Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 1.7. From 3 votes.
Please wait...

Jaka odzież męska nadaje się do biura? Jeśli pracujesz w międzynarodowej korporacji, prawdopodobnie dotyczy cię mniej lub bardziej ścisły dress code. Większość biur akceptuje odzież męską w stylu smart casual. Jednak niektórzy szefowie wymagają przychodzenia w pełnym garniturze. Przeczytaj, jak ubrać się do biura w obu przypadkach.

 

W czasach pracy zdalnej coraz częściej odchodzi się od wyznaczania biurowego dress code’u. Pracownicy, którzy nie mają kontaktu z klientami, dostają większą swobodę w wyborze outfitu. Jednak ubiór wyraża także twój szacunek do pracy i szefostwa. Chcesz być postrzegany jako dobry pracownik? Postaraj się, aby twój strój był schludny i zgodny z przyjętymi normami.

image1

Koszula męska w kratę z długim rękawem błękitna 

Odzież męska w stylu smart casual – co się do niej zalicza? 

Coraz mniej mężczyzn nosi na co dzień koszule i marynarki. Poza pracą tęsknimy za wygodą i luzem. Kompromisem między luźnymi a eleganckimi ubraniami jest styl smart casual. Sprawdzi się nie tylko w biurze, ale także na randce, obiedzie u rodziców czy imprezie.

Smart casual pozwala uzyskać efekt luźnej elegancji. Wśród jego elementów nie uświadczysz garniturów czy krawatów. Jednak w tworzeniu casualowych stylizacji istnieje duża dowolność. Jeśli krawat czy muszka pasują do luźniejszych części outfitu, nikt ci nie zabroni ich założyć.

 

Za typową odzież męską smart casual uznajemy wszystko, co znajduje się na pograniczu stylu formalnego i sportowego m.in. chinosy, koszulki polo czy dzianinowe marynarki. Często występują w nim wzorzyste koszule, których nie wypada założyć na oficjalne wyjścia. Fani casualowych stylizacji uwielbiają zabawę kolorem.

Nie musisz ograniczać się do beżowych czy czarnych spodni. Jeśli umiesz zestawiać kolory, wybieraj chinosy w żywych barwach. Jednak pamiętaj o równowadze! Zarazem w kwestii kolorów, jak i elementów eleganckich oraz sportowych. Idealną do biura i nie tylko odzież męską znajdziesz na denley.pl.



Czego nie nosić do biura?

Czego nie należy zakładać do biura, nawet jeśli nie panuje tam ścisły dress code? Wiele zależy od zajmowanego przez ciebie stanowiska. Na pewno nie powinieneś przychodzić w dresie. Ostatnio modny jest styl athleisure, jednak w stylizacjach biurowych nie należy go stosować. Za to wyjście w komplecie dresowym na miasto będzie strzałem w dziesiątkę.

 

Latem może kusić cię założenie bardzo krótkich spodenek lub tank topu. Niestety, zarówno kobiety, jak i mężczyźni powinni unikać odsłaniania ramion w pracy. Jeśli chodzi o szorty, wybieraj jedynie krótkie chinosy o długości do kolana. Nie musimy wspominać, że klapki również odpadają?

 

Unikaj także noszenia koszulek z niecenzuralnymi słowami. Zadbaj, aby twoje ubrania były zawsze czyste i ładnie pachnące. W biurze nie sprawdzą się też luźne spodnie typu baggy. Jeśli zależy ci na wygodzie, postaw na jeansowe joggery.

image2

Biała koszula męska z dekoracyjnym przeszyciem

Jaką odzież męską noszą finansiści, a jaką marketingowcy? Branżowe znaki rozpoznawcze 

Istnieją branże, które mają własne znaki rozpoznawcze. Kiedy lubisz swoją pracę, możesz chcieć utożsamiać się z nią również wyglądem. O ile zachowasz przy tym styl i dobry smak, nic nie stoi na przeszkodzie.

 

Kojarzysz koszule „maklerki”? Mają poziome paski, a kołnierzyk i mankiety w kolorze innym niż reszta tkaniny. Ich nazwa wynika z faktu, iż maklerki od początku upodobali sobie finansiści i maklerzy. W tej branży równie często widywane są szelki, najczęściej czerwone.

Z kolei pracownicy świata reklamy uchodzą za najbardziej kreatywnych w tworzeniu casualowych stylizacji. Uwielbiają wzorzyste koszule i kolorowe chinosy. Często przemycają uliczne trendy do swoich biurowych stylizacji. Rozpoznasz ich na pierwszy rzut oka!


Artykuł sponsorowany

Rating: 1.7. From 3 votes.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *