Agenda

Szczegóły już wkrótce

Otwarcie bram

8:30

10:10-10:30
Chcesz pokoju szykuj się do wojny - analiza konkurencji w celu zdobycia market share'u
Krzysztof Szyszkiewicz, Valueships
10:10-10:30
10:35-11:05
The power of Microsoft Advertising Full Stack - a new world of advertising possibilities beyond Search
Daniel Trost, Microsoft | Michał Zieliński, Agencja.com
10:35-11:05
11:10-11:30
Zmaksymalizuj swój osobisty performance w biznesie
Greg Albrecht, Albrecht Partners
11:10-11:30
11:35-11:55
Premiera Sembot AI
Bartosz Ferenc, Sembot
11:35-11:55

Przerwa kawowa

11:55-12:10

12:10-12:30
Automation First Agency - jak połączyć wartość dla Klienta z rentownością Twojej agencji?
Alek Cierniewski, Automation First Business
12:10-12:30
12:35-12:55
Dlaczego butikowe agencje strategiczne czasach post-covid i junior-AI mogą być bardziej zwinne i zaangażowane od własnego działu marketingu
Marcin Michalski, Marketing Hackers
12:35-12:55
13:00-13:20
Wydajny człowiek = wydajna firma, czyli kilka słów o mikro-narzędziach codziennej produktywności
Maciej Chrzanowski
13:00-13:20
13:25-13:45
Potworna analityka. Co kryje się w szafie (nie tylko) dużego e-commerce?
Piotr Werner, Orange
13:25-13:45

Przerwa kawowa

13:45-14:00

14:00-14:00
Jakie są najważniejsze wnioski z badań szybkości ładowania serwisów e-commerce i w jaki sposób to może wpłynąć na Twój zysk
Hubert Majchrzak, Hostersi
14:00-14:00
14:25-14:45
User.com jak różne strategie wzrostu działały na różnych etapach rozwoju biznesu. Taktyki vs to czym i dla kogo jesteś.
Mike Korba, User.com
14:25-14:45
14:50-15:10
Wykorzystaj niewykorzystane. Zaprogramuj swoje SEO
Sebastian Heymann, Linkhouse x Sebastian Heymann SEO
14:50-15:10
15:15-15:35
Czy jesteś gotowy na nową erę wyszukiwania marki? Wpływ Search Generative Experience (SGE) w Google, Chatbotów AI (GPT i Gemini) oraz Social Media na zachowania konsumentów w 2024
Marcin Kubik, Whites
15:15-15:35
15:40-16:00
Dlaczego jedne kampanie wychodzą świetnie, a drugie okazują się totalną klapą?
Kacper Krzak, WP Ads
15:40-16:00
16:05-16:25
Marketing Automation w służbie Performance’u
Mateusz Haber, JustIdea
16:05-16:25
16:30-16:50
CRO jak YETI – wszyscy o tym mówią, mało kto widział na własne oczy
Mariusz Michalczuk, Conversion
16:30-16:50
16:55-17:15
Od usługocentryczności do klientocentryczności. Jak zmieniło się prowadzenie agencji przez ostatnie 20 lat?
Wojciech Szymański, Ideo Force
16:55-17:15
17:20-17:40
How AI Personalization Drives Sales in eCommerce: Product Personalization, Predictive Segmentation and Generative AI Use Cases
Alex Danchenko, Yespo
17:20-17:40
17:45-18:05
Na fali zmian - RCS nowy wymiar komunikacji w marketingu mobilnym
Jerzy Klimaszewski & Włodzimierz Sokół, TideSoftware, Orange
17:45-18:05

Zakończenie oficjalnej części konferencji

18:30