Potencjał reklamy Facebook-a

Jednym ze sposobów pozyskiwania nowych Klientów dla sklepu internetowego jest reklama. Facebook oferuje wiele możliwości w tym zakresie. Możemy dotrzeć z reklamą do sprecyzowanej grupy odbiorców. Posiadając listę adresów mailowych naszych Klientów, możemy wgrać ją na Facebook-a i docierać do nich z konkretnym przekazem.

Facebook, a remarketing

Stosując remarketing możemy trafić z reklamą do osób, które odwiedziły wcześniej nasz sklep internetowy. Gdy potem będą przeglądać Facebook-a, wyświetli im się nasz przekaz reklamowy. W zależności od ustawień, możemy promować nasz sklep lub konkretny produkt.

Skuteczna reklama na Facebooku

Klienci rzadko dokonują zakupów przy pierwszej styczności z naszym sklepem internetowym. Dzięki remarketingowi możemy im się przypomnieć, wyświetlając reklamę osobom już zainteresowanym naszym produktem.

Reklama sklepu z bielizną na Facebook-u

Grupą odbiorczą ekskluzywnego sklepu z bielizną są kobiety, które mogą pozwolić sobie na zakup drogich produktów. Rodzi się więc pytanie, jak dotrzeć do tak specyficznego grona Klientów i co zrobić aby kampania reklamowa na Facebooku była skuteczna? Przede wszystkim możemy ustalić wiek, w tym przypadku będą to kobiety powyżej 30 lub 40 roku życia. Kolejnym aspektem na jaki powinniśmy zwrócić uwagę są zainteresowania wskazujące na to, że poszczególne osoby stać na taką bieliznę. Mogą to być np. drogie hotele. Wówczas rysuje nam się obraz nieco starszej kobiety, która bywa w drogich hotelach i z dużą dozą prawdopodobieństwa pasuje do naszej grupy docelowej.

Dlaczego warto sprecyzować swoją grupę odbiorców?

Głównym czynnikiem jest optymalizacja kosztów. Reklamodawcy zależy na tym, aby docierać do osób, które dokonają zakupu. Nie chce wydawać pieniędzy na to, aby reklama wyświetliła osobom, które nie sfinalizują transakcji.

Cel reklamowy

Facebook umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które znajdują się w pobliżu naszego sklepu. Jest to dobra opcja dla właścicieli sklepów internetowych posiadających jednocześnie sklep stacjonarny.

Możliwości konfiguracyjnych dotyczących wyświetlania reklam jest bardzo dużo. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do przejrzenia szkolenia przygotowanego przez Maję Podonowską – Specjalistkę ds. Kampanii Reklamowych WebDoctor.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *