Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...


Najczęstsze błędy właścicieli sklepów internetowych

Niejednokrotnie zdarza się, że sklep internetowy utrzymuje się na rynku zaledwie kilka miesięcy. O przyczyny takiego stanu rzeczy zapytaliśmy Mariusza Połowczuka właściciela platformy Selly Shop.

Na podstawie swoich doświadczeń, Mariusz wyróżnia dwie grupy Klientów, których sklepy internetowe nie odnoszą sukcesu w sieci:

  • Właściciele nie inwestujący w e-marketing – jeden z największych błędów popełnianych na początku. Dzięki platformom uzyskujemy niski koszt „wejścia”. Nie musimy inwestować w oprogramowanie i pisanie własnych modułów. Takie rozwiązanie pozwala przeznaczyć więcej środków na marketing.
  • Właściciele nadużywający gadżetów – chcący mieć na stronie jak najwięcej funkcji, ruszających banerów itd. Tracąc czas na mniej istotne elementy, nie są w stanie odpowiednio zorganizować sprzedaży oraz generować wzrostów.

Z kolei dobrą praktyką o której warto pomyśleć już na samym początku działalności sklepu internetowego jest prowadzenie firmowego bloga. Sprawdza się on szczególnie w przypadku sprzedaży rzeczy nietypowych. Jak mówi Mariusz Połowczuk: „..doradzajmy, pokazujmy wybór między produktami..”. Innymi słowy należy budować treści na stronie, tak aby Klient miał jak najwięcej informacji o produkcie.

 

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Mariusz Połowczuk

Mariusz Połowczuk

Selly

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *