Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius/PBI, serwis LinkedIn – służący do nawiązywania relacji biznesowych oraz budowania sieci sprzedaży – staje się coraz popularniejszy wśród użytkowników z Polski. Jak bardzo wzrosła liczba użytkowników tego portalu w porównaniu z zeszłym rokiem, kiedy Polacy najchętniej odwiedzają LinkedIn i jakich urządzeń w tym celu używają najczęściej?

 

Popularność LinkedIn w Polsce rośnie

Przeprowadzone przez Gemius/PBI badanie pokazuje, że w kwietniu 2017 roku serwis LinkedIn został odwiedzony przez ponad 2 miliony użytkowników z Polski. Najwięcej osób przegląda portal korzystając z urządzeń mobilnych – w kwietniu liczba ta wyniosła 580 tysięcy, co stanowi wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem rok temu (320 tysięcy).

Sama aplikacja mobilna LinkedIn cieszy się także sporym zainteresowaniem – korzysta z niej niemal 90 tysięcy Polaków – chociaż i tak najwięcej osób loguje się na swoje konto LinkedIn używając komputera bądź laptopa. Do tego celu urządzeń stacjonarnych używa 1,6 miliona osób z Polski i liczba ta niemal nie zmieniła się w stosunku do zeszłego roku.

2017_05_29_w_linkedin

Źródło: Gemius

 

LinkedIn najchętniej odwiedzany w środku tygodnia

Inną ciekawą rzeczą, jakiej można dowiedzieć się z raportu Gemius/PBI, jest dzień tygodnia, w którym portal LinkedIn jest najchętniej odwiedzany przez użytkowników z naszego kraju. Okazuje się, że liczba odsłon serwisu rośnie z początkiem tygodnia – od poniedziałku. Natomiast najwięcej użytkowników odwiedza LinkedIn w środy lub czwartki. Następne dni to systematyczny spadek liczby odsłon, która najmniejsza jest w ciągu weekendu.

Rekordowy okazał się dzień 13 kwietnia, kiedy to łącznie serwis LinkedIn odwiedziło ponad 300 tysięcy osób z Polski. Z kolei najmniej wizyt zanotowano kilka dni później – 16 kwietnia (43 tysiące użytkowników). Tak niską liczbę usprawiedliwić może fakt, że była to Niedziela Wielkanocna.

 

LinedIn – serwis dla profesjonalistów

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat zalet portalu LinkedIn i tego jak wykorzystać ten serwis do budowania listy kontaktów biznesowych, zachęcamy do obejrzenia poniższego odcinka eMarketing TV:

 

Natomiast o tym, dlaczego warto posiadać konto na LinkedIn prowadząc biznes (nie tylko w internecie), przeczytać można w tym miejscu.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *