Share on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...

Firma Google bardzo często modyfikuje swoje usługi, wprowadzając nowe rozwiązania albo zmiany, które ułatwiają korzystanie z nich. Niedawno właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki testował nowy wygląd recenzji hoteli, które wyświetlane są osobom szukającym informacji na temat tych miejsc w mobilnej wyszukiwarce. Teraz zmiany te powinny już być widoczne dla wszystkich. Jak prezentuje się nowy format recenzji hoteli w wyszukiwarce Google?

 

Nowy wygląd opinii o hotelach w Google

Dzięki nowemu formatowi wyświetlania recenzji o hotelach, użytkownicy wyszukiwarki Google na telefonach mogą o wiele szybciej podjąć decyzję o tym, które miejsce pobytu wybrać. Nowy wygląd opinii jest bardziej atrakcyjny wizualnie i pokazuje o wiele więcej informacji.

Jakie są najważniejsze elementy nowego wyglądu informacji na temat hoteli w Google?

 

Recenzje hoteli ze stron zewnętrznych oraz oceny cząstkowe

Opinie na temat hoteli pochodzące z innych stron są wyświetlane w formie karuzeli. Na poniższym przykładzie widać recenzję danego hotelu ze strony booking.com:

nowy format recenzji hoteli

 

Na ekranie tym widoczne są także oceny cząstkowe – nadane przez użytkowników pokojom, lokalizacji oraz obsłudze – z których wyliczana jest średnia widoczna powyżej.

 

Opinie według rodzaju gości

Kliknięcie w element zawierający oceny cząstkowe przenosi użytkownika na kolejny ekran, który przedstawia szczegółowe opinie na temat hotelu, jednak tym razem z podziałem na rodzaj gości, którzy w nim przebywali. Informacje te są przedstawione w graficznej, przyjemnej dla oka formie.

ocena-wedlug-rodzaju-gosci-wszystkie-min

 

W tym miejscu można także wybrać źródło przedstawianych recenzji – domyślnie wyświetlane są te otrzymane od użytkowników wyszukiwarki Google – oraz posortować je według najbardziej pomocnych, najnowszych albo takich, które posiadają najniższą lub najwyższą ocenę.

hotele-wybor-zrodla-recenzji-min

 

Szczegółowe oceny wystawione hotelowi przez różnego rodzaju gości

Jeśli użytkownik chce poznać np. opinie par, które zatrzymały się w danym hotelu, może to zrobić klikając odpowiednią grafikę. Tym sposobem wyświetlą się bardziej szczegółowe informacje z ocenami w kategorii pokoje, lokalizacja oraz obsługa i udogodnienia.

ocena-wedlug-rodzaju-gosci-min

 

Niektóre z tych segmentów można rozwinąć jeszcze bardziej, aby zobaczyć krótkie podsumowanie wszystkich recenzji hotelu wystawionych przez użytkowników:

ocena-wedlug-rodzaju-gosci-szczegoly-min

 

Więcej informacji o pozostałych zmianach i nowościach testowanych bądź wdrożonych przez Google w swoich usługach można przeczytać w tym miejscu.

 

Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...
Share on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *