Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

LinkedIn jest portalem społecznościowym, który w przeciwieństwie do np. Facebooka, w głównej mierze pozwala na nawiązywanie kontaktów biznesowych. Więcej o tym, dlaczego warto z niego korzystać powiedziane zostało w odcinku eMarketing TV na temat budowania sieci sprzedaży.

Ostatnio portal LinkedIn poinformował o nowościach, które nie tylko ułatwiają komunikację, ale również pozwalają na usprawnienie swojego kanału informacji.

 

Nowości w  LinkedIn – wiadomości

Najwięcej nowych funkcji zyskał komunikator na portalu LinkedIn. Sprawiają one, że pisanie wiadomości do kontaktów jest nie tylko szybsze, ale także o wiele sprawniejsze.

 

Wiadomość z dowolnego miejsca

Od niedawna LinkedIn wprowadził nowość w postaci zakładki komunikatora widocznej na każdej stronie serwisu. Dzięki temu przeglądając profile kontaktów lub oferty pracy można błyskawicznie skontaktować się z wybraną osobą lub przejrzeć ostatnie przesłane do nas wiadomości.

 

Sugerowane kontakty

LinkedIn oprócz budowania sieci kontaktów biznesowych jest także dobrym miejscem do poszukiwania pracy. Od teraz jeśli przeglądamy ofertę pracy w firmie, w której pracuje nasz kontakt na LinkedIn, portal sam zaproponuje nam odpowiednią osobę w osobnej sekcji w komunikatorze. Dzięki temu możemy szybko odezwać się do tej osoby i zgłosić swoją kandydaturę lub zapytać o szczegóły oferty.

linked-in-sugerowane-kontakty-min

 

Sekcja taka pojawia się również w momencie, kiedy przeglądamy profil firmy, w której zatrudnione są osoby obecne w naszej sieci kontaktów.

linkedin-sugerowane-kontakty-2-min

 

Automatyczne odpowiedzi

Kolejną nowością wprowadzoną do komunikatora na LinkedIn są automatyczne odpowiedzi – po otrzymaniu wiadomości pojawi się zestaw kilku fraz, które możemy wybrać, co znacznie usprawnia komunikację.

linkedin-szybkie-odpowiedzi-min

 

Potwierdzenie przeczytania wiadomości

Dotychczas wysyłając wiadomość na LinkedIn nie mieliśmy pewności, czy została ona przeczytana przez odbiorcę. Rozwiązanie wprowadzone przez portal jest bardzo podobne do funkcjonalności dostępnej w Messengerze – jeśli adresat przeczyta wysłaną przez nas wiadomości, tuż pod nią wyświetlone zostanie jego zdjęcie.

Oprócz tego widzieć będziemy, kiedy dana osoba do nas odpisuje – wyświetlane są trzy kropki, wskazujące na to, że ktoś do nas pisze:

linkedin-wskaznik-przeczytania-min

 

Warto dodać, że funkcjonalność ta jest domyślnie włączona i jeśli chcemy zachować prywatność, w każdej chwili można ją dezaktywować w ustawieniach:

linkedin-ustawienia-min

 

Nowości w LinkedIn – kanał informacji (news feed)

Oprócz usprawnień komunikatora, LinkedIn wprowadził także nowe funkcje do kanału informacji. Użytkownicy mają teraz możliwość sortowanie wiadomości, które się w nim pojawiają według tych najnowszych lub rekomendowanych.

linkedin-sortowanie-wiadomosci-min

 

Dodatkowo możliwe jest także szybkie dostosowanie informacji, które wyświetlane są na stronie głównej portalu. Można tego dokonać klikając w trzy kropki, widoczne w prawym górnym roku każdej wiadomości, poprzez wybranie opcji „Popraw mój kanał informacji„.

linkedin-popraw-kanal-informacji-min

 

Użytkownik zostaje przeniesiony do osobnej sekcji, w której może wybrać najbardziej interesujące go źródła tematów.

linkedin-zrodla-min

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *