Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

 

Pora dodawania postów ma bardzo duże znacznie jeśli chodzi o budowanie tzw. „zasięgów”, a więc ilości osób, do których docierają nasze treści. Aby dowiedzieć się jak prowadzić fanpage w możliwie najlepszy sposób należy skorzystać z dostępnych statystyk. Znajdziemy tam informacje o tym, jak funkcjonuje nasza grupa odbiorcza.

Przypadek sklepu z akcesoriami dziecięcymi

W tym przypadku grupą odbiorczą są w dużej mierze młode mamy. Ze statystyk wynika, że wchodzą one na Facebook-a po godzinie 20 lub 21. Wtedy dzieci już śpią, a one mają czas, który wykorzystują m.in. do przeglądania portalu. W celu zwiększenia widoczności publikowanych treści, wpisy na facebooka powinny być publikowane właśnie o tej porze.

Koncentracja na grupie odbiorczej

Warto wziąć pod uwagę to, że pora przebywania użytkowników Facebook-a ulega zmianom. Jest to spowodowane większym wykorzystaniem telefonów komórkowych. Zazwyczaj to są to godziny od 16 do 18 kiedy wracają z pracy lub przed 8 kiedy do tej pracy jadą.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Maja Podonowska-Zadłużna

Maja Podonowska-Zadłużna

Specjalistka z zakresu Social Media oraz Kampanii Adwords. Od roku związana z agencją WebDoctor – jako Specjalista ds. Kampanii Reklamowych. Odpowiada za kluczowych klientów agencji, prowadząc konta we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku. Prywatnie podróżniczka, zwiedziła już 4 kontynenty i właśnie planuje wyprawę do Ameryki Południowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *