Kategoria: Mobile marketing

social4sretina

Szybko wczytujące się strony będą faworyzowane na Facebooku

Facebook planuje wprowadzić w Aktualnościach funkcję, powodującą częstsze wyświetlanie wpisów zawierających linki do stron, które wczytują się szybciej. Czy należy spodziewać się drastycznych zmian pozycji wpisów na...

03/08/2017
social3sretina

Nowości na portalu LinkedIn

Chociaż LinkedIn jest również uważany za portal społecznościowy, to jednak jego przeznaczenie znacznie różni się od pozostałych serwisów, jak np. Facebook. Twórcy LinkedIn, portalu skierowanego do profesjonalistów,...

02/08/2017
narzedzia2sretina

Strony responsywne czy adaptywne – podstawowe różnice

Oprócz witryn responsywnych, dynamicznie dopasowujących swoją zawartość do rozmiaru ekranu, istnieje jeszcze jedna metoda projektowania stron - adaptywna. Stworzone w ten sposób strony często błędnie nazywane są również...

28/07/2017
raporty3sretina

Raport – wzrasta liczba użytkowników mobilnych w Polsce

Bardzo często wspominamy w artykułach o tym, że strony sklepów internetowych lub firm należy dostosowywać do urządzeń mobilnych, ponieważ to właśnie użytkownicy smartfonów lub tabletów stanowią obecnie większość w...

19/07/2017
mobile2sretina

Wysyłanie wiadomości do firm poprzez wizytówkę Google Moja Firma

W ciągu kilku ostatnich miesięcy usługa Google Moja Firma - pozwalająca tworzyć darmowe wizytówki, widoczne w wynikach wyszukiwania - zyskała sporo nowych funkcji. Wśród nich warto wymienić tę najnowszą, czyli wpisy (o których...

15/07/2017
narzedzia3sretina

Narzędzie do testowania szybkości witryny od Google z nowym wyglądem

Google udostępnia od dłuższego czasu narzędzie, które pozwala na dogłębną analizę strony i przejrzenie raportu, który wskazuje najważniejsze czynniki wpływające na szybkość wczytywania się witryny. Niedawno narzędzie to...

30/06/2017
mobile1sretina

Zmiany w lokalnych wynikach wyszukiwania Google

Lokalne wyniki wyszukiwania w Google to sposób, w jaki prezentowane są informacje na temat miejsc znajdujących się w danej lokalizacji. Do tych wyników zaliczyć można np. wizytówki z narzędzia Google Moja Firma, czy informacje...

28/06/2017
mobile2sretina

Strona mobilna zgodna z SEO – o czym trzeba pamiętać?

Ruch mobilny w internecie cały czas rośnie - w Polsce wynosi on niemal 25% - zatem nic dziwnego, że coraz częściej firmy zaczynają dostosowywać swoje witryny do urządzeń takich jak smartfony lub tablety. Samo stworzenie strony...

25/05/2017
mobile3sretina

Wyszukiwanie lokalnych wydarzeń w Google

Kolejna aktualizacja wyszukiwarki Google. Tym razem użytkownicy mogą wyszukiwać w aplikacji mobilnej wydarzenia, które odbywają się w okolicy. Sprawdźmy, jak wygląda to w praktyce oraz co zrobić, aby organizowane przez nas...

12/05/2017
social3sretina

Menedżer reklam na Snapchacie wkrótce dostępny dla każdego

Wszystkie najważniejsze portale społecznościowe posiadają własne narzędzia służące do tworzenia oraz monitorowania reklam. Wyjątek stanowi Snapchat, na którym niemożliwe było samodzielne tworzenie i zarządzanie reklamami. Z...

08/05/2017