Złośliwi nazywają ją festiwalem, zwolennicy kupują bilety na następną edycję już podczas trwania poprzedniej, na Facebooku krąży drugi obieg – konferencja I <3 Marketing, organizowana przez sprawny.marketing jest jednym z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w kalendarzu każdego marketera. Jak zapowiadają organizatorzy – po raz kolejny uczestnicy zostaną zaskoczeni nowościami.

Sprawny.marketing organizując konferencję I <3 marketing, od początku stawia na innowacyjność i odczarowuje wydarzenie, które w branży często kojarzy się z nudnymi prelekcjami i jedynie dobrym cateringiem – Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy grywalizację prelegentów, którzy merytorycznymi wystąpieniami walczą o najwyższe wynagrodzenie – tutaj całkowicie liczy się zdanie naszej widowni. Każda osoba głosuje za pomocą Messengera na swojego faworyta. To jednak nie wszystko – rozszerzyliśmy grywalizację również o zadania konkursowe dla uczestników, którzy mogą zawalczyć o cenne nagrody, a także Sponsorów, którzy rywalizują o tytuł najlepszego stoiska– mówi Dominika Kaczor – Event Manager w sprawny.marketing. Wprowadzenie takiego rozwiązania znacznie uatrakcyjniło nie tylko samą formę wydarzenia, ale znacząco wpłynęło na poziom merytoryczny 18 minutowych prelekcji – Format krótkich prezentacji zaczerpnęliśmy ze znanej konferencji TEDx, badania pokazują, że w takim czasie nasz uczestnik wyciąga możliwie najwięcej wiedzy, którą jest w stanie efektywnie zapamiętać i wykorzystać w praktyce – dodaje Organizatorka.

VI edycja to wprowadzenie kolejnych nowości – oprócz dobrze znanego dnia I <3 marketing (25.10.2018) i I <3 social media (26.10.2018), odbędzie się również dzień z Influencerami, który otwiera całe wydarzenie (24.10.2018). – Influencer Marketing to kierunek, wobec którego trudno przejść obojętnie planując dzisiaj działania marki w Internecie. Na ten dzień zaprosiliśmy czołowych prelegentów – między innymi: Radka Kotarskiego, Dagmarę Pakulską, Maćka Budzicha, Rafała Masnego, Kamila Bolka, chłopaków z Suchara Codziennego czy topowego blogera w branży – Michała Szafrańskiego, który udzielił nam również obszernego wywiadu w najnowszym magazynie sprawny.marketing – mówi Cezary Lech – Head of Marketing w sprawny.marketing.

Dzień Influencer to nie tylko skondensowane, 18-minutowe prezentacje. Po raz pierwszy odbędzie się również panel dyskusyjny. Rozmowę Krzysztofa Gonciarza, Arleny Witt i Tomka Tomczyka poprowadzi Cezary Pazura!

Wydarzenie kolejny raz odbędzie się w największej sali kinowej w Polsce – w Multikinie Złote Tarasy. Uczestnicy mogą nabyć ostatnie bilety na I Love Influencer. Po konferencji odbędzie się After Party, który organizatorzy zaplanowali w topowym warszawskim klubie – The View. Ma to być okazja nie tylko do świetnej zabawy, ale również nawiązania networkingowych kontaktów z osobami z branży.

Odwiedź stronę konferencji

 

2 odpowiedzi

  1. Uwielbiam uczestniczyć w takich wydarzeniach oraz różnorodnych szkoleniach dla firm, gdyż dzięki takim eventom możemy zdobywać wiedzę oraz doświadczenie. W dodatku pozyskać można fajne kontakty 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *