Poznaj naszych prelegentów

Maciej Chmurkowski

Senuto

Mike Guzowski

Hiperaktywny Mike

Szczegóły niebawem

Szczegóły niebawem

Microsoft.com

Szczegóły niebawem

Sembot.com

Szczegóły niebawem

Agencja.com

Szczegóły niebawem

Ul&Ka

Chcesz ich zobaczyć na żywo?

Kup bilet zanim znikną

Top prelegenci poprzedniej edycji

Bartosz Ferenc

Greg Albrecht

Maciej Chrzanowski

Mike Korba

Piotr Werner

Sebastian Heymann

Daniel Trost

Krzysztof Szyszkiewicz

Sembot Sp. z o.o.
ul. Juliusza Słowackiego 24/1101,
35-060 Rzeszów

© 2025 emarketing.pl

Maciej Chmurkowski

Od 2024 r. odpowiada za rozwój Senuto Enterprise, gdzie wdraża rozwiązania AI tam, gdzie wcześniej rządziły Excela i e-maile z załącznikami. Na co dzień łączy wiedzę z obszaru SEO, doświadczenie w automatyzacji procesów i obsesję na punkcie content quality, żeby z LLM-ów wycisnąć coś więcej niż ładnie ułożone zdania.

Zanim wszedł w świat AI, przez ponad dekadę budował duże sieci PBN, działał w marketingu afiliacyjnym i tworzył własne narzędzia SEO. Obecnie skupia się na projektowaniu procesów, które pomagają modelom językowym zachowywać się jak… ludzie.

Twórca warsztatów z prompt engineeringu, prelegent na wydarzeniach zwi

Mike Guzowski

Jestem Michał Guzowski – programista, przedsiębiorca i DO’er. Jako twórca dwóch spółek IT, inicjator konferencji No Code Days i studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej, odkryłem, że kluczem do mojego sukcesu jest odpowiednie zarządzanie wiedzą jak zdobywam i informacjami jakie do mnie trafiają. Czy zarządzam czasem? Nawet nie śmiem 🙂

Pomagam managerom, liderom, przedsiębiorcom i inwestorom w osiągania swoich celów: osobistych jak i biznesowych.

Prowadzę społeczność dla osób neuroatypowych, które chcą dowozić POMIMO swojej specyfiki.

Prywatnie jestem hiperaktywnym ojcem dwóch hiperaktywnych synów, mężem, graczem komputerowym i zagorzałym słuchaczem audiobooków.

Tadeusz Żurawski

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Mentor, coach i doradca. Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategiczny eCommerce agencji Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures. Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii. Pracował m.in. dla firm takich jak Microsoft, MasterCard, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Mars Petfood, Bacardi i Johnson & Johnson. Certyfikowany trener programu DIMAQ (Digital Marketing Qualifications) prowadzonego przez IAB Polska. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.