjne wymagają, by w pewnym momencie zmierzyć ich efektywność. Jest to zagadnienie ważne w przypadku każdej firmy - zarówno tej działającej w internecie, jak i przedsiębiorstw działających stacjonarnie. W...

24/03/2017
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl
reklama4sretina

Google zmienia oznaczenie reklam w wynikach wyszukiwania

Amerykański gigant kolejny raz wprowadził zmiany w swojej wyszukiwarce. Wraz z początkiem roku nowe oznaczenie reklam AdWords było testowane w Wielkiej Brytanii, a dziś mogą je zobaczyć również internauci w innych krajach - także...

13/03/2017
usability2sretina

Karuzela Google z dodatkowymi wynikami wyszukiwania

Jak być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? To które strony pojawiają się jako pierwsze w wyszukiwarkach internetowych nie jest dziełem przypadku. Kolejność uwarunkowana jest wieloma czynnikami, a wśród nich istotna jest...

09/03/2017