Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

 

Pora dodawania postów ma bardzo duże znacznie jeśli chodzi o budowanie tzw. „zasięgów”, a więc ilości osób, do których docierają nasze treści. Aby dowiedzieć się jak prowadzić fanpage w możliwie najlepszy sposób należy skorzystać z dostępnych statystyk. Znajdziemy tam informacje o tym, jak funkcjonuje nasza grupa odbiorcza.

Przypadek sklepu z akcesoriami dziecięcymi

W tym przypadku grupą odbiorczą są w dużej mierze młode mamy. Ze statystyk wynika, że wchodzą one na Facebook-a po godzinie 20 lub 21. Wtedy dzieci już śpią, a one mają czas, który wykorzystują m.in. do przeglądania portalu. W celu zwiększenia widoczności publikowanych treści, wpisy na facebooka powinny być publikowane właśnie o tej porze.

Koncentracja na grupie odbiorczej

Warto wziąć pod uwagę to, że pora przebywania użytkowników Facebook-a ulega zmianom. Jest to spowodowane większym wykorzystaniem telefonów komórkowych. Zazwyczaj to są to godziny od 16 do 18 kiedy wracają z pracy lub przed 8 kiedy do tej pracy jadą.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *