Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone
No votes yet.
Please wait...

(00:06) Grzegorz: Magda, powiedz czym się w ogóle różni mailing od newsletter-a?

(00:09) Magdalena: Hmm… Rozumiem, że masz na myśli mailing reklamowy?

(00:14) Grzegorz: Tak.

(00:15) Magdalena: Ok. No to sprawa jest dosyć prosta. Jeśli chodzi o newsletter to oczywiście jest to powtarzalna, zaplanowana komunikacja do naszych Klientów, taka która informuje ich o tym co nowego w naszym sklepie, naszej ofercie i stanowi pewną więź pomiędzy nami, a Klientami. Stanowi również element budowania naszej lojalności z Klientem i jest łącznikiem pomiędzy nami, a Klientem sklepu.

Natomiast jeśli chodzi o mailing reklamowy. No to tutaj mamy już znacznie szersze spektrum możliwości. Mailing reklamowy będzie różny dla określonych grup Klientów. Różny dla Klientów w zależności od koszyków zakupowych, jakimi będą się charakteryzować, różny od zachowań na poprzednim mailingu reklamowym, który wysyłaliśmy do Klienta.

(01:08) Grzegorz: Tutaj tylko dopytam od razu: czy mailing reklamowy jest wysyłany do naszych subskrybentów, czy wysyłamy go do baz Klientów, z którymi nie mieliśmy jeszcze do czynienia?

(01:21) Magdalena: I do tej grupy, i do tej grupy. Oczywiście komunikacja z naszymi obecnymi Klientami nie może/nie powinna zawężać się wyłącznie do newsletter-ów. Powinna stanowić komunikację bieżącej oferty, związanej z rabatami, z nowymi produktami – i wtedy mówimy o mailingu reklamowym do naszej bazy Klientów. Natomiast, oczywiście jeśli chcemy rozbudowywać bazy Klientów, wówczas korzystamy z baz zewnętrznych i zlecamy wykonanie wysyłki mailingu reklamowego jakimś wydawcom, czy firmom zewnętrznym po to, aby tych Klientów, którzy jeszcze nie są w naszej bazie, pozyskać do naszego sklepu.

No votes yet.
Please wait...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someone

Przeczytaj także

redakcja emarketing

redakcja emarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *