Share on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...

Z pewnością nie trzeba nikogo przekonywać do założenia wizytówki lokalnego przedsiębiorstwa w usłudze Google Moja Firma. Jest ona darmowa, wyświetla się użytkownikom wyszukiwarki w osobnej sekcji i zawiera najważniejsze informacje o firmie, takie jak godziny otwarcia, dokładny adres czy dane kontaktowe. Usługa firmy Google jest stale rozwijana – o czym na bieżąco piszemy na naszej stronie. Tym razem właściciel wyszukiwarki przygotował kolejne usprawnienie łatwiejsze zarządzanie wizytówką Google Moja Firma.

 

Panel zarządzania wizytówką w wynikach wyszukiwania

Dotychczas właściciele lokalnych biznesów, którzy posiadali wizytówki w usłudze Google Moja Firma i chcieli dokonać pewnych zmian, musieli logować się na stronie narzędzia, gdzie mogli wprowadzić nowe informacje. Proces ten nie był może nazbyt skomplikowany i czasochłonny, jednak z pewnością stawał się taki, w momencie posiadania kilku lub kilkunastu różnych wizytówek (np. różnych lokalizacji kawiarni, restauracji i innych miejsc).

Teraz wystarczy jedynie wpisać w wyszukiwarkę nazwę przedsiębiorstwa, a panel zarządzania nim zostanie wyświetlony w wynikach wyszukiwania – tak jak na poniższym przykładnie:

 

zarządzanie wizytówką google moja firma komputer

 

Należy jedynie upewnić się, że jest się zalogowanym na to samo konto Google, na którym została założona dana wizytówka.

Podobny panel wyświetla się również na urządzeniach mobilnych:

zarządzanie wizytówką google moja firma mobile

 

Jak widać na przykładach, z pomocą tego panelu można z jednego miejsca zarówno:

 

Zarządzanie wizytówką Google Moja Firma z poziomu wyszukiwarki pozwala także sprawdzić podstawowe statystyki takie jak np. liczba jej wyświetleń w ostatnich kilkudziesięciu dniach. W panelu zarządzania widoczne są także powiadomienia na temat niedawno opublikowanych przez innych użytkowników (klientów) zdjęć.

Google stosuje również podpowiedzi dla właścicieli biznesów, sugerując im wprowadzenie zmian, jak np. dodanie większej ilości zdjęć, utworzenie wpisu, dodanie menu (w przypadku restauracji) bądź zmianę godzin otwarcia firmy w związku z nadchodzącym świętem.

zarzadzanie-gmf

Źródło: blog Google

 

Jak w pełni wykorzystać potencjał wizytówki Google Moja Firma?

Usługa oferowana przez Google to niezwykle prosty sposób na zwiększenie widoczności swojego lokalnego przedsiębiorstwa – zupełnie bezpłatnie!

Chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować swoją wizytówkę, aby była jak najbardziej przydatna dla potencjalnych klientów?

 

Rating: 10.0. From 1 vote.
Please wait...
Share on Facebook5Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *