Share on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...

Facebook zapowiedział kolejne nowości w Grupach – tym razem jeszcze więcej możliwości zyskają ich administratorzy. Choć zmiany te nie są jeszcze dostępne dla wszystkich, to należy spodziewać się, że wkrótce każdy będzie mógł skorzystać z nowych funkcji. Co przygotował Facebook?

 

Nowe narzędzia dla administratorów Grup

Administratorzy oraz moderatorzy w Grupach na Facebooku odpowiedzialni są za jakość treści, która ma być opublikowana przez pozostałych członków, a także o to, kto w ogóle będzie miał możliwość dołączenia do grupy.

Pierwsza z nowości to funkcja pozwalająca na automatyczne akceptowanie wpisów od wybranych osób. Oznacza to, że administrator nie musi ręcznie zatwierdzać wpisów, lecz przyznać wskazanemu członkowi swego rodzaju „przywilej”.

preapproved-members

Automatyczne akceptowanie wpisów od wybranych osób w Grupie oznacza, że administratorzy będą spędzali mniej czasu na moderowaniu postów.

 

Kolejna nowość dotyczy wpisów, które naruszają zasady panujące w Grupie. Dotychczas administrator po prostu je usuwał, a twórca wpisu nie otrzymywał żadnej informacji zwrotnej dotyczącej tego, które zasady zostały złamane.

Teraz podczas usuwanie wpisu administrator może opcjonalnie wskazać autorowi, która z reguł została naruszona (o ile wcześniej zostały one określone w ustawieniach Grupy), a także dodać notatkę dla pozostałych administratorów lub moderatorów. Funkcja ta znacznie usprawni kontrolę nad tym, co publikują członkowie Grupy.

rules

 

Facebook w przeszłości niejednokrotnie dodawał do Grup nowe funkcje – wiele z nich również ułatwiało codzienne prace administratorom. Warto wspomnieć chociażby o możliwości masowego akceptowania wielu próśb o członkostwo (co przy rozbudowanych Grupach z pewnością jest bardzo przydatne) czy usuwania ze społeczności osób, które rażąco nie przestrzegały przyjętych zasad wraz ze wszystkimi treściami, które dotychczas zostały przez nie opublikowane.

Zastanawiasz się, jak – i czy w ogóle warto – używać Grup na Facebooku w celach biznesowych? Znajdź inspiracje w jednym z naszych poprzednich artykułów!

 

Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...
Share on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Maja Podonowska-Zadłużna

Maja Podonowska-Zadłużna

Specjalistka z zakresu Social Media oraz Kampanii Adwords. Jako Specjalista ds. Kampanii Reklamowych w agencji Webdoctor odpowiada za kluczowych klientów agencji, prowadząc konta we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku.

Prywatnie podróżniczka, zwiedziła już 4 kontynenty i właśnie planuje wyprawę do Ameryki Południowej.

Napisz do mnie: m.podonowska@webdoctor.pl

Jeden komentarz

  1. Takie funkcje się bardzo przydadzą – z punktu widzenia admina grupy i samych użytkowników 😀

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *