Share on Facebook6Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Od kilku lat gigant społecznościowy organizuje spotkania Community Summit, podczas których omawiane są najważniejsze zmiany na Facebooku odnośnie funkcji społecznościowych portalu. Tym razem część z nowości dotyczy Grup na Facebooku.

 

Formatowanie postów przez administratorów

Jedną z ciekawszych nowości jest możliwość lepszego kontrolowania wyglądu postów publikowanych na grupach przez ich administratorów. Już niedługo możliwe będzie zwiększanie wielkości czcionki, dodawanie nagłówków, wypunktowanych list oraz innych elementów, dzięki którym wpis będzie wyróżniał się spośród pozostałych. Funkcja ta doskonale sprawdzi się podczas umieszczania ważnych ogłoszeń dla członków grupy.

 

Współpraca z marką

Dzięki oficjalnej współpracy z firmami członkowie grup będą mogli otrzymywać specjalne oferty oraz inne korzyści – funkcja ta jest obecnie w fazie testów i dostępna jest jedynie dla wybranych społeczności na Facebooku. Nie jest do końca jasne, jak będzie ona wyglądała w praktyce, jednak z pewnością warto wypatrywać jej pojawienia się na portalu.

 

Więcej opcji moderacyjnych

Wkrótce administratorzy grup na Facebooku zyskają też nowe opcje odnośnie zgłaszania nieodpowiednich treści lub „wyciszania” poszczególnych członków. Możliwe będzie oprócz samego cofnięcia publikacji postu wskazanie autorowi, którą z zasad grupy naruszył. W przypadku „wyciszania” administrator może wybrać długość trwania kary – od 12 godzin do 7 dni – w tym czasie członek może obserwować wpisy innych, jednak nie może udzielać się w dyskusjach ani publikować nowych treści.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook6Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *