Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Sklepy internetowe szukają wszelkich sposobów, by zachęcić klientów do następnych zakupów. W jaki sposób można wykorzystać opakowanie, aby nie tylko zachęcić klientów do ponownych zakupów, ale również budować w ich świadomości pozytywny wizerunek naszej firmy?

 

Opakowanie towaru jako forma promocji

Zakupy w internecie to niewątpliwie przyjemne zajęcie, a najbardziej ekscytujące jest oczekiwanie na dostawę przesyłki. Czujemy się wtedy jak dzieci, które czekają na świąteczne prezenty – nawet pomimo faktu, że doskonale wiemy co zamawiamy i sami za to płacimy. Odbiór przesyłki od kuriera i otwieranie paczki to właściwie jedyny „fizyczny” kontakt klienta z eSklepem. Warto więc wykorzystać ten moment, aby zbudować z naszym klientem pozytywną relację.

 

Jak opakowanie może zachęcić do ponownych zakupów?

Dla niektórych właścicieli eSklepów paczka, w której wysyłany jest zamówiony przedmiot, to jedynie kawałek tektury. Dla innych zaś jest to możliwość wpłynięcia na przyszłe decyzje zakupowe klienta. W jaki sposób?

 

Inserty wewnątrz opakowania

Czym są inserty? To materiały reklamowe, które sklepy internetowe mogą dodawać do wnętrza paczki. Mogą to być nie tylko ulotki reklamujące nowe produkty, ale również kody rabatowe lub oferta darmowej wysyłki przy następnych zakupach. Pozyskanie nowego klienta jest zajęciem czasochłonnym i kosztownym. Dlatego jeśli już zyskamy klienta, warto poprzez dodatki nawiązać z nim pozytywną relację. Inserty w postaci rabatów lub bezpłatnej wysyłki dają większą gwarancję, że klient ponownie coś u nas kupi.

 

Estetyczne, personalizowane opakowanie towaru

Skoro opakowanie stanowi pierwszy fizyczny kontakt klienta z eSklepem, warto zadbać o to, by doznanie to było dla klienta jak najprzyjemniejsze. Ciekawym rozwiązaniem jest personalizacja paczek, czyli na przykład oznaczenie ich logiem naszego sklepu internetowego. Jest to bardzo dobry sposób na budowanie pozytywnego wizerunku swojej marki wśród klientów.

Istnieje bardzo wiele sklepów internetowych i trzeba się wyróżnić, by zostać zauważonym. Na to, czy klient ponownie dokona zakupu w naszym sklepie ma wiele czynników, a jednym z nich może być właśnie staranne, estetyczne opakowanie, w którym wysyłany jest towar.

 

Opakowanie dobrej jakości

Nie tylko estetyka opakowania wpływa na to, czy klient dokona w naszym eSklepie kolejnych zakupów. Warto zadbać o to, by paczki, w których wysyłane są przedmioty były jak najlepszej jakości i wytrzymałości. Tak, aby zagwarantować klientowi, że kupiony przez niego produkt dotrze do jego domu w całości. To z pewnością pozytywnie wpływa na wizerunek naszego sklepu, ale także zwiększa szansę na to, że klient w przyszłości kupi u nas ponownie.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *