Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

Facebook zrzesza 1,5 miliarda osób na świecie, w Polsce konta posiada aż 14 mln użytkowników, warto więc wykorzystać ten kanał w celu zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. Zakładając fanpage sklepu internetowego na Facebooku zyskujemy wiele możliwości. Do najważniejszych należą:

  • Możliwość znalezienia wielu potencjalnych Klientów naszych produktów lub usług
  • Budowanie wizerunku firmy/marki
  • Dodawanie i sprzedawanie produktów
  • Informowanie o promocjach, zniżkach
  • Budowanie relacji z Klientami (odpowiadanie na pytania, inspirowanie się opiniami)

 



Fanpage sklepu internetowego na Facebooku a strona internetowa

Co odróżnia fanpage sklepu internetowego na Facebooku od standardowej witryny eSklepu? Przede wszystkim to, że pozwala na nawiązanie bardziej bezpośredniego kontaktu z Klientem. To właśnie tam ludzie spędzają swój wolny czas, docieramy więc do szerokiej grupy odbiorców/potencjalnych Klientów. Przeglądając Facebooka, użytkownicy mogą zainteresować się danym produktem i dokonać jego zakupu. Facebook już dawno przestał być wyłącznie miejscem rozrywki. Sami często szukamy pewnych marek na Facebooku i nawiązujemy interakcje za pośrednictwem komentowania lub polubienia postów określonych firm.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *