Agenda
Szczegóły już wkrótce
Otwarcie bram
8:30

10:10-10:30
Chcesz pokoju szykuj się do wojny - analiza konkurencji w celu zdobycia market share'u
Krzysztof Szyszkiewicz, Valueships

10:10-10:30

10:35-11:05
The power of Microsoft Advertising Full Stack - a new world of advertising possibilities beyond Search
Daniel Trost, Microsoft | Michał Zieliński, Agencja.com

10:35-11:05

11:10-11:30
Zmaksymalizuj swój osobisty performance w biznesie
Greg Albrecht, Albrecht Partners

11:10-11:30

11:35-11:55
Premiera Sembot AI
Bartosz Ferenc, Sembot

11:35-11:55
Przerwa kawowa
11:55-12:10

12:10-12:30
Automation First Agency - jak połączyć wartość dla Klienta z rentownością Twojej agencji?
Alek Cierniewski, Automation First Business

12:10-12:30

12:35-12:55
Dlaczego butikowe agencje strategiczne czasach post-covid i junior-AI mogą być bardziej zwinne i zaangażowane od własnego działu marketingu
Marcin Michalski, Marketing Hackers

12:35-12:55

13:00-13:20
Wydajny człowiek = wydajna firma, czyli kilka słów o mikro-narzędziach codziennej produktywności
Maciej Chrzanowski

13:00-13:20

13:25-13:45
Potworna analityka. Co kryje się w szafie (nie tylko) dużego e-commerce?
Piotr Werner, Orange

13:25-13:45
Przerwa kawowa
13:45-14:00

14:00-14:00
Jakie są najważniejsze wnioski z badań szybkości ładowania serwisów e-commerce i w jaki sposób to może wpłynąć na Twój zysk
Hubert Majchrzak, Hostersi

14:00-14:00

14:25-14:45
User.com jak różne strategie wzrostu działały na różnych etapach rozwoju biznesu. Taktyki vs to czym i dla kogo jesteś.
Mike Korba, User.com

14:25-14:45

14:50-15:10
Wykorzystaj niewykorzystane. Zaprogramuj swoje SEO
Sebastian Heymann, Linkhouse x Sebastian Heymann SEO

14:50-15:10

15:15-15:35
Czy jesteś gotowy na nową erę wyszukiwania marki? Wpływ Search Generative Experience (SGE) w Google, Chatbotów AI (GPT i Gemini) oraz Social Media na zachowania konsumentów w 2024
Marcin Kubik, Whites

15:15-15:35

15:40-16:00
Dlaczego jedne kampanie wychodzą świetnie, a drugie okazują się totalną klapą?
Kacper Krzak, WP Ads

15:40-16:00

16:05-16:25
Marketing Automation w służbie Performance’u
Mateusz Haber, JustIdea

16:05-16:25

16:30-16:50
CRO jak YETI – wszyscy o tym mówią, mało kto widział na własne oczy
Mariusz Michalczuk, Conversion

16:30-16:50

16:55-17:15
Od usługocentryczności do klientocentryczności. Jak zmieniło się prowadzenie agencji przez ostatnie 20 lat?
Wojciech Szymański, Ideo Force

16:55-17:15

17:20-17:40
How AI Personalization Drives Sales in eCommerce: Product Personalization, Predictive Segmentation and Generative AI Use Cases
Alex Danchenko, Yespo

17:20-17:40

17:45-18:05
Na fali zmian - RCS nowy wymiar komunikacji w marketingu mobilnym
Jerzy Klimaszewski & Włodzimierz Sokół, TideSoftware, Orange

17:45-18:05