Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...

Pomimo niewątpliwej wygody, jaką jest usługa dostarczenia paczki wprost do domu, bardzo często zdarza się, że kurier nie może zastać odbiorcy w jego miejscu zamieszkania. Powód jest prosty – pracownicy firm kurierskich zwykle dostarczają paczki w ciągu dnia, kiedy większość klientów sklepów internetowych jest w pracy. Z tego powodu na rynku ecommerce pojawiła się nowa usługa „Kurier wieczór” – jak będzie ona wyglądać w praktyce?

 

Problem z odbiorem przesyłki kurierskiej

Według danych przedstawiony w informacji prasowej, niemal 70% osób, które dokonuje zakupów w sklepach internetowych, preferuje otrzymywać przesyłki w godzinach popołudniowych lub wieczornych, czyli kiedy najczęściej przebywają we własnym domu. Z kolei mniej niż połowa tych samych osób decyduje się zrezygnować z przesyłki kurierskiej, ponieważ zdają sobie oni sprawę, że prawdopodobnie nie dotrze ona do nich w czasie, kiedy nie będą obecni w domu.

Odpowiedzią na ten problem jest nowość w ofercie Allegro, przygotowana wraz z firmą DHL – Kurier wieczór. Dzięki tej usłudze sprzedawcy w serwisie mogą zaproponować swoim klientom opcję dostawy kurierskiej w godzinach wieczornych, czyli wtedy, kiedy z większym prawdopodobieństwem będzie można ich zastać w ich miejscu zamieszkania.

 

Jak działa usługa Kurier wieczór?

W ramach usługi przesyłki będą dostarczane w przedziale czasowym od godziny 18:00 do 22:00 w przypadku większych miast i od 17:00 do 22:00 w pozostałych miejscach. Koszt takiej usługi dla paczek o wadze do 10 kilogramów wyniesie natomiast 12,24 złotych brutto. Bardziej szczegółowy cennik można znaleźć na stronie Allegro.

Jakie korzyści dla sprzedawców niesie nowa usługa? Przede wszystkim zwiększa ona skuteczność doręczeń paczek, a co za tym idzie – liczba zwrotów zdecydowanie spanie. Skuteczność doręczeń to również o wiele większe zadowolenie klientów, którzy będą mogli otrzymać paczkę w swoim domu, zamiast udawać się do punktów odbioru. Nie trzeba również dodawać, że zwiększone zadowolenie to większa motywacja do tego, by dokonać kolejnych zakupów, co przekłada się na większe zyski.

Dodatkową usługą jest również funkcja śledzenia paczki, dzięki czemu klienci będą mogli wiedzieć, na jakim etapie znajduje się ich zamówienie – co według badań Allegro stanowi zaletę dla niemal 90% kupujących.

Aby poznać więcej szczegółów na temat samej usługi oraz informacji na temat tego jak udostępnić taką formę dostawy warto udać się na stronę pomocy Allegro.

 

Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...
Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *