Kategoria: Mobile marketing

Zmiana wyglądu reklam mobilnych na Facebooku
W maju tego roku odbyła się konferencja F8 firmy Facebook - coroczne wydarzenie, prezentujące nadchodzące nowości w portalu społecznościowym. Jedną z największych zapowiedzianych zmian był niemalże całkowity redesign aplikacji...

Sporo nowości w Google Moja Firma
Każdego dnia do Map Google dodawane są kolejne lokalizacje firm oraz innych obiektów usługowych. Co prawda jak się okazuje, wiele z nich jest fałszywych, jednak i tak pomagają one w odnajdywaniu ciekawych miejsc w swojej okolicy....

Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma
Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek - to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze...

Reklamy w wyszukiwarce Google Grafika
Korzystając z wyszukiwarki Google - lub innych usług giganta internetowego - użytkownik spotyka się z różnymi rodzajami reklam. Od tekstowych po filmy wideo. Wciąż nie do końca zagospodarowanym w tej kwestii obszarem pozostaje...

Rozszerzenia w reklamach Google – połączenia telefoniczne
Istnieje wiele sposobów, aby zachęcić użytkowników sieci do kliknięcia w daną reklamę. Dawniej próbowano przyciągnąć uwagę jaskrawymi kolorami lub animacjami, dziś liczy się stopień dopasowania do aktualnych potrzeb, tego...

Czy twoja strona jest gotowa na wyszukiwanie głosowe?
Jak obecnie korzystamy z wyszukiwarki internetowej? Wpisujemy hasło i przeglądamy wyniki, szukając interesujących nas informacji. Google od lat usprawnia działanie swojego flagowego produktu, tak aby cały proces był jak...

Reklamy w Facebook Stories już wkrótce
Znikające po 24 godzinach relacje publikowane na żywo przez użytkowników można znaleźć na przykład w aplikacji Snapchat (gdzie funkcja taka pojawiła się po raz pierwszy), ale również na Instagramie czy Facebooku. W przypadku...

Przeszukiwanie recenzji firm w Mapach Google
Wizytówka Google Moja Firma - wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google - to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest...

Jak zoptymalizować landing page pod kątem telefonów komórkowych?
Dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych to w obecnych czasach nie "dodatkowa funkcjonalność", a niemal obowiązek. Świadczy o tym rosnący z roku na rok udział ruchu z telefonów komórkowych na witrynach - przewiduje...

Mobile-First Index już działa
Zmiany w sposobie indeksowania stron internetowych przez wyszukiwarkę Google były zapowiadane już od dłuższego czasu, między innymi przez pracowników firmy. Kilkanaście miesięcy temu Mobile-First Index opisywaliśmy również na...