Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...

Wizytówka Google Moja Firma – wyświetlana w wyszukiwarce oraz w Mapach Google – to darmowe narzędzie oferowane przez właściciela wyszukiwarki, które pozwana zaistnieć mniejszym oraz większym biznesom w sieci. Wizytówka ta jest również przydatna dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o danej firmie – poznać godziny otwarcia, zobaczyć zdjęcia czy uzyskać dokładne wskazówki dojazdu.

Na naszej stronie cały czas informujemy o nowościach, jakie pojawiają się w wizytówkach Google Moja Firma – nie inaczej jest w tym przypadku. Tym razem narzędzie zostało rozbudowane o wyszukiwarkę, która pozwala przeszukiwać pod kątem słów kluczowych recenzje pozostawione przez klientów firmy oraz pozostałych użytkowników wyszukiwarki.

 

Przeszukiwanie opinii w wizytówkach Google Moja Firma

Wizytówki standardowo zawierają najbardziej istotne informacje o firmie, takie jak:

 

Są to zwykle wystarczające dane dla osób, które potrzebują skorzystać z oferty danego biznesu. Wizytówki zawierają też sekcje z opiniami, gdzie dotychczasowi klienci mogą opisać swoje doświadczenia z tą firmą. Stanową one doskonałe uzupełnienie wcześniej wymienionych informacji, gdyż opisywać mogą np. poziom obsługi, jakość produktów, ceny i tym podobne.

W przypadku popularnych miejsc, liczba recenzji może być naprawdę duża, co sprawia, że przeglądanie ich wszystkich może być kłopotliwe – szczególnie jeśli chcemy poznać opinie np. na temat oferowanych produktów lub usług.

Z pomocą w takich przypadkach przychodzi nowość w Wizytówkach Google Moja Firma – wyszukiwarka w opiniach. Dostęp do niej możliwy jest póki co jedynie z poziomu mobilnej wersji aplikacji Mapy. Wystarczy wpisać nazwę firmy lub odszukać ją na mapie, a następnie przejść do sekcji „Opinie”.

mapygoogle-opinie

 

Wpisując hasło wyświetlane są opinie zamieszczone przez innych użytkowników, w których dane słowo się pojawia. Dzięki temu przekonać się można np. o tym, czy kawiarnia serwuje dobre przekąski i co na ich temat mają do powiedzenia osoby, które wcześniej odwiedziły to miejsce.

Choć to niewielka nowość, to z pewnością będzie ona przydatna dla wielu osób, które chcą dowiedzieć się więcej o firmie, z usług której chcą skorzystać.

 

Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...
Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

3 Comments

  1. Bardzo fajna funkcja i działa!

    Odpowiedz

  2. Warto uzupełnić tą wizytówkę i dbać o to aby pojawiały się tam ciągle nowe opinie, pozwoli to na wzrost popularności naszego biznesu. Wygeneruje również dodatkowy ruch. Świetnie, że o tym wspomniałeś, bo bez wątpienia przyda się ta wiedza, bardzo przydatny wpis jak zawsze zresztą 🙂 Czekam na więcej takich informacji, pozdrawiam.

    Odpowiedz

    1. Redakcja eMarketing.pl

      Uważamy, że wizytówka Google to narzędzie, z którego należy korzystać, jeśli posiada się lokalny biznes – stale śledzimy nowości pojawiające się w tej usłudze i będziemy informować o kolejnych jak tylko się pojawią 🙂

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *