Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Sprzedawanie produktów w sklepie internetowym wiąże się z ważnym zagadnieniem, jakim jest kwestia tego, jak zabezpieczyć towar przed wysyłką. Jak robić to efektywnie oraz czy sposób pakowania ma wpływ na postrzeganie naszej marki przez klientów?

 

Zabezpieczenie paczki przed wysyłką

Odpowiednie – bezpieczne – zapakowanie sprzedanych w sklepie internetowym produktów to rzecz, która jest ważna nie tylko dla kupujących, ale również właścicieli eSklepów. Jeśli klient otrzyma zabezpieczony towar, będzie miał na temat sklepu pozytywną opinie, a to z pewnością spowoduje, że w przyszłości ponownie dokona zakupu w tym samym miejscu.

Również osoby prowadzące sklep internetowy powinny powinny wiedzieć, jak zabezpieczyć towar przed wysyłką, ponieważ koszty pakowania są niewspółmierne do kosztów powstających podczas ewentualnych zwrotów uszkodzonych przedmiotów.

 

Standaryzacja a personalizacja przesyłek

W przypadku personalizacji oraz standaryzacji przesyłek w eSklepie, warto inspirować się rozwiązaniami wprowadzonymi przez duże, doświadczone firmy. Bardzo często znane sklepy internetowe wysyłają swoje produkty w kartonach, które posiadają logo firmy. Dodatkowo karton ten może być jednocześnie wykorzystany w przypadku ewentualnego zwrotu towaru, a sama instrukcja jak tego dokonać znajduje się w środku.

Większe firmy stosują również opakowania w jednym wymiarze, ponieważ wiedzą, że większość sprzedawanych produktów, które sprzedają się do nich zmieszczą. Takie rodzaju standaryzacja pozwala na efektywne i szybkie – wręcz „taśmowe” – wysyłanie paczek.

 

Jak zabezpieczyć towar przed wysyłką?

Należy zwrócić uwagę na kilka elementów, które zagwarantują, że zakupiony w sklepie internetowym przedmiot dotrze w całości – wytrzymałe opakowanie oraz dobre wypełnienie. Jednak nie należy podczas zabezpieczania przesyłki zapominać o jej wyglądzie. Paczka oklejona z każdej strony taśmą z pewnością przetrwa transport, jednak klient który ją otrzyma będzie musiał poświęcić sporo czasu na jej odpakowanie.

Ponownie warto zobaczyć jak robią to duże i znane marki. Zamawiając ubrania ze znanego sklepu możemy zauważyć, że towar jest dodatkowo pakowany w osobny papier. Dzięki temu klient ma wrażenie, że zakupił towar wyjątkowy, ekskluzywny. Oczywiście papier taki również zabezpiecza ubranie przed zniszczeniem (np. przetarciem), a więc spełnia on dwie funkcje.

 

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook1Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Jeden komentarz

  1. nie wysyłać 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *