Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
Rating: 9.5. From 2 votes.
Please wait...

 

Właściciele sklepów internetowych z pewnością nie raz zastanawiali się, jakiego rodzaju regulamin najlepiej sprawdzał się będzie w ich biznesie. Możliwości wyboru są dwie – albo zlecimy prawnikowi stworzenie indywidualnego dokumentu, albo zdecydujemy się na rozwiązanie, jakim jest gotowy, darmowy regulamin sklepu internetowego. Zarówno jedna, jak i druga opcja ma swoje zalety oraz – co oczywiste – wady. Co zatem wybrać? O tym, co charakteryzuje dopasowany indywidualnie oraz darmowy regulamin sklepu internetowego opowie Rafał Stępniewski z firmy Rzetelny Regulamin.

(00:06) Grzegorz: Rafał, powiedz jeśli chodzi o regulamin sklepu internetowego, to czy jako właściciel powinienem skorzystać z gotowego wzoru, czy raczej powinienem myśleć o tym, żeby zaprojektować sobie to indywidualnie.

(00:21) Rafał: Wzory mają swój podstawowy plus – są z reguły tanie, ale niestety wzór nie do końca zawsze będzie pasował do tego jak Twój sklep funkcjonuje, jak działa, jak wygląda proces sprzedaży. Może też nie być dopasowany do Twojej konkretnej branży, czyli asortymentu, różnych wyjątków – tej specyfiki biznesu, jaką Ty prowadzisz. Także, może kupić wzór za przysłowie „grosze”, natomiast on powinien być dopasowany do konkretnego sklepu internetowego, do Twoich potrzeb biznesowych. Oczywiście w ramach granic prawa.

(01:11) Grzegorz: Jasne. A czy są jakieś konkretne branże, czy produkty, które wymagają indywidualnego wzoru umowy?

(01:22) Rafał: To są wszystkie te tematy, które wychodzą poza tzw. standard. Czyli jeżeli chociażby robisz towary na zamówienie, masz drukarnię internetową, czy aptekę, czy sprzedajesz towary spożywcze i inaczej wyglądają kwestie związane z rękojmią w Twoim sklepie internetowym. Czy chociażby kwestie związane z tym komu sprzedajesz, czy konsumentom, konsumentom i firmom, czy tylko firmom. Jest wiele niuansów, których jeden wzór nie jest w stanie spełnić.

Rating: 9.5. From 2 votes.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

Redakcja eMarketing.pl

Redakcja eMarketing.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *