Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

 

Średni okres stworzenia indywidualnej platformy sklepu trwa 6 miesięcy. Z doświadczeń Roberta Wiśniewskiego z Best.Net wynika, że niektóre wdrożenia trwają 2-3 miesiące, a w przypadku innych proces ten może trwać nawet rok.

Od czego zależy czas wdrożenia?

  • Budżet – w przypadku ograniczonego budżetu, kiedy właściciel sklep dokładnie rozporządza każdą złotówką, zarówno decyzje, jak i wdrożenia rozciągają się w czasie.
  • Wsparcie właściciela – jeżeli właściciel sklepu internetowego dysponuje kilku osobowym zespołem, który chętnie odpowiada na każde pytanie, wówczas projekt jest realizowany znacznie szybciej.
  • Ilość podmiotów biorących udział we wdrożeniu – wydawać by się mogło, że wdrożenia są realizowane przez jedną firmę, nic bardziej mylnego. Bardzo często konieczna jest współpraca z przedstawicielami wielu grup (dostawcy platformy ERP, kurierzy, wewnętrzne działy firmy itp.). Im więcej osób bierze udział w projekcie, tym dłużej on trwa.
No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *