Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 7.3. From 4 votes.
Please wait...

Lokalne wyniki wyszukiwania w Google to sposób, w jaki prezentowane są informacje na temat miejsc znajdujących się w danej lokalizacji. Do tych wyników zaliczyć można np. wizytówki z narzędzia Google Moja Firma, czy informacje przedstawiane na Mapach. Lokalne wyniki wyszukiwania pokazują nie tylko podstawowe dane o firmach oraz innych miejscach (nazwa, adres, godziny otwarcia), ale również opinie innych użytkowników (bazujące na recenzjach w Google oraz z innych witryn). Google właśnie wprowadziło testowane od niedawna zmiany w prezentowaniu lokalnych wyników wyszukiwania.

 

Lokalne wyniki wyszukiwania – etykiety

Pierwszą nowością są graficzne etykiety, które określają najważniejsze opinie na temat miejsce – np. restauracji czy barów. Od teraz, użytkownicy którzy będą szukać informacji o takich miejscach w mobilnej wyszukiwarce, zobaczą w sekcji „Najważniejsze” ikony, które pozwolą szybko poznać udogodnienia, które dostępne są w lokalu lub to jak określają go inni użytkownicy.

Oto jak nowość wygląda w praktyce:

etykiety-restauracja-min

 

Inne etykiety, jakie mogą być wyświetlane w tej sekcji, to między innymi „wysoko ocenianie”, „dobry wybór piw”, „odpowiednie dla grup” czy „gry barowe”.

etykiety-bar-min

 

To, co decyduje o tym jakie ikony znajdują się w sekcji „Najważniejsze”, to odpowiedzi udzielane przez uczestników programu Google Lokalni Przewodnicy. Osoby te od czasu do czasu otrzymują zapytania o miejsca, które niedawno odwiedzili. Wśród pytań można znaleźć między innymi te dotyczące ruchu w restauracji, czy obecności w menu dań dziecięcych.

 

lokalni-przewodnicy-pytania-min

 

Graficzne przedstawienie najważniejszych atrakcji w danym miejscu wydaje się też być podsumowaniem informacji znajdujących się w sekcji „Warto wiedzieć”. Tam również można znaleźć podobne komunikaty, jednak w o wiele mniej atrakcyjnej wizualnie formie.

warto-wiedziec-min

 

Ceny hoteli na mapie

Drugą zmianą oraz nowością w lokalnych wynikach wyszukiwania jest sposób wyświetlania informacji o hotelach. Teraz wyszukując hotele na urządzeniu mobilnym, użytkownik zobaczy ceny pokoi naniesione bezpośrednio na mapę. Pozwoli to błyskawicznie sprawdzić, które miejsca w okolicy oferują najtańszy nocleg.

hotele-min

 

Kliknięcie w dowolną etykietę z ceną wyświetla bardziej szczegółowe informacje na temat hotelu.

 

Rating: 7.3. From 4 votes.
Please wait...
Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Jeden komentarz

  1. Ciągle coś nowego 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *