Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Twitter jako narzędzie promowania produktów i usług jest bardzo chętnie używane w e-marketingu. Krótka forma wpisów pozwala na błyskawiczne poinformowanie obserwatorów o nowych produktach bądź atrakcyjnych obniżkach. Dodatkowym urozmaiceniem postów jest wprowadzona w zeszłym roku funkcja Moments („Chwile”), która niedawno rozstała rozbudowana o statystyki.

Czym są Twitter Moments?

Najprościej rzecz ujmując – Chwile umożliwiają stworzenie kompozycji zarówno z wpisów jak i zdjęć publikowanych przez użytkowników. Stworzonej historii można nadać tytuł oraz przyciągającą wzrok okładkę. Najlepiej funkcję prezentuje udostępniony przez Twittera film promujący Chwile:

 

Jak wykorzystać Twitter Moments w biznesie?

Chwile są doskonałym narzędziem do tworzenia zwartych historii, które z punktu widzenia profilów firm B2C oraz B2B z pewnością stanowić mogą urozmaicenie treści publikowanych na Twitterze oraz pomóc mogą w podtrzymywaniu stałego kontaktu z grupą docelową. Dzięki Moments możliwe jest np. przedstawienie spotkania z ważnym klientem lub opowiedzenie historii wprowadzenia nowej usługi lub produktu do oferty. Możliwości zależą jedynie od kreatywności osób prowadzących konta firmowe.

Dotychczas narzędzie to stanowiło jedynie ciekawostkę, jednakże wprowadzone niedawno nowości pozwolą na analizę tego, jak stworzone przez nas Chwile podobają się użytkownikom, gdyż Twitter udostępnił możliwość podejrzenia statystyk opublikowanych historii.

twitter moments analiza statystyki

Umożliwia to sprawdzenie przede wszystkim liczba wyświetleń (również unikalnych) danej Chwili, liczby osób lubiących naszą historię oraz liczba jej udostępnień. Dodatkowo sprawdzić można, jaki procent osób obejrzał Chwilę w całości. Wprowadzając statystyki Twitter udoskonala swoje narzędzie, a tym samym zachęca do jego częstszego wykorzystywania. Z pewnością Chwile docelowo mają konkurować z podobnymi rozwiązaniami dostępnymi chociażby na Snapchacie czy Instagramie.

Prowadząc swój własny biznes w internecie konieczne jest również aktywne promowanie go w różnych portalach społecznościowych. Aby publikowane przez nas posty na Facebooku miały szeroki zasięg warto skupić się nie tylko na ich treści, ale również na tym kiedy je publikujemy. O tym, jak prowadzić skuteczny fanpage sklepu i w jakich godzinach dodawać posty na Facebooka dowiesz się z poniższego filmu:

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

eMarketing.pl - portal informacyjny z dziedziny marketingu internetowego, na którym znajdziesz najświeższe informacje z branży oraz artykuły i wywiady tworzone wspólnie z ekspertami w obszarze digital marketingu. Czytaj eMarketing.pl codziennie i dowiedz się, jak osiągnąć sukces w sieci!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *