Jak podaje LinkedIn – 80% użytkowników tego serwisu reagujących na wpisy sponsorowane, używa do tego celu urządzeń mobilnych. Bardzo często działania na postach sponsorowanych polegają na wypełnieniu formularza kontaktowego. Na telefonie komórkowym może to być czynność czasochłonna i nie każdy użytkownik będzie skłonny to zrobić. Jak nowość wprowadzona przez LinkedIn może usprawnić ten proces i pozwolić nam na szybsze pozyskiwanie leadów?

 

Lead Gen Forms przyspieszy pozyskiwanie leadów na LinkedIn

Jak działa wprowadzona w aplikacji mobilnej LinkedIn nowość? Za każdym razem, kiedy użytkownik tego serwisu kliknie wpis zachęcający na przykład do zapisania się na szkolenie lub pobranie darmowego poradnika, pojawi się wstępnie wypełniony formularz. Informacje, które będą w nim zawarte, pobierane są bezpośrednio z profilu użytkownika.

linked pozyskiwanie leadów

 

Jedyne, co pozostaje użytkownikowi, to wysłanie tych informacji – nie musi on wypełniać żadnych dodatkowych pól w formularzu.

 

Jak nowość na LinkedIn wpłynie na jakość leadów?

Fakt, że formularze są wypełniane automatycznie gwarantuje pozyskiwanie leadów o wiele lepszej jakości. Kiedy klient podaje swoje dane na stronie internetowej, istnieje możliwość, że się pomyli, albo poda nieprawdziwe informacje. W przypadku aplikacji mobilnej LinkedIn zyskujemy gwarancję, że podane w formularzu dane są prawdziwe, a zatem zyskujemy bardziej wartościowe leady.

Nowa funkcjonalność na LinkedIn dostępna jest póki co jedynie w aplikacji mobilnej serwisu, jednak należy spodziewać się, że pojawi się ona również w wersji desktopowej w ciągu najbliższych miesięcy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *