Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Jak reaktywować nieaktywnych użytkowników w mailingu

Nieaktywni użytkownicy to częsta bolączka sklepów internetowych. W takiej sytuacji uzasadnione jest podjęcie próby aktywizacji tych osób, które nie wykonały żadnego działania w przeciągu 3 miesięcy. Selekcjonując tę grupę z całej naszej bazy, możemy przeprowadzić wysyłkę  mailingu reaktywizującego.

Na czym polega mailing reaktywizujący?

Do nieaktywnej grupy użytkowników wysyłamy wiadomość z informacją, a w zasadzie z zapytaniem: „z czego wynika brak aktywności na nasze maile?”. Możemy też podesłać inne listy subskrybentów, które być może zainteresują tego użytkownika. Jeżeli ten użytkownik podejmie działanie, oznacza to, że chce z nami zostać.

Działanie z pomocą użytkowników

W celu zidentyfikowania przyczyn nieaktywności naszych użytkowników powinnyśmy zadawać im przemyślane pytania. Jest to szczera i transparentna forma komunikacji. Osoby, które do tej pory nie były aktywne mogą zareagować. Kuszenie promocjami może okazać się niemiarodajne. Wysyłając takiego maila do wszystkich w bazie, owszem zmniejszymy ilość osób nieaktywnych, ale nie będziemy wiedzieli, którzy z nich oczekują naszych wiadomości, a którzy czyhają wyłącznie na promocje. Nie należy zapominać o tym, aby użytkownicy wiedzieli jak wypisać się z newslettera.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *