Share on Facebook7Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

LinkedIn jest portalem społecznościowym, który w przeciwieństwie do np. Facebooka, w głównej mierze pozwala na nawiązywanie kontaktów biznesowych. Więcej o tym, dlaczego warto z niego korzystać powiedziane zostało w odcinku eMarketing TV na temat budowania sieci sprzedaży.

Ostatnio portal LinkedIn poinformował o nowościach, które nie tylko ułatwiają komunikację, ale również pozwalają na usprawnienie swojego kanału informacji.

 

Nowości w  LinkedIn – wiadomości

Najwięcej nowych funkcji zyskał komunikator na portalu LinkedIn. Sprawiają one, że pisanie wiadomości do kontaktów jest nie tylko szybsze, ale także o wiele sprawniejsze.

 

Wiadomość z dowolnego miejsca

Od niedawna LinkedIn wprowadził nowość w postaci zakładki komunikatora widocznej na każdej stronie serwisu. Dzięki temu przeglądając profile kontaktów lub oferty pracy można błyskawicznie skontaktować się z wybraną osobą lub przejrzeć ostatnie przesłane do nas wiadomości.

 

Sugerowane kontakty

LinkedIn oprócz budowania sieci kontaktów biznesowych jest także dobrym miejscem do poszukiwania pracy. Od teraz jeśli przeglądamy ofertę pracy w firmie, w której pracuje nasz kontakt na LinkedIn, portal sam zaproponuje nam odpowiednią osobę w osobnej sekcji w komunikatorze. Dzięki temu możemy szybko odezwać się do tej osoby i zgłosić swoją kandydaturę lub zapytać o szczegóły oferty.

linked-in-sugerowane-kontakty-min

 

Sekcja taka pojawia się również w momencie, kiedy przeglądamy profil firmy, w której zatrudnione są osoby obecne w naszej sieci kontaktów.

linkedin-sugerowane-kontakty-2-min

 

Automatyczne odpowiedzi

Kolejną nowością wprowadzoną do komunikatora na LinkedIn są automatyczne odpowiedzi – po otrzymaniu wiadomości pojawi się zestaw kilku fraz, które możemy wybrać, co znacznie usprawnia komunikację.

linkedin-szybkie-odpowiedzi-min

 

Potwierdzenie przeczytania wiadomości

Dotychczas wysyłając wiadomość na LinkedIn nie mieliśmy pewności, czy została ona przeczytana przez odbiorcę. Rozwiązanie wprowadzone przez portal jest bardzo podobne do funkcjonalności dostępnej w Messengerze – jeśli adresat przeczyta wysłaną przez nas wiadomości, tuż pod nią wyświetlone zostanie jego zdjęcie.

Oprócz tego widzieć będziemy, kiedy dana osoba do nas odpisuje – wyświetlane są trzy kropki, wskazujące na to, że ktoś do nas pisze:

linkedin-wskaznik-przeczytania-min

 

Warto dodać, że funkcjonalność ta jest domyślnie włączona i jeśli chcemy zachować prywatność, w każdej chwili można ją dezaktywować w ustawieniach:

linkedin-ustawienia-min

 

Nowości w LinkedIn – kanał informacji (news feed)

Oprócz usprawnień komunikatora, LinkedIn wprowadził także nowe funkcje do kanału informacji. Użytkownicy mają teraz możliwość sortowanie wiadomości, które się w nim pojawiają według tych najnowszych lub rekomendowanych.

linkedin-sortowanie-wiadomosci-min

 

Dodatkowo możliwe jest także szybkie dostosowanie informacji, które wyświetlane są na stronie głównej portalu. Można tego dokonać klikając w trzy kropki, widoczne w prawym górnym roku każdej wiadomości, poprzez wybranie opcji „Popraw mój kanał informacji„.

linkedin-popraw-kanal-informacji-min

 

Użytkownik zostaje przeniesiony do osobnej sekcji, w której może wybrać najbardziej interesujące go źródła tematów.

linkedin-zrodla-min

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook7Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *