Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

(00:06) Grzegorz: Maciej, jak wynika z Twojego doświadczenia, gdy już mam te kilka sklepów internetowych i zarządzam je z poziomu Multistora, to z jakimi wyzwaniami będę miał do czynienia, bo pewnie wielu uczestników już mówi „o to mi się podoba, chciałbym iść w tym kierunku, ale podejrzewam, że w końcu mogę tym wyzwaniom po prostu nie sprostać? Jakie to będą wyzwania?

(00:32) Maciej: Z Multistorem jest o tyle fajnie, że on te wyzwania rozwiązuje. Wyzwania są wtedy, kiedy nie mamy Multistora, czyli np. mamy kilka sklepów, którymi musimy zarządzać osobno. W jakiś sposób zarządzać asortymentem i tym, żeby jego stan magazynowy i ceny były poprawne. Jeżeli jakiś produkt się skończy, żeby zniknął. To jest problem bez Multistora. On daje gwarancję obsługi tych zamówień z poziomu jednego miejsca. Czyli łatwiej nam procesować te zamówienia, nie musimy się skupiać na wielu sklepach, tylko w jednym wszystko obsługujemy. Dzięki temu logistyka w sklepie – pakowanie i wysyłka paczek jest prostsza i dodatkowo nie musimy się martwić o stan magazynowy w pozostałych tych sklepach, bo wiemy, że one są pobierane z tego sklepu głównego i mam święty spokój. Wyzywaniem jest tak naprawdę skonfigurowanie tego modułu. Po prostu trzeba siąść, dosłownie poświęcić godzinę, dwie i mamy spięty sklep. To jest naprawdę dosyć szybki proces, przez nas przynajmniej doprowadzony do jak największej prostoty, żeby użytkownik nie miał z tym żadnego problemu.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *