Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

(00:06) Grzegorz: Powiedz Mikołaj, czy monitoring Internetu jest w stanie pomóc mi w budowaniu relacji z potencjalnymi Klientami mojego sklepu internetowego?

(00:15) Mikołaj: Pewnie! Wcześniej mówiłem, że Klienci niekoniecznie chętnie zostawiają bezpośredni feedback, ale zostawiają ten feedback w mediach społecznościowych. To jest jeden z elementów. Jeśli Klient napisze coś na temat sklepu internetowego, my tam się pojawimy, podziękujemy mu za zakup lub za opinię. To możemy mieć pewność, że on do nas wróci. Po prostu, bo poczuje się dopieszczony. To jest jedna strona. Druga strona jest taka, że z potencjalnymi Klientami też możemy rozmawiać, bo oni szukają (co prawda w ograniczonym do mediów społecznościowych terenie) jakiegoś rozwiązania. No i jeżeli mamy to rozwiązanie, no to załatwione. Po oni go potrzebują, nie chcą go szukać, nie chcą „łazić” po stronach, oni po prostu pytają „tu i teraz” czy ktoś może im polecić „coś”. Jeżeli my to rozwiązanie mamy i jeżeli im je polecimy to oni pójdą i kupią, bo potrzebują jasnego, klarownego przekazu co, gdzie kupić.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *