Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Facebook zrzesza 1,5 miliarda osób na świecie, w Polsce konta posiada aż 14 mln użytkowników, warto więc wykorzystać ten kanał w celu zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. Zakładając fanpage sklepu internetowego na Facebooku zyskujemy wiele możliwości. Do najważniejszych należą:

  • Możliwość znalezienia wielu potencjalnych Klientów naszych produktów lub usług
  • Budowanie wizerunku firmy/marki
  • Dodawanie i sprzedawanie produktów
  • Informowanie o promocjach, zniżkach
  • Budowanie relacji z Klientami (odpowiadanie na pytania, inspirowanie się opiniami)

 

Fanpage sklepu internetowego na Facebooku a strona internetowa

Co odróżnia fanpage sklepu internetowego na Facebooku od standardowej witryny eSklepu? Przede wszystkim to, że pozwala na nawiązanie bardziej bezpośredniego kontaktu z Klientem. To właśnie tam ludzie spędzają swój wolny czas, docieramy więc do szerokiej grupy odbiorców/potencjalnych Klientów. Przeglądając Facebooka, użytkownicy mogą zainteresować się danym produktem i dokonać jego zakupu. Facebook już dawno przestał być wyłącznie miejscem rozrywki. Sami często szukamy pewnych marek na Facebooku i nawiązujemy interakcje za pośrednictwem komentowania lub polubienia postów określonych firm.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Maja Podonowska-Zadłużna

Maja Podonowska-Zadłużna

Specjalistka z zakresu Social Media oraz Kampanii Adwords. Od roku związana z agencją WebDoctor – jako Specjalista ds. Kampanii Reklamowych. Odpowiada za kluczowych klientów agencji, prowadząc konta we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku. Prywatnie podróżniczka, zwiedziła już 4 kontynenty i właśnie planuje wyprawę do Ameryki Południowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *