Kategoria: Mobile marketing

mobile2sretina

Strona mobilna zgodna z SEO – o czym trzeba pamiętać?

Ruch mobilny w internecie cały czas rośnie - w Polsce wynosi on niemal 25% - zatem nic dziwnego, że coraz częściej firmy zaczynają dostosowywać swoje witryny do urządzeń takich jak smartfony lub tablety. Samo stworzenie strony...

25/05/2017
mobile3sretina

Wyszukiwanie lokalnych wydarzeń w Google

Kolejna aktualizacja wyszukiwarki Google. Tym razem użytkownicy mogą wyszukiwać w aplikacji mobilnej wydarzenia, które odbywają się w okolicy. Sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce oraz co zrobić, aby organizowane przez nas...

12/05/2017
social3sretina

Menedżer reklam na Snapchacie wkrótce dostępny dla każdego

Wszystkie najważniejsze portale społecznościowe posiadają własne narzędzia służące do tworzenia oraz monitorowania reklam. Wyjątek stanowi Snapchat, na którym niemożliwe było samodzielne tworzenie i zarządzanie reklamami. Z...

08/05/2017
mobile3sretina

Jak zminimalizować liczbę porzuconych koszyków podczas zakupów mobilnych?

W jednym z artykułów - dostępnym tutaj - radziliśmy, w jaki sposób można zachęcić klientów do dokończenia transakcji w sklepie internetowym za pomocą wiadomości e-mail. Tym razem skupimy się na tym, jak zminimalizować...

14/04/2017
social2sretina

Jak ustawić zdjęcie w tle na Facebooku?

Zdjęcie w tle na Facebooku  jest pierwszą rzeczą, którą widzi osoba wchodząca na nasz fanpage, zatem jest to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi użytkowników krótko po tym, jak odwiedzi ona naszą stronę. Warto zatem...

12/04/2017
mobile2sretina

Nowość – podobne produkty w Google Grafika

Google wprowadziło właśnie do swojej wyszukiwarki obrazów funkcjonalność, którą powinny zainteresować się sklepy internetowe. Czy nowość w Google Grafika może zwiększyć ruch na stronę eSklepu oraz powiększyć...

11/04/2017
mobile1sretina

Google planuje wprowadzenie mobile-first index

Ostatnimi czasu sporo mówi się o tym, że wkrótce telefony komórkowe staną się głównym urządzeniem, z którego korzystać będziemy do przeglądania treści w internecie. Coraz częściej zdarza się również, że kupujemy za...

07/04/2017
social3sretina

Nowość na Twitterze pozwala na lepszą obsługę klienta

Coraz więcej firm rozszerza swoje aplikacje o narzędzia do udostępniania lokalizacji - jakiś czas temu funkcję taką dodała firma Google do swoich Map (o czym wspomnieliśmy tutaj), a niedawno podobne rozwiązanie znalazło się w...

04/04/2017
mobile1sretina

Jak sprawdzić, czy nasza strona jest mobile friendly?

Dlaczego warto wiedzieć, czy nasza strona jest mobile friendly, a więc przyjazna dla urządzeń mobilnych? Obecnie coraz więcej użytkowników korzysta z telefonów komórkowych do przeglądania treści w internecie i trend ten ciągle...

04/04/2017
reklama4sretina

Instagram umożliwia dodawanie reklamy w Stories

Reklamy w Stories na Instagramie dla wybranych marek były już dostępne w styczniu, jednak teraz serwis należący do Facebooka ogłosił, że ten rodzaj reklamy został udostępniony dla wszystkich. Czym taka forma promocji się...

31/03/2017