Współwłaściciel jednego z najwięszych polskich sklepów interrnetowych mdc.pl (28 mln przychodu!) z imponującym backgroundem biznesowym. Od 15 lat działa w performance marketingu. Stworzył oprogramowanie do automatycznego budowania kampanii i optymalizacji feeda produktowego, z którego korzysta 1000+ użytkowników i ponad 200 agencji SEM.
Od 5 lat wspiera firmy w budowie środowisk pracy wspieranych przez sztuczną inteligencję (AI-Powered Workplaces). Pomaga liderom transformacji uporządkować działania związane z AI i przejść od eksperymentów do skalowalnych wdrożeń. Jego podejście łączy edukację, strategię i praktykę, dzięki czemu AI staje się realną częścią kultury organizacyjnej.
Obecnie oferuje specjalistyczne programy transformacji cyfrowej i wdrażania AI w organizacjach – w formule warsztatowej, wdrożeniowej i doradczej. Pracuje z liderami, zespołami i ambasadorami AI nad budową środowiska „AI-Ready”, wdrażaniem AI-Powered Workflows i automatyzacją procesów z wykorzystaniem AI (np. w Microsoft 365 Copilot, Copilot Studio czy Google Workspace Gemini).
Jestem Michał Guzowski – programista, przedsiębiorca i DO’er. Jako twórca dwóch spółek IT, inicjator konferencji No Code Days i studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej, odkryłem, że kluczem do mojego sukcesu jest odpowiednie zarządzanie wiedzą jak zdobywam i informacjami jakie do mnie trafiają. Czy zarządzam czasem? Nawet nie śmiem 🙂
Pomagam managerom, liderom, przedsiębiorcom i inwestorom w osiągania swoich celów: osobistych jak i biznesowych.
Prowadzę społeczność dla osób neuroatypowych, które chcą dowozić POMIMO swojej specyfiki.
Prywatnie jestem hiperaktywnym ojcem dwóch hiperaktywnych synów, mężem, graczem komputerowym i zagorzałym słuchaczem audiobooków.
Ekspertka w obszarze sztucznej inteligencji w marketingu i sprzedaży. Znana w internecie jako Anna PRO, bo uczy, jak robić PROfesjonalny marketing wspierający sprzedaż. Współpracowała z ponad 400 firmami – od startupów po globalne marki, takie jak Mercedes-Benz, Santander, General Electric, Medicover, Allegro, T-mobile czy Otodom.
Jest przedsiębiorcą, certyfikowanym trenerem i mówcą. Od 15 lat pomaga firmom zwiększać wyniki dzięki nowym technologiom.
Współtworzy dwie firmy:
🔵 SalesYY.com – doradztwo we wdrażaniu AI w sprzedaży i marketingu,
🔵 Web Amigos – software house tworzący rozwiązania AI, frontend i backend.
Od 2024 r. odpowiada za rozwój Senuto Enterprise, gdzie wdraża rozwiązania AI tam, gdzie wcześniej rządziły Excela i e-maile z załącznikami. Na co dzień łączy wiedzę z obszaru SEO, doświadczenie w automatyzacji procesów i obsesję na punkcie content quality, żeby z LLM-ów wycisnąć coś więcej niż ładnie ułożone zdania.
Zanim wszedł w świat AI, przez ponad dekadę budował duże sieci PBN, działał w marketingu afiliacyjnym i tworzył własne narzędzia SEO. Obecnie skupia się na projektowaniu procesów, które pomagają modelom językowym zachowywać się jak… ludzie.
Twórca warsztatów z prompt engineeringu, prelegent na wydarzeniach związanych z AI, copywritingiem i automatyzacją. Gdy nie pisze promptów — pewnie testuje kolejny custom classifier lub karmi detektor AI świeżymi danymi.
Founder i CEO w YOSA.AI oraz Top Online. Specjalista od automatyzacji procesów, tworzenia agentów AI oraz wykorzystania ich do skalowania biznesu.
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Mentor, coach i doradca. Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategiczny eCommerce agencji Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures. Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii. Pracował m.in. dla firm takich jak Microsoft, MasterCard, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.
Od 2000 r. łączy ze sobą myślenie biznesowe (Executive MBA) z trendami marketingowymi i technologicznymi, piastując kluczowe stanowiska w firmach z branży IT, e-commerce czy medycznej. Jako prezes Sunrise System zrealizował największą transakcję w historii polskiego SEO. Współodpowiadał też za wprowadzenie platformy Shoper na GPW. Obecnie CEO FOTC – jednego z największych partnerów Google w CEE, specjalizującego się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Inwestor, doradca i anioł biznesu.
Od 2009 roku zawodowo związany z digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując największe e-commercy w Polsce. Zrealizował ponad 200 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Uczestniczył w projektach wygrywających międzynarodowe konkursy branżowe. Prowadzi szkolenia na uczelniach – Łazarski, WSEI, WSZiB i Krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Jest certyfikowanym specjalistą Tibco Statistica, Google Ads, DoubleClick, Google Analytics, PiwikPro. Swoją wiedzą dzieli się w social mediach na YouTube oraz Linkedin. Autor książek SEO marketing. Bądź widoczny w internecie oraz Data Driven Marketing o logicznym podejściu do podejmowania decyzji.
Co-CEO Agencja.com, COO Sembot.com, CEO Waan.co, CEO Destination.website
Zarządzał zespołem Europy Środkowej w Criteo, wprowadzał do Polski porównywarkę Kelkoo, a aktualnie od kilku lat zarządza operacyjno-strategicznie spółkami z grupy Sembot.
Ma ambicję stworzenia najbardziej zautomatyzowanej organizacji MarTech w Europie (a może i na świecie).
Jest fanem AI, automatyzacji i life-hacków w marketingu. Nie jest fanem grochówki.
Od niemal 10 lat tworzy strategie HR w firmach technologicznych, kreatywnych i retailowych – łącząc komunikację, dane i doświadczenie pracowników w systemy, które naprawdę działają. Obecnie Head of People & Culture w FOTC – firmie partnerskiej Google Cloud, specjalizującej się transformacją cyfrową przedsiębiorstw. W pracy aktywnie wykorzystuje AI jako praktyczne wsparcie w automatyzacji i upraszczaniu procesów. Po godzinach gra w gry, jeździ motocyklem i słucha klasycznego hard rocka.
Senior Sales & Marketing Professional z ponad 10-letnim doświadczeniem, które zdobywała w Londynie i Dublinie, pracując dla globalnych agencji oraz firm technologicznych, w tym w Google. Specjalizuje się w łączeniu strategii biznesowych, dogłębnej analizy danych i magii wideo, aby generować mierzalne rezultaty biznesowe dla klientów w Europie. Jako ekspertka YouTube i rozwiązań opartych na AI, pasjonuje ją wykorzystywanie potencjału wideo w celu budowania silnych marek i napędzania wzrostu sprzedaży.
Dominika Piwowarczyk, Account Team Lead w adQuery. Z marketingiem digital związana od 2017 roku. Początkowo odpowiedzialna za komunikację startupów Kiddy Hub i Privist, a następnie marketing i social media w SW Research. Od 2019 roku w adQuery – platformie technologicznej obsługującej kampanie digitalowe na każdym etapie lejka sprzedażowego – gdzie odpowiada za współpracę z klientami i nadzór nad realizacją kampanii digitalowych.
Pasjonat sztucznej inteligencji i nowych technologii. W SentiOne odpowiadam za budowanie relacji z firmami z sektora enterprise oraz wspieranie ich w implementacji rozwiązań opartych na AI, w tym chatbotów i voicebotów. Blisko współpracuję z działami sprzedaży, marketingu i zarządem, aby tworzyć rozwiązania odpowiadające na realne potrzeby biznesowe. Dodatkowo angażuję się w promowanie i popularyzację polskich technologii AI na rynkach krajowych i zagranicznych.
Strateg komunikacji, wykładowczyni akademicka, prelegentka i konferansjerka. Jej specjalizacja to budowanie narracji marki, działania wizerunkowe, content marketing oraz współpraca z mediami. W SentiOne odpowiada za marketing i PR w regionie CEE – od adaptacji globalnej strategii, przez rozwój contentu i kampanii paid media, aż po współpracę z mediami i partnerami. Jej celem jest tworzenie komunikacji opartej na danych z mediów online i społecznościowych, która wzmacnia reputację i pozycję rynkową klientów SentiOne.
Head of Analytics w Kuchni Vikinga – numer 1 wśród cateringów dietetycznych w Polsce. Zawodowo zajmuje się łączeniem światów: analityki, biznesu, performance marketingu, bezpieczeństwa danych osobowych, czasem IT. AI używa do ułatwiania sobie życia. Zna angielski, rosyjski i SQL. W e-commerce pracuje od 2014 roku. Doświadczenie zbierał zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Mąż, ojciec trójki dzieci. Po godzinach prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową, bo generalnie lubi to, co robi (i ciągle ma kredyt do spłacenia).