Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Kanwa to rodzaj reklamy na Facebooku, który przystosowany jest do urządzeń mobilnych. Dzięki niej można wyświetlić na telefonie reklamę, która łączy w sobie zarówno zdjęcia, jak i filmy oraz karuzele (czyli grupę obrazów). Od niedawna Facebook udostępnił twórcom treści promocyjnych szablony do reklam typu kanwa, dzięki czemu ich tworzenie oraz osiąganie celów marketingowych może być o wiele łatwiejsze.

 

Kanwa na Facebooku – trzy nowe szablony reklam

Od teraz reklamodawcy, którzy zdecydują się na stworzenie reklamy w formacie kanwy, będą mieli do wyboru kilka szablonów. Każdy z nich służyć ma do osiągnięcia innego celu:

  • pozyskanie nowych klientów – szablon przypomina swoim wyglądem landing page (stronę docelową);
  • przedstawienie produktu lub firmy – szablon ten umożliwia przedstawienie najważniejszych informacji o sprzedawanym przez firmę produkcie bądź usłudze w formie pokazu zdjęć lub filmów;
  • sprzedaż produktów – ten szablon pozwala na szybkie stworzenie katalogu produktów, wraz z odnośnikami do sklepu internetowego.

 

Szablony posiadają inny cel oraz funkcjonalności, jednak zasada ich działania jest podobna. W każdym z nich znajdują się miejsca, gdzie marka może umieścić swoje własne treści – film, galerię fotografii (karuzelę), tekst czy zdjęcia produktów. Dzięki temu kanwy tworzyć można o wiele szybciej, a przy tym są one atrakcyjne wizualnie i przyciągają uwagę odbiorców.

Funkcjonalność w postaci szablonów wdrażana jest stopniowo i wkrótce powinna być dostępna dla wszystkich osób, które reklamują się na Facebooku.

 

Kanwa elementem kolekcji na Facebooku

Dodatkowo portal społecznościowy ogłosił, że od teraz kanwy mogą być częścią kolekcji. Ten ostatni format reklamy służy w szczególności do promowania oraz sprzedawania produktów.

facebook-reklama-kolekcje

Kolekcje na Facebooku

 

W kolekcji można umieścić jeden główny obraz bądź film, a także galerię z przedmiotami, których kliknięcie przenosi użytkownika na stronę sklepu. Więcej o kolekcjach pisaliśmy w tym artykule.

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *