Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...
Najlepszą formą promocji swoich produktów i usług jest obecnie video marketing. Najnowsze badania wskazują, że treści wideo wgrywane bezpośrednio na Facebooku są o wiele częściej udostępniane od filmów hostowanych na innych stronach. 

Gdzie najlepiej publikować wideo?

Analiza przeprowadzona pomiędzy lipcem a grudniem zeszłego roku przez Quintly, dowiodła, że filmy na Facebooku posiadały znacznie więcej udostępnień i innych działań (polubień, reakcji i komentarzy). Liczby są imponujące – w badanym okresie filmy wgrane na Facebooka były przekazywane dalej o 1055% więcej razy niż filmy z YouTube’a oraz posiadały o 186% więcej interakcji niż wideo umieszczane na stronie firmy Google!

quintly wykres wideo

Źródło: Quintly.com

 

Duże firmy, które prowadzą swoje fanpage na Facebooku są świadome tych badań, zatem o wiele częściej widzimy na tych stronach nie odnośniki do filmów na YouTube, a filmy bezpośrednio wgrywane na stronę społecznościowego giganta.

 

Video marketing w promocji firmy

Badanie to pokazuje, że tworzone treści wideo powinny być dostosowane do konkretnej platformy social media i należy korzystać z oferowanych przez nie możliwości. Oczywiste jest, że Facebook i YouTube ze sobą rywalizują, więc ten pierwszy o wiele bardziej będzie promował swoje narzędzia do publikacji filmów od rozwiązań konkurenta. To, gdzie opublikujemy nasz film promocyjny powinno zależeć od grupy docelowej i tego, z jakich portali społecznościowych korzysta ona najczęściej.

Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się, jakie rodzaje filmów najlepiej przyciągną klientów do Twojej firmy, obejrzyj wywiad z Wojciechem Hołyszem z firmy Filmpoint, specjalizującej się w tworzeniu strategii video marketingowej:

Rating: 10.0. From 2 votes.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *