Kategoria: Usability

raporty1sretina

Zakupy w internecie – kto robi je najczęściej?

Coraz więcej zakupów dokonywanych jest w internecie, jeszcze więcej - przy użyciu urządzeń mobilnych. Wyniki przeprowadzonego przez firmę Marstercard badania pokazują, że dla europejczyków zakupy w internecie to codzienność...

03/04/2017
video2sretina

Jak skutecznie zablokować spam telefoniczny – narzędzia eMarketingu

W ciągu dnia dzwoni do nas mnóstwo osób, które nie tylko chcą nam zaoferować swoje produkty lub usługi. Odbierając połączenia od telemarketerów czy centrów telefonicznych tracimy jedynie czas, ponieważ zazwyczaj nie...

29/03/2017
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl
usability2sretina

Karuzela Google z dodatkowymi wynikami wyszukiwania

Jak być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? To które strony pojawiają się jako pierwsze w wyszukiwarkach internetowych nie jest dziełem przypadku. Kolejność uwarunkowana jest wieloma czynnikami, a wśród nich istotna jest...

09/03/2017
video4sretina

Strony responsywne – strategie eMarketingu

Czym są strony responsywne i dlaczego nie mając strony mobile friendly zamykamy drzwi co czwartemu potencjalnemu klientowi naszej firmy? Między innymi tego dowiecie się w pierwszym odcinku Strategii eMarketingu w eMarketing...

07/03/2017
Grzegorz Kordeczka

eMarketing.pl