Poznaj naszych prelegentów

Chcesz ich zobaczyć na żywo?

Kup bilet zanim znikną

Top prelegenci poprzedniej edycji

Bartosz Ferenc

Greg Albrecht

Maciej Chrzanowski

Mike Korba

Piotr Werner

Sebastian Heymann

Daniel Trost

Krzysztof Szyszkiewicz

Bartosz Ferenc

Współwłaściciel jednego z najwięszych polskich sklepów interrnetowych mdc.pl (28 mln przychodu!) z imponującym backgroundem biznesowym. Od 15 lat działa w performance marketingu. Stworzył oprogramowanie do automatycznego budowania kampanii i optymalizacji feeda produktowego, z którego korzysta 1000+ użytkowników i ponad 200 agencji SEM.

Daniel Ura

Od 5 lat wspiera firmy w budowie środowisk pracy wspieranych przez sztuczną inteligencję (AI-Powered Workplaces). Pomaga liderom transformacji uporządkować działania związane z AI i przejść od eksperymentów do skalowalnych wdrożeń. Jego podejście łączy edukację, strategię i praktykę, dzięki czemu AI staje się realną częścią kultury organizacyjnej.

Obecnie oferuje specjalistyczne programy transformacji cyfrowej i wdrażania AI w organizacjach – w formule warsztatowej, wdrożeniowej i doradczej. Pracuje z liderami, zespołami i ambasadorami AI nad budową środowiska „AI-Ready”, wdrażaniem AI-Powered Workflows i automatyzacją procesów z wykorzystaniem AI (np. w Microsoft 365 Copilot, Copilot Studio czy Google Workspace Gemini).

Mike Guzowski

Jestem Michał Guzowski – programista, przedsiębiorca i DO’er. Jako twórca dwóch spółek IT, inicjator konferencji No Code Days i studiów podyplomowych na Politechnice Warszawskiej, odkryłem, że kluczem do mojego sukcesu jest odpowiednie zarządzanie wiedzą jak zdobywam i informacjami jakie do mnie trafiają. Czy zarządzam czasem? Nawet nie śmiem 🙂

Pomagam managerom, liderom, przedsiębiorcom i inwestorom w osiągania swoich celów: osobistych jak i biznesowych.

Prowadzę społeczność dla osób neuroatypowych, które chcą dowozić POMIMO swojej specyfiki.

Prywatnie jestem hiperaktywnym ojcem dwóch hiperaktywnych synów, mężem, graczem komputerowym i zagorzałym słuchaczem audiobooków.

Anna Prończuk-Omiotek

Ekspertka w obszarze sztucznej inteligencji w marketingu i sprzedaży. Znana w internecie jako Anna PRO, bo uczy, jak robić PROfesjonalny marketing wspierający sprzedaż. Współpracowała z ponad 400 firmami – od startupów po globalne marki, takie jak Mercedes-Benz, Santander, General Electric, Medicover, Allegro, T-mobile czy Otodom.

Jest przedsiębiorcą, certyfikowanym trenerem i mówcą. Od 15 lat pomaga firmom zwiększać wyniki dzięki nowym technologiom.

Współtworzy dwie firmy:
🔵 SalesYY.com – doradztwo we wdrażaniu AI w sprzedaży i marketingu,
🔵 Web Amigos – software house tworzący rozwiązania AI, frontend i backend.

Piotr Werner

Maciej Chmurkowski

Od 2024 r. odpowiada za rozwój Senuto Enterprise, gdzie wdraża rozwiązania AI tam, gdzie wcześniej rządziły Excela i e-maile z załącznikami. Na co dzień łączy wiedzę z obszaru SEO, doświadczenie w automatyzacji procesów i obsesję na punkcie content quality, żeby z LLM-ów wycisnąć coś więcej niż ładnie ułożone zdania.

Zanim wszedł w świat AI, przez ponad dekadę budował duże sieci PBN, działał w marketingu afiliacyjnym i tworzył własne narzędzia SEO. Obecnie skupia się na projektowaniu procesów, które pomagają modelom językowym zachowywać się jak… ludzie.

Twórca warsztatów z prompt engineeringu, prelegent na wydarzeniach związanych z AI, copywritingiem i automatyzacją. Gdy nie pisze promptów — pewnie testuje kolejny custom classifier lub karmi detektor AI świeżymi danymi.

Marcin Kamiński

Founder i CEO w YOSA.AI oraz Top Online. Specjalista od automatyzacji procesów, tworzenia agentów AI oraz wykorzystania ich do skalowania biznesu. 

Tadeusz Żórawski

Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich. Mentor, coach i doradca. Ma 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej; m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategiczny eCommerce agencji Molecular Worldwide, COO/CMO holdingu XXII Ventures. Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu dla firm zainteresowanych wdrożeniem nowych technologii. Pracował m.in. dla firm takich jak Microsoft, MasterCard, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej.

Paweł Rybak

Adrian Andrzejczyk

Od 2009 roku zawodowo związany z digital marketingiem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując największe e-commercy w Polsce. Zrealizował ponad 200 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Uczestniczył w projektach wygrywających międzynarodowe konkursy branżowe. Prowadzi szkolenia na uczelniach – Łazarski, WSEI, WSZiB i Krakowskiej Szkole Grafiki Komputerowej. Jest certyfikowanym specjalistą Tibco Statistica, Google Ads,  DoubleClick, Google Analytics, PiwikPro. Swoją wiedzą dzieli się w social mediach na YouTube oraz Linkedin. Autor książek SEO marketing. Bądź widoczny w internecie oraz Data Driven Marketing o logicznym podejściu do podejmowania decyzji. 

Michał

Co-CEO Agencja.com, COO Sembot.com, CEO Waan.co, CEO Destination.website

Zarządzał zespołem Europy Środkowej w Criteo, wprowadzał do Polski porównywarkę Kelkoo, a aktualnie od kilku lat zarządza operacyjno-strategicznie spółkami z grupy Sembot.

Ma ambicję stworzenia najbardziej zautomatyzowanej organizacji MarTech w Europie (a może i na świecie).

Jest fanem AI, automatyzacji i life-hacków w marketingu. Nie jest fanem grochówki.

Karolina Chmielewska

Od niemal 10 lat tworzy strategie HR w firmach technologicznych, kreatywnych i retailowych – łącząc komunikację, dane i doświadczenie pracowników w systemy, które naprawdę działają. Obecnie Head of People & Culture w FOTC – firmie partnerskiej Google Cloud, specjalizującej się transformacją cyfrową przedsiębiorstw. W pracy aktywnie wykorzystuje AI jako praktyczne wsparcie w automatyzacji i upraszczaniu procesów. Po godzinach gra w gry, jeździ motocyklem i słucha klasycznego hard rocka.

Aleksandra Zabieglik

Senior Sales & Marketing Professional z ponad 10-letnim doświadczeniem, które zdobywała w Londynie i Dublinie, pracując dla globalnych agencji oraz firm technologicznych, w tym w Google. Specjalizuje się w łączeniu strategii biznesowych, dogłębnej analizy danych i magii wideo, aby generować mierzalne rezultaty biznesowe dla klientów w Europie. Jako ekspertka YouTube i rozwiązań opartych na AI, pasjonuje ją wykorzystywanie potencjału wideo w celu budowania silnych marek i napędzania wzrostu sprzedaży.

Dominika Piwowarczyk

Dominika Piwowarczyk, Account Team Lead w adQuery. Z marketingiem digital związana od 2017 roku. Początkowo odpowiedzialna za komunikację startupów Kiddy Hub i Privist, a następnie marketing i social media w SW Research. Od 2019 roku w adQuery – platformie technologicznej obsługującej kampanie digitalowe na każdym etapie lejka sprzedażowego – gdzie odpowiada za współpracę z klientami i nadzór nad realizacją kampanii digitalowych.

Michał Malicki

Pasjonat sztucznej inteligencji i nowych technologii. W SentiOne odpowiadam za budowanie relacji z firmami z sektora enterprise oraz wspieranie ich w implementacji rozwiązań opartych na AI, w tym chatbotów i voicebotów. Blisko współpracuję z działami sprzedaży, marketingu i zarządem, aby tworzyć rozwiązania odpowiadające na realne potrzeby biznesowe. Dodatkowo angażuję się w promowanie i popularyzację polskich technologii AI na rynkach krajowych i zagranicznych.

Dominika Madej

Strateg komunikacji, wykładowczyni akademicka, prelegentka i konferansjerka. Jej specjalizacja to budowanie narracji marki, działania wizerunkowe, content marketing oraz współpraca z mediami. W SentiOne odpowiada za marketing i PR w regionie CEE – od adaptacji globalnej strategii, przez rozwój contentu i kampanii paid media, aż po współpracę z mediami i partnerami. Jej celem jest tworzenie komunikacji opartej na danych z mediów online i społecznościowych, która wzmacnia reputację i pozycję rynkową klientów SentiOne.