Kategoria: Analityka internetowa
Bez wiedzy na temat tego, jak analizować dane na temat działań marketingowych, które podejmujesz w internecie, nie będziesz wiedział, które z nich są najbardziej efektywne. Dlatego analityka internetowa jest dziedziną, którą w pierwszej kolejności należy poznać od podszewki!
Analityka internetowa z pozoru wydaje się trudna i skomplikowana – nic bardziej mylnego! Dzięki artykułom, znajdującym się na naszej stronie, dowiesz się nie tylko jak korzystać z narzędzi, które wspomagają analizę danych, ale także poznasz porady i wskazówki, dzięki którym praca z liczbami oraz wyciąganie z nich wniosków będzie o wiele bardziej efektywne.

6 sposobów na skuteczny marketing w sklepie internetowym
Dziś sklep, żeby odnosił zyski, potrzebuje dobrej kampanii reklamowej. Bez tego może być trudno dotrzeć do nowych klientów. Czy wartościowy marketing butiku internetowego można poprowadzić samemu, jeśli tak, to, jak to zrobić?...

Narzędzie, które usprawni Twoje życie i zwiększy skuteczność Twoich reklam
Prowadzisz lub chcesz prowadzić kampanię w Google Ads i zastanawiasz się, jak planer słów kluczowych może zmienić Twoje życie? Bo zmieni na pewno! Ten artykuł jest dla Ciebie, jeśli poszukujesz więc wiedzy w pigułce, która...

UTM, czyli sposób na mierzenie skuteczności kampanii
Znaczniki UTM (Urchin Tracking Module) pozwalają na łatwiejszą analizę źródła ruchu na naszej stronie internetowej. Dzięki nim można szybko sprawdzić, jak skuteczne są nasze działania marketingowe – wysłane maile, banery...

Nowy wygląd Google Search Console dostępny dla wszystkich
Od pewnego czasu właściciel wyszukiwarki udostępniał niektórym użytkownikom odmieniony wygląd narzędzia dla administratorów stron internetowych - Google Search Console. Jak się okazuje, teraz widoczny jest on dla każdego, nawet...

Spada zasięg postów organicznych na Facebooku
Na łamach portalu pisaliśmy już o testowanym przez Facebooka rozwiązaniu, polegającym na przeniesieniu wszystkich postów publikowanych przez fanpage w osobne miejsce, oddzielając je tym samym od wszystkich wpisów dodawanych przez...

Czym jest Pixel Facebooka, czyli sposób na mierzenie efektywności reklam
W jednym z materiałów z serii eMarketing TV, mieliśmy okazję przekonać się, dlaczego warto i w jaki sposób należy monitorować efektywność reklam w Internecie. Artykuł ten dotyczył w głównej mierze narzędzia Google...

Jak stworzyć niestandardowe raporty w Google Analytics?
Narzędzie Google Analytics - mimo iż jest dostępne całkowicie za darmo - zawiera bardzo wiele przydatnych funkcji. Jednocześnie też narzędzie to może przytłaczać mnogością opcji i nie zawsze jego obsługa jest intuicyjna....

Darmowe programy do monitorowania internetu
Prowadząc działalność w internecie, bardzo ważne jest, aby na bieżąco monitorować wszelkie wzmianki na temat marki, które pojawiają się w sieci. Można to robić ręcznie (wyszukując dane frazy w wyszukiwarce), jednak z czasem...

Darmowe narzędzia SEO
Pozycjonowanie, inaczej nazywane SEO (z angielskiego search engine optimization) to optymalizacja treści znajdujących się na stronie internetowej w taki sposób, aby witryna taka znalazła się na jak najwyższej pozycji w rezultatach...

Bounce rate i exit rate – podstawowe różnice
Dzięki narzędziom takim jak np. Google Analytics możliwe jest nie tylko sprawdzenie, ile osób odwiedza daną witrynę - wraz ze szczegółowymi informacjami takimi jak źródło wizyty czy czas jej trwania. Oprócz tych danych...